غذاهایی که میل جنسی را زیاد می‌کند

غذاهایی که چربی های ترانس دارند نه تنها برای میل جنسی بلکه برای سلامت عمومی بدن مضر است. از عوارض جانبی مصرف اسیدهای چرب ترانس می توان به افزایش در تولید غیر طبیعی اسپرم در مردان و تداخل با بارداری برای زنان اشاره کرد.

غذاهایی که میل جنسی را زیاد می‌کند

مواد غذایی زیر باعث افزایش بیش از حد میل جنسی می‌شوند و بهتر است از خوردن آن اجتناب کرد.

چربی های ترانس و غذاهای سرخ شده: غذاهایی که چربی های ترانس دارند نه تنها برای میل جنسی بلکه برای سلامت عمومی بدن مضر است. از عوارض جانبی مصرف اسیدهای چرب ترانس می توان به افزایش در تولید غیر طبیعی اسپرم در مردان و تداخل با بارداری برای زنان اشاره کرد.

غذاهای فرآوری شده: مواد شیمیایی در این غذاها ممکن است تاثیر منفی بر روی عملکرد جنسی داشته باشند.

پروتئین بی کیفیت: گوشت های پرورشی حاوی هورمون و آنتی بیوتیک ها می توانند به عدم تعادل هورمونی در بدن منجر شوند.

غذاهای غنی از سدیم: غذاهایی مانند غذاهای کنسرو شده و غذاهای فراوری شده که سدیم بسیار بالا دارند می توانند به فشار خون بالا منجر شده و جریان خون را به اندام های جنسی کاهش دهند.

فراورده های لبنی دارای هورمون: شیر، پنیر و دیگر محصولات لبنی تهیه شده از شیر گاو حاوی هورمون های مصنوعی دارای اثر منفی بر روی سطح استروژن و تستوسترون است.

قند: به طور کلی بر روی هورمون های جنسی تاثیر منفی دارد. مطالعات خاص نشان داده اند شکر تاثیر عجیبی بر روی میزان تستوسترون دارد. در یک مطالعه که در سال ۲۰۱۳ بر روی مردان انجام شد مشخص گردید که مصرف گلوکز سطح تستوسترون خون را به طور متوسط ۲۵ درصد کاهش می دهد.

کافئین: افراط در مصرف کافئین می تواند بر عملکرد جنسی تاثیر بگذارد.

الکل: مصرف مشروبات الکلی به کاهش میل جنسی، برانگیختگی و حساسیت منجر می شود.

منبع: ساعد نیوز

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها