استخدام بهترین نظافتچی برای نظافت منزل

به جای جن‌ها از پرسنل حرفه‌ای کمک بگیرید!

برای استخدام نظافتچی‌ آقا و نظافتچی خانم برای منزل خود چه قدم‌هایی را باید طی کنید؟ بهترین شرکت‌های نظافتی کدام‌اند؟

به جای جن‌ها از پرسنل حرفه‌ای کمک بگیرید!

بگذارید این مقاله را با یک خاطره‌ی عجیب از کودکی‌ام آغاز کنم. خاطرم هست شش یا هفت ساله بودم که به همراه خاله‌ام و سرزده به خانه‌ی یکی از اقوام رفتیم. همین که وارد شدیم خاله‌ام که فرد خیلی روراستی هم بود نگاهی به اطراف کرد و گفت: «فلانی، وقتشه جن‌ها رو احضار کنیم بیان برای نظافت خانه ‌ات. من که واقعاً فکر می‌کردم این‌چیز‌ها واقعی‌ست، هم ترسیده بودم و هم پیش خودم تصور می‌کردم که یک جن با پیشبند برای نظافت منزل، چه تصویر عجیب و خنده‌داری!»

حالا که زمان زیادی از آن خاطره گذشته گاهی من هم به دور و بر خود نگاه می‌کنم و با خود فکر می‌کنم کاش واقعاً می‌شد فرشته‌ای جنی چیزی به کمک‌م بیاید و در نقش یک نظافتچی مهربان همه‌ی اوضاع خانه را سر و سامان بدهد و... اگر شما هم از کمک خواستن از اطرافیان خود خسته شده‌اید و به دنبال این دسته از فرشته‌ها می‌گردید، این مقاله کمک‌حال شما هم هست. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چه‌گونه نظافتچی‌های کاربلد و کاردرست را کمک‌حال خود کنید.

شرکت‌های نظافتی: دستیاران نظافت منزل شما

قدیم‌تر‌ها می‌دیدیم در زمان خانه‌ تکانی‌ها مادر‌هایمان به سختی به دنبال نظافتچی‌های خانگی می‌گردد و از در و همسایه ‌شماره‌‌ی مهین‌خانم یا هر کس دیگری را تمنا می‌کند. اما اکنون زمان گذشته و ما با چند کلیک ساده در اینترنت می‌توانیم به هرچیزی دلمان خواست دست پیدا کنیم.

پس اگر به سراغ اینترنت بروید و عبارت نظافت منزل را وارد کنید گوگل مهربان به شما چندین شرکت نظافتی مختلف را پیشنهاد می‌دهد. اما مساله‌ی دیگری که پیش می‌آید این است که ما باید به کدام‌ یک از این شرکت‌ها اطمینان کنیم؟ یا چه ویژگی‌هایی را برای نظافتچی آقا یا نظافتچی خانمی که وارد خانه‌مان می‌شود باید در نظر داشته باشیم؟

ویژگی‌های یک شرکت نظافتی خوب

در ادامه لیستی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت نظافتی خوب را در کنار شما بررسی خواهیم کرد:

پرسنل مجرب

مهم‌ترین وظیفه‌ي یک شرکت نظافتی خوب، فرستادن نظافتچی‌های مجرب و کاربلد به خانه‌ي شماست. یک شرکت نظافتی خوب کیفیت کار نظافتچی‌های آقا و یا نظافتچی‌های خانم خود را تضمین می‌کند و آن‌ها را بیمه‌ی حوداث می‌کند.

زمان دریافت کار

وقتی شما به یک شرکت نظافتی خوب سفارش نظافتچی و کارگر می‌دهید نباید سال‌ها منتظر رسیدن آن‌ها به منزل خود باشید. یک شرکت نظافتی خوب ارتباط شما با کادر نظافتی خود را آسان و سریع می‌کند. برای مثال با ثبت سفارش شما در شرکت پاک رویال کمتر از بیست و چهار ساعت طول می‌کشد تا نظافتچیان مجرب خانه‌ی شما را تبدیل به بهشت کنند.

ضمانت بعد از کار

یک شرکت نظافتی متعهد ضمانت بعد از اجرا را در نظر می‌گیرد. یعنی اگر برای مثال شما از خدمات ارائه شده توسط شرکت راضی نبودید، شرکت دوباره نظافتچیان خود را برای نظافت منزل شما می‌فرستد تا کم‌کاری احتمالی نیرو‌های قبلی را جبران کنند و از طرفی با نیروی‌ کار خطاکار هم برخورد می‌کند.

اعتبار مجموعه

یک ویژگی مهم‌ دیگر شرکت‌ها اعتبار کارکنان آن‌هاست. کارکنان باید از شرکت تایید‌یه‌های قطعی داشته باشند که ارتباط آن‌ها را تأیید کنند.

تنوع خدمات

هرچه تعداد و تنوع خدماتی که یک شرکت نظافتی ارائه می‌دهد بیشتر باشد، خیال شما به عنوان یک مشتری و کارفرما آسوده‌تر است. چون معمولاً اموری که ما در آن‌ها از یک شرکت نظافتی انتظار کمک داریم محدود به یک حوزه نمی‌شوند. برای مثال لیست زیر خدماتی است که شرکت پاک رویال آن‌ها را برای شما انجام می‌دهد:

• خدمات کناف
• نظافت راه‌پله
• نظافت شرکت
• نظافت منزل
• مبلمان
• شستشوی فرش
• جا به جایی اثاثیه
• پارکت

مواد شوینده

برخی شرکت‌های نظافتی این مزیت‌ را دارند که مواد شوینده را به همراه کارکنان به خانه‌ی شما می‌فرستند و نیاز نیست که خودتان و به صورت جداگانه برای خرید مواد شوینده به بازار بروید.

قمیت نظافت منزل

برای همه‌ی کسانی که می‌خواهند با شرکت‌های نظافتی شروع به کار کنند قیمت نظافت مد نظرشان مهم است. ابتدا باید در نظر داشته باشیم که قیمت نظافت هر قسمت به عوامل متعددی بستگی دارد و برای مثال قیمت نظافت منزل با قیمت نظافت راه‌پله یا شرکت متفاوت است.

هم‌چنین ساعات کاری و جنسیت نظافتچی هم مهم است. برای مثال در تصویر زیر می‌توانید این عوامل را و قیمت‌های به صرفه‌ی شرکت پاک رویال را با یکدیگر مقایسه کنید.

چه‌گونه با شرکت نظافتی ارتباط بگیریم؟

ارتباط گرفتن با شرکت‌های مختلف متفاوت است و هر کدام روند متفاوتی دارند. برای مثال برای ارتباط با شرکت پاک رویال و نظافتچی‌های مجرب آنها مراحل زیر را طی می‌کنید:

- ابتدا درخواست خود را از طریق وب‌ سایت یا اپلیکیشن یا تلفن ثبت می‌کنید.
- کارشناسان شرکت پاک رویال با شما تماس می‌گیرند و سفارش شما را تایید می‌کنند.
- کارپرداز در زمان مشخص شده به منزل یا شرکت شما ارسال می‌شود.
- فعالیت‌های مد نظر شما انجام می‌شود.

سخن پایانی

در این نوشتار به شما یاد‌آوری کردیم به راحتی می‌توانید برای انجام فعالیت‌های نظافتی خانه‌ی خود با شرکت‌های نظافتی در تماس باشید. ویژگی‌های یک شرکت نظافتی خوب را در کنار هم بررسی کردیم و یک نمونه از شرکت‌های نظافتی مجرب و با سابقه را به شما معرفی کردیم.

شما می‌توانید هم‌اکنون و با مراجعه به سایت پاک رویال www.pakroyall.com اولین سفارش خود را ثبت کنید و از داشتن یک منزل تمیز به کمک نظافتچیان ماهر آن‌ها لذت ببرید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها