صالحی‌امیری: با وجود شرایط کرونایی برنامه‌های ما عملی شد

رییس کمیته ملی المپیک گفت: جلسات ستاد بازی‌های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پارآسیایی در سال جاری برگزار شد و فدراسیون‌ها در تلاطم برنامه‌های خود اردوهای سنگینی برای حضور موفق در رویدادهای مهم پیش‌رو داشتند.

صالحی‌امیری: با وجود شرایط کرونایی برنامه‌های ما عملی شد

سیدرضا صالحی امیری در نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی به پیگیری برنامه‌های ورزش کشور علی‌رغم شرایط سخت کرونایی اشاره کرد و گفت: جلسات ستاد بازی‌های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پارآسیایی در سال جاری برگزار شد و فدراسیون‌ها در تلاطم برنامه‌های خود، اردوهای سنگینی برای حضور موفق در رویدادهای مهم پیش‌رو داشتند.

وی تشکیل ستاد فرهنگی المپیک ٢٠٢٠ را اقدامی مهم عنوان و تصریح کرد: حدود ١٠ نهاد فرهنگی با این ستاد همکاری کردند که نقطه عطف مهمی در رویدادهای المپیکی و آسیایی خواهد بود.

صالحی‌امیری کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی را ظرفیت‌های همراه وزارت ورزش و جوانان و از مجموعه آن‌ها به عنوان خانواده بزرگ ورزش نام برد و افزود: مجموعه کمیسیون‌های هجده‌گانه کمیته ملی المپیک، فعالیت‌های گوناگونی را از جمله در بخش‌های تشکیل بانک اطلاعاتی، موزه ملی ورزش و تاریخ شفاهی ورزش ایران در سال جاری صورت دادند.

او با اشاره به تشکیل کمیسیون روابط عمومی کمیته ملی المپیک، بر همکاری مشترک روابط عمومی تمامی فدراسیون‌های ورزشی تاکید کرد و گفت: تدوین و تصویب آیین‌نامه این کمیسیون با اقبال سلطانی‌فر مواجه شد تا با ریاست مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و نایب رییسی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک همکاری مشترک مجموعه ۵٢ فدراسیون‌ شکل بگیرد و در اقدامی فراتر همه فدراسیون‌ها نمایانگر یک خانواده ملی باشند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها