حریف ترامپ در فینال: نفر اول اسنوکر جهان را تحت فشار قرار دادم

جک لیسوفسکی پس از شکست در فینال مسابقات اسنوکر گرندپری مقابل جاد ترامپ گفت: می توانستم احساس کنم که ترامپ را در بازی تحت فشار قرار داده بودم.

حریف ترامپ در فینال: نفر اول اسنوکر جهان را تحت فشار قرار دادم

دیشب (یکشنبه) فینال مسابقات اسنوکر گرندپری برگزار شد. در این مسابقات جک لیسوفسکی و جاد ترامپ به مصاف هم رفتند که در آخر مرد شماره یک اسنوکر جهان موفق شد با نتیجه ۱۰ بر ۷ به پیروزی برسد و قهرمان این رقابت ها شود. پیروزی ترامپ در حالی بود که حریفش در رده ۱۵ بهترین اسنوکربازان جهان قرار داشت.

جک لیسوفسکی پس از شکست در این رقابت اظهار کرد: می توانستم احساس کنم که ترامپ را در بازی تحت فشار قرار داده بودم. این یک هفته برای من شگفت انگیز بود. فقط می خواهم از مردم در اینستاگرام و توییتر تشکر کنم چرا که طی این مدت از مردم پیام های بسیار خوبی دریافت کرده ام که تاکنون سابقه نداشته است.

او افزود: به ترامپ هم تبریک می گویم. من امشب بهترین بازی خود را برابر ترامپ انجام دادم اما او فقط ایستادگی کرد.

جاد ترامپ مرد شماره یک اسنوکر جهان هم بعد از این مسابقه گفت: این بازی در پایان بسیار شگفت انگیز بود و معتقدم که من و جک می توانیم در فینال های بیشتری به رقابت بپردازیم.

به دلیل شیوع کرونا در ماه های اخیر، مارشال آره‌نا میزبان ثابت مسابقات اسنوکر بود. تمام کادر مسابقات سعی داشتند که مسابقات بدون هیچ مشکل و با تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شود. نفر اول اسنوکر جهان از همه کارکنانی که شرایط مسابقات را فراهم کردند، تشکر فروان کرد. او گفت: من می‌خواهم از همه کسانی که در دنیای اسنوکر کار شگفت انگیزی انجام داده اند تشکر کنم. سال سختی بود اما من فکر می کنم بازیکنان خیلی خوب با آن برخورد کرده و کارهای انجام شده در پشت صحنه باعث شد باخیال راحت کار خود را انجام دهیم.

این مسابقات میان ۳۲ نفر برتر رنکینگ حرفه ای‌ها در یک فصل گذشته در مارشال آره‌نا در میلتون کینز برگزار شد. مجموع جوایز این مسابقات ۳۸۰ هزار پوند بود که جاد ترامپ با قهرمانی در این رقابت‌ها مبلغ ۱۰۰ هزار پوند پاداش گرفت.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها