وزیر راه و شهرسازی:

مشکل مسکن را تا ۴ سال آینده برطرف می‌کنیم/ مشکلات بزرگراه کمربندی فارس برطرف می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: اقدامی که دولت برای ساخت مسکن در ۴ سال آینده در نظر گرفته می‌تواند مشکلات کسانی که مسکن ندارند را برطرف کند.

مشکل مسکن را تا ۴ سال آینده برطرف می‌کنیم/ مشکلات بزرگراه کمربندی فارس برطرف می‌شود

رستم قاسمی در جمع نمایندگان مردم شیراز با بیان اینکه امید است که سفر هیئت دولت به استان فارس دستاورد‌های خوبی برای مجموعه استان به دنبال داشته باشد، گفت: با وجود شرایط اقتصادی قبل از سفر موضوعات مربوط به استان بررسی و اقدامات خوبی برای استان پیش‌بینی شده است.

او با بیان اینکه در حوزه راه و شهرسازی نیز اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده تا مشکلات اساسی این حوزه استان به ویژه آزادراه شیراز ـ اصفهان حل شود، گفت: مشکلات بزرگراه کمربندی فارس نیز برطرف می‌شود و باند دوم شیراز - عسلویه استارت می‌خورد علاوه بر آن راه آهن فارس به بندر و منطقه عسلویه که در سفر بوشهر مطرح شده و در این سفر هم جز مصوبات است.

قاسمی با بیان اینکه امید است که با این سفر چهره استان را تغییر کند، افزود:در حیطه وظیفه ساختاری این وزارت خانه نیز مشکلات را در دستور کار قرار می‌دهم و پیگیری می‌کنم و مشکلات را به هیئت دولت گزارش می‌دهیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از پروژه‌های مسکن به ویژه مسکن مهر هم بازدید می‌شود تا مشکلاتی که اشاره شده برای ساخت مسکن و پروژه‌های مسکن مهر بررسی و نواقص را برطرف کنیم، افزود: اقدامی که دولت برای ساخت مسکن در ۴ سال آینده در نظر گرفته می‌تواند مشکلات کسانی که مسکن ندارند را برطرف کند.

او بیان کرد: قانون جهش تولید مسکن می‌تواند موضوع مسکن که بخشی از سبد درآمد خانوار است را تحت تاثیر قرار دهد و کسانی که مسکن ندارند در این اقدام جدید شرکت کنند، چون مزیت‌های این قانون متفاوت‌تر از گذشته است.

قاسمی با بیان اینکه شرایط و اصلاحات جدید در حوزه مسکن را در دستور کار قرار دادیم، عنوان کرد: پیش بینی شده که در ۲ سال اول دولت بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکن در کل استان داشته باشیم.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مزیت‌هایی در قانون جهش تولید پیش‌بینی شده برای کسانی که مسکن ندارند جذابیت ایجاد می‌کند، گفت: این روند باید ادامه پیدا کند تا مشکل کمبود مسکن نداشته باشیم و نگاه‌های جدید این است که کمتر به سمت ارتفاع‌سازی برویم به ویژه در روستا‌ها و شهر‌های کوچک به عنوان یک اقدام اساسی دولت سیزدهم در کل کشور ایجاد شده و در همه استان‌ها انجام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: تلاش می‌کنیم عقب ماندگی استان فارس را برطرف و شرایط بهتری را برای حل مشکل مسکن ایجاد کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران:

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها