رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد

ورود ۳ فروند هواپیمای امبرائر و بوئینگ۷۳۷ به ناوگان هوایی کشور

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ورود دو هواپیمای امبرائر و یک فروند هواپیمای بوئینگ۷۳۷ به ناوگان هوایی کشور خبر داد.

ورود ۳ فروند هواپیمای امبرائر و بوئینگ۷۳۷ به ناوگان هوایی کشور

تورج دهقانی زنگنه اظهار کرد:‌ طی هفته‌های اخیر 2 فروند هواپیمای امبرائر و یک فروند هواپیمای بوئینگ737 به ناوگان هوایی کشور افزوده شده است.

وی ابراز کرد: هواپیماهای امبرائر برزیلی برای یک شرکت هواپیمایی و هواپیمای بوئینگ نیز برای ایرلاین دیگر داخلی است.

وی با بیان این که کارهای مربوط به عملیاتی شدن هواپیماهای امبرائر انجام شده و در ناوگان شرکت هواپیمایی در حال پرواز است، تصریح کرد: هواپیمای بوئینگ نیز به‌زودی در پروازهای داخلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص گزارش نهایی بررسی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت: این گزارش طی امروز یا فردا منتشر خواهد شد.

دهقانی‌زنگنه نیمه بهمن امسال از ورود 8 فروند هواپیمای غربی به ناوگان هوایی کشور خبر داده و گفته بود: تاکنون (طی 6 ماه منتهی به بهمن 99) 6 فروند وارد کشور شده است که البته هنوز پرواز نمی‌کنند اما در آینده خیلی نزدیک پرواز خواهند کرد. شرکت هواپیمایی زیرساخت‌ها را آماده و مجوز پروازی را دریافت کرده‌اند و در حال آموزش پرسنل فنی این هواپیماها هستند.

وی با بیان این‌که "همه این هواپیماها غربی هستند"، افزود: حدود دو برابر این تعداد نیز یعنی 16 فروند تا پایان سال وارد کشور خواهد شد، البته زمان ورود به‌صورت قطعی نیست و پیش‌بینی می‌کنیم این هواپیماها در مورد مقرر وارد شوند.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها