سخنگوی دولت خبر داد:

کاهش ساعت کاری ادارات در ماه رمضان

سخنگوی دولت گفت: طبق مصوبه هیات دولت ساعت کاری ادارات در ماه رمضان یک ساعت زودتر به پایان می‌رسد.

کاهش ساعت کاری ادارات در ماه رمضان

علی بهادری جهرمی اظهار داشت: مطابق مصوبه روز چهارشنبه هیأت دولت با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و به منظور ایجاد زمینه استفاده بهتر کارکنان از فرصت عبادت در این ماه، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی یک ساعت زودتر خاتمه خواهد یافت.

وی افزود: لذا با توجه به مصوبه ستاد کرونا در خصوص بازگشت ساعات کاری به حالت عادی، ساعت شروع کار دستگاه‌های اجرایی مطابق روال معمول خود خواهد بود و صرفا یک ساعت از پایان ساعت کاری کسر خواهد شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • ناشناس
    11

    ما که راضی نیستیم چرا از جیب بیت المال می بخشید خدا از شما که به مردم غیر کارکنان دولت فرق می گذارید نگذر پعباداتتان را قبول نکند راست میگی از ارث پدر خودت ببخش

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      کارفرما هر طور دلش بخواهد با کارگر خودش رفتار میکنه مثلا اگر بگه 2 ساعت بیایید کار کنید حقوقتونو تکمیل میدم کسی نمیتونه چیزی بگه یا مثلا بگه تا ساعت 5 ظهر باید کار کنید وگرنه اخراجید کارمند نمیتونه چیزی بگه دولت هم کارفرمای کارمندان خودشه، بخش خصوص هم مونده به انصاف و مروت کارفرمای بخش خصوصی چه بسا کارفرماهای مومن زیادی هستند که به کارگراشون مرخصی میدن جهت ادای فرایض اینجا ایرانه کشور اسلامی باید هم چنین رفتارهایی را شاهد باشیم در ضمن کسی از جانابعالی نظر نخواست خوب راضی نباش به درک ربطی هم بیت المال نداره معلوم نیست فتوا را از کجات در اوردی و صادر میکنی

    • ناشناس
      1

      به درک جان کار فرمای دولت مردم هستندوپول در اختیار دولت هم بیت المال است. ولی دولت برای خود شیرینی ورأی کار کنان اینگونه رفتار میکند

  • په په
    12

    چه مسخره!!!!!
    اصلا چه معنی داره ساعت کار کارمندان دولت را کم میکنند ؟؟؟

  • ناشناس
    5

    چرا ساعت کار کارگران کارخانه ها کم نمیشه ؟

  • ناشناس
    6

    سلام اگر رحم وشفقت داشتیم هیچ موقع این حرفها را نمی زدیم ممنون

  • ناشناس
    7

    مگر کارمند. در ایران کار میکند ؟یا تو اسنپ .یا دو دره یا .....وقتی به ناحق می روند سر کار

  • ناشناس
    0

    یعنی دو ساعت بیشتر شده و یک ساعت کم؟

  • یکی از مردم
    4

    کجای دین گفته کارو تعطیل کنید برای عبادت؟ درست برعکسه اگه پیامبر رو قبول دارید گفته عبادت اگر 10 قسمت باشه 9 قسمتش کسب روزی حلاله و کارکردن...ولی ماه رمضان و قوانین شماها مسلمونها رو تنبل و تن پرور نشون میده به بهانه نماز و روزه!

  • ناشناس
    3

    بهتر بود دولت یکساعت از آغاز ساعات کار ادارات را کسر می کرد نه انتهای آن را تا کارمندان پس از صرف سحری امکان استراحت بیشتری داشته باشند تا سر حال سر کار بیایند و با کمبود خواب صبح مواجه نشوند.

  • ناشناس
    3

    به موجب قانون مدیریت خدمات کشوری کارکنان دستگاههای اجرایی موظفند ۴۴ ساعت در هفته و ۱۷۶ ساعت در ماه کار کنند. دولت به کدام مجوز قانونی مجلس یکساعت از ساعات کار کارکنان دستگاههای اجرایی را در ماه رمضان کسر می کند؟! اگر نیم ساعت ساعت ناهاری کارکنان دستگاههای اجرایی در ماههای غیررمضان را مبنای کسر ساعات کار در ماه رمضان قرار داده اید این کار غیر قانونی است! در مدت یکماه با احتساب ۴ پنجشنبه و جمعه که ادارجات تعطیل هستند ۲۲ ساعت از حقوق کارکنان دستگاههای اجرایی باید کسر گردد.

  • ایرانی آباد و آزاد
    5

    یک حرکت پوپولیستی و نمایشی و مسخره و بدون کارشناسی شده دیگر از دولت منصوب و بی سواد......

  • ناشناس
    13

    خداوکیلی برید ببینید چندتا از کارمندا روزه میگیرن؟چندتاشون میرن مراسم احیا؟چندتاشون اصلا نماز میخونن که بخوان روزه بگیرن،مردم رو نذارید سر کار،حدود 80 درصد مردم ایران مشروب براشون عادی شده،کسی دین نداره بخواد نماز روزه بگیره،هوای مستضعفا را داشته باشید ای خدا،،،

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      برو دهانت را آب بکش! به جای اینکه بگویی اکثریت مردم ایران مسلمانند و فرایض نماز و روزه را به جای می آورند می گویی ۸۰٪ مردم ایران شرابخوار هستند!!! این آمارهای من درآوردی را از کجایت استخراج می کنی؟! کافر همه را به کیش خود پندارد!!!

  • 5

    طرف تو خونش اصلا نمیدونه نماز چیه ظهر تو اداره بخاطر فرار از کارش میره نماز و زیارت عاشورا میخونه،خدا بداد مردم برسه،زیر ده درصد کل جمعیت ایران هم روزه نمیگیرن

  • ناشناس
    0

    کارمندان و کارگران بخش خصوصی چطور؟ساعت کارشان کم نمیشود؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اختیار تقلیل ساعات کار نه تنها بخش دولتی و عمومی بلکه بخش خصوصی هم در ماه مبارک رمضان با دولت نیست. در بخش خصوصی کارفرما تصمیم گیرنده است چونکه دستمزد را از جیبش می پردازد نه از بیت المال!!!

  • خطاب عزیزان منتقد
    4

    نمیدونم چرا تا یه خبر مثبت در مورد کارمندان مبنی بر اینکه مثلا یه ساعت از تایم کاریشون کم شده رسانه ای میشه کل مشکلات ساختاری کشور و انگ بیت المال خوری رو بهشون نسبت میدین. چرا اگه بازاری و کسبه و دلال و ... که سالی ده بار با سواستفاده از شرایط ساختاری فروش خدماتشون رو گرونتر به ملت میفروشن کسی یقشون رو نمیچسبه. ولی اگه بخش عمده‌ای از کارمندان دولت که با حقوق بخور نمیر پنج شش تومنی در ماه یه امتیاز پوچ بدن همه بر علیهشون جبهه میگیرن. ولا بیلا مام دوست داریم کارکنان محترم بخش خصوصی هم از امتیازات هر چند ناچیزی که به ما داده میشه بهرمند بشن ولی بنگاه های خصوصی قوانین و مقررات خاص خودش رو داره. کارفرما بر اساس قوانین خودش شرایط کار رو تنظیم می‌کنه. بابت قرون به قرونی که به من نوعی میدن ساعت ها کار میکنم. خط فقر ۱۱ میلیون، من با سالها استرس درس خوندن و قربانی کردن بهترین ایام جونیم بعد از اخذ مدرک فوق از بهترین دانشگاه های ایران شش و دویست دستمزد میگیرم. یه صافکار یا نقاش یا مکانیک یا یه بقال و ... چندین برابر ما در ماه درآمد دارن. کاش میشد زندگی مرفه تعداد معدودی از کارمندان سازمان های نور چشمی رو به همه ی کارمندان دولت که از سر ناچاری به این چندرغاز بخور نمیر رو آوردن مقایسه نمی کردین. کاش میشد ساعت ها در شبانه روز کار مفید انجام داد ولی بابتش حداقل مخارج نسبی زندگی تامین می‌شد‌. برای همه‌ی کارگران و کارمندان شریفی که شرافتمندانه امرار معاش می‌کنند آرزوی بهترین ها رو دارم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ناپاک ترین و نامشروع ترین درآمد مربوط به دستمزد کارکنان دستگاههای اجرایی است که به بهانه های مختلف و لطایف الحیل جهت دریافت رشوه کار ارباب رجوع را به تأخیر می اندازند یا انجام نمی دهند و یا در ادارات وقت کشی می کنند و یا وقت کاری خود را صرف کارهای شخصی می کنند! خداوند لعنت کند این دسته از کارکنان را!!!

  • مسلمان
    2

    انجام کار مردم عبادت است کم کردن ساعت کار کارمندان جوکه کارمند کار نمیکنه دایم سرش تو موبایل است بیشتر اوقات کارها را اشتباه انجام میده از طرف دیگه بیشتر کارمندان وابستگان و پارتی دارانی هستند که میلی کار میکنند اگر راست میگویید ساعت کار کارگر کارحانجات و معادن را کم کنید که واقعا کار میکنند و زحمتکشان واقعی هستن

  • بابک خرمدین
    0

    مگه ما کارگر ها آدم نیستیم؟ ؟؟؟؟ از 5 صبح باید بریم تا 8 شب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها