مشاور فرماندهی کل قوا در امور ارتش:

دشمن می‌خواهد دستاوردهای بی‌نظیر نظام را زیر سوال ببرد

مشاور فرماندهی کل قوا در امور ارتش گفت: امروز دشمن با جنگ ترکیبی و جنگ شناختی در صدد القا ناکارآمدی و ناتوانی نظام اسلامی در تحقق شعارها و آرمان‌های خود است.

دشمن می‌خواهد دستاوردهای بی‌نظیر نظام را زیر سوال ببرد

امیر سرتیپ امیر حاتمی در جمع مدیران نهادها و دستگاه‌های کشوری، گفت: جنگ‌های اخیر به‌ویژه منازعه اوکراین و روسیه، ظهور قدرت‌های جدیدی همچون چین و هند؛ مخاصمه آمریکا و چین، جنگ‌های منطقه‌ای، افول قدرت آمریکا در جهان و آغاز فروپاشی رژیم صهیونیستی از درون، شکست داعش در عراق و سوریه و قدرتمند شدن ایران مصادیق دوره گذار و گذشتن از پیچ تاریخی است.

حاتمی هزینه استقلال‌خواهی جمهوری اسلامی ایران در چنین شرایطی را بالا توصیف کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی با داشتن موقعیت راهبردی در منطقه، تنها زمانی می‌تواند استقلال، آزادی و جمهوریت خود را به معنای واقعی کلمه حفظ و حراست کند که قدرتمند شده و در عرصه تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای نقش‌آفرینی کند.

مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که نظام سلطه از هر ترفندی برای خدشه‌دار ساختن استقلال و وحدت ملی بهره برد تا آنجا که از سر عجز و استیصال، دست استمداد و یاری خود را به سوی بدنام‌ترین گروه تروریستی جهان یعنی منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و تجزیه طلبان دراز کرد تا بتواند از طریق این گروه‌های سرسپرده و وابسته، ایران را با خطر تجزیه و فروپاشی روبرو سازد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با جنگ ترکیبی و جنگ شناختی در صدد القا ناکارآمدی و ناتوانی نظام اسلامی در تحقق شعارها و آرمان‌های خود است. دشمن در جنگ ترکیبی بر علیه ملت ایران، جنگ اقتصادی را به عنوان نخستین اولویت و محور دشمنی خود قرار داده تا از این طریق بتواند دستاوردهای بی‌نظیر نظام را زیر سوال ببرد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها