فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در شیراز:

جوانانمان شرارت نکنند و دیگر به خیابان نیایند، امروز، روز پایان اغتشاشات است/ از خویشتنداری نظام سؤاستفاده نکنید

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که مردم شیراز امروز در یک بدرقه آسمانی، زیباترین صورت فلکی شهادت را تا عرض اعلی نشان دادند، گفت: شیرازی ها به دشمن نشان دادند که او هیچ و پوچ است.

 جوانانمان شرارت نکنند و دیگر به خیابان نیایند، امروز، روز پایان اغتشاشات است/ از خویشتنداری نظام سؤاستفاده نکنید

سردار حسین سلامی شنبه 7 آبان در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در شیراز، ضمن تسلیت به ساحت امام عصر(عج) و خانواده های شهدای این حادثه خطاب به مردم شیراز بیان کرد: کاش شما روز عاشورا هم بودید، اگر شما به همین انداز ه می‌بودید امام در قتلگاه تنها نمی‌ماند و کسی نمی توانست دستان حضرت ابوالفضل(ع) را قطع کند.

او ادامه داد: اگر شما بودید علی اصغر امام حسین(ع) روی دستان پدر شهید نمی‌شد و هیچ فرزندی از فرزند حریم اهل بیت(ع) به اسارت نمی‌رفت؛ ولی امروز هستید و امام مسلمین را در میان قلب‌های خود گرفتید.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد آمریکایی‌ها، انگلیسی ها ، سعودی ها و رسانه‌های دروغ پراکن شرارت ترویج می‌کنند و می خواهند سیمای درخشان جامعه ما را تیره نشان دهند، اگر کمی انسانیت دارند از آسمان ایران را ببینند ؛ این شیراز و ایران واقعی است که آمده نشان دهد انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب خورده، هرگز آسیب نخواهد دید.

سردار سلامی خطاب به تشییع‌کنندگان پیکر شهدا با بیان این که شما همواره زینت بخش اسلام بوده و امروز چشم دشمن را کور کردید، گفت: خون این شهیدان در رگ‌ها جاری و در روح انقلاب پویاست.

فرمانده سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: امروز دوباره قلب های ما به هم پیوند خود و چشمان مردم چشمه اشک شد و با خانواده شهدا همدلی کردند که چقدر صمیمی و زیبا بود.

سلامی عنوان کرد: هر چه از شیراز بگوییم کم است چرا که به دشمن نشان دادند که او هیچ و پوچ است و تنها فریادهای شیطانی دارد.

او در بخش دیگری از سخان خود بیان کرد: این توطئه ای که این روزها و شب‌ها در سرزمین ما جاری است، محصول به هم پیوستن کیاست های آمریکا، انگلیس، عربستان ورژیم صهیونیستی است، چون همه آنها شکست های بزرگی از همه مردم ایران  طی چهار دهه دریافت کرده‌اند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: وقتی دشمن در یک آرایش به هم پیوسته قدرت جهانی، جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد اما در مقابل آن مردم ما به میدان جنگ رفتند و جوانان‌مان پیکر خود را مقابل گلوله قرار دادند تا وارد خاک ایران نشوند آن وقت باز هم شکست دیگری بر دشمنان و آمریکایی ها تحمیل شد و ثابت شده که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سردار سلامی اضافه کرد: وقتی دشمن در خلیج فارس پا گذاشت و تفنگداران دریایی آنها را ذلیلانه دستگیر و آزادانه رها کردیم، باز هم ثابت شد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

او خاطرنشان کرد: شما با خط زیبای اربعین نشان دادید قلب‌ها و ذهن‌های ایرانی‌ها همیشه برای شنیدن‌ حسینی است و دل‌ها علوی است و روح امام حسین(ع) بر کالبد ملت جاری است و امام حسین(ع) با یزید و اصحابش سازگاری ندارند و باز هم آمریکا غلطی نمی‌تواند بکند.

سلامی با بیان این‌که وقتی آمریکا ملت ایران را ‌تحریم کرد و دارو نداد و اجازه صادرات و واردات نداد مردم در میدان پاسخش را دادند، ادامه داد: ‌پهپاد آنها را زدیم و آنها بی‌عمل ماندند ‌و دوباره ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. وقتی قهرمان مبارزه با تروریسم سردار ‌شهید حاج قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه در عراق شهید کردند؛ پایگاه آمریکایی را هدف قرار دادیم نتوانستند پاسخ دهند و باز ثابت شد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

او با بیان این‌که آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود خسته و شکست‌خورده ‌در جنگ یمن و شکست در تشکیل دولت در عراق و شکست در لبنان و سوریه وقتی نفوذ و قدرت‌ سیاسی و معنوی ایران عزیز را در سرزمین های دوردست دیدند، متوجه شدند بر ملت ایران نمی‌توانند فائق آیند، ادامه داد: آنها پس از شکست های پی در پی، به این فکر افتادند تا به جوانان‌ کشورمان آسیب بزنند.

سلامی خطاب به جوانان گفت: به جوانان این سرزمین و اندک جوانانی که گول عملیات رسانه‌ای دشمن را خورده‌اند می‌گویم که ‌می‌دانید که آرزوی آمریکا برای شما ‌چیست؟ آنها اعلام کردند نمی‌توانند ایران شکست دهیم مگر با جوانانش؛ آنها می‌گویند بر ایران و آرمان اسلامی و آرزوهای بزرگ این کشور نمی‌توانیم غلبه کنیم، مگر اینکه ‌بر جوانان  غلبه کنیم و رویای آمریکا ‌این است که جوانانمان فقط کشته شوند و فرقی برایشان نمی‌کند که چه کسی کشته شود؛ جوان انقلابی یا ‌جوان اغتشاشگر؛ ‌می‌خواهند ‌جوانان ما را مرده ببینند.به دنبال تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس هستند، پس بدانید آنها خواب خوبی برای شما ندیده‌اند.

سردارسلامی گفت: تصویر امریکا از ایران عزیز ، آتش زدن اموال مردم و اموال دولتی توسط اغتشاشگران و یک کشور عقب مانده و وابسته و نیازمند است و آنها هوس کرده اند که به سرنوشت این ملت دوباره برگردند، اما ما دنیای آنها را خواهیم گرفت.

او ادامه داد: جوانان فریب خورده که تعداد شما اندک است، این انقلاب ریشه در عمق و احساس این مملکت دارد، مهره‌ سیاسی شطرنج دشمن نشوید.

فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: کسی به شما اجازه ناامنی و اتش سوزی نمی‌دهد، پس از خویشتنداری نظام سوء استفاده نکنید.

سلامی خطاب به دانشجویان اغتشاشگر هم گفت: دانشجویان همیشه پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی بوده‌اند و چه شده است که عده قلیلی از شما پژواک صدای بیگانه شده اید؟ برگردید به دامان ملت و دانشگاه را به میدان جنگ آمریکایی تبدیل نکنید؛ راه بازگشت برای شما باز است.

او با تصریح بر اینکه مردم ما دین دار هستند و به نظام اعتماد دارند، گفت: امروز این پیکر شهیدان نشان داد که ماهیت فتنه چیست؟

فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: شعار «زن، زندگی و آزادی» سر دادند اما آیا این زنانی که امروز در این تابوت‌ها تشییع می‌شوند گناهی کردند؟ نتیجه این اغتشاشات به طمع انداختن دشمن بود.انقلاب جز این بود که ما را از اسارت نجات داد و به آزادی رساند؟ آیا آزادی، برهنگی و زیر پا گذاشتن ارزش‌های الهی و بی بند و باری است؟

سلامی تاکید کرد: دشمنان به دنبال آزادی قمار، شراب و از بین رفتن اخلاق هستند و جوانان ما باید آگاه و هوشیار باشند.

او از بانوان ایران اسلامی که با وقار از حیا و حجاب خود در این ایام پاسداری کردند و در این فضای غبارآلود حاضر به برداشتن چادر از سرخود نشدند تقدیر کرد و از اندک بانوان فریب خورده هم خواست که سربازان فرهنگی جبهه دشمن و مروج بی حجابی در کشور نشوند.

فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: ما به جوانانمان باز هم می‌گوییم که شرارت را کنار بگذارند؛ امروز، روز پایان اغتشاشات است و دیگر به خیابان نیایند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 167
  • Hamid
    26

    چشم فرمانده. بهونه خوبی گیر آوردین برا قلع و قم جوونای مملکت. ولی کور خوندین

    نظرات شما -
    • دانی که نکوست
      11

      من هم همینجا از جوونها میخام که دیگه ناراحت نشن اعتراض نکنن و ....
      اما
      شما هم اینترنت رو آزاد کن
      فیلترینگ رو بردار
      چرا حتی گوگل و گوگل استور رو فیلتر کردین !؟
      فکر نمیکنین د رسال 2022 با این کارها دارین جوونها رو
      عصبی میکنین
      اینها دیگر متولدین 1355 یا 1360 نیستن که فرمان پذیر باشن
      اینها 1380 به بعدن که همشون اینترنت آزاد میخان

      به هر حال سردار جان از ما گفتن
      خووود دانی

    • رب گوچع
      11

      از چن تا اپلیکیشن میترسن
      از گوگل میترسن
      از گوگل پلی میترسن
      و ....
      همشون رو فیلترکردن . با این شرایط خود شماها دارین مردم رو هرروز بیشتر و بیشتر عصبانی میکنن و در آتش اعتراضات مردمی بنزین میریزن
      نکنین
      نکنین . فیلترینگ رو بردارین مردم بیشتر عصبی میشن هاااااا
      اینقدر نگین مقصر شبکه های معاند ماهواره ای هستن

    • 3

      چرا در حرم فقط انسانهای مستضعف کشته شدند.؟آخر قشر نیازمند به درگاه خدا ،چرا باید دشمن داشته باشه ؟بنظرم درب حرم رو با بازار اشتباه گرفتند عامو

    • ناشناس
      5

      به جای تهدید بهتر نیست از این قوه قهریه برای نابودی اختلاسگران ، دزدهای بیت المال ، مولتی میلیاردهای چند ساله ، رانت خواران و... رفع فساد و تبعیض در اشغال شغل ، سهمیه کنکور ، تخصیص مسکن ، سهمیه خودرو و ... استفاده شود . مردم چگونه به حقوق شهروندی عادلانه برسند ؟ چگونه حق شان رافریاد بزنند؟ چرا باید ثروت و نعمت کشور در جیب 15 درصد افراد حکومتی باشد؟ چرا شما و افراد مثل شما در این مورد اقدامی نمیکنید ؟

    • رابی
      9

      از قبر کورش هم می ترسند.اونوقت ادعای اقتدار دارند.

    • ناشناس
      7


      برید همون فلسطینتون بجنگید و شهید بشید
      چرا از ایران مایه میذارید

    • داروغه ناتینگهام
      7

      شرور کسیه که خودشو همه‌جای دنیا نخود هر آش میکنه از اوکراین تا هند

    • معلم متعهد
      6

      با سلام
      جناب سردار لطفا لج بازی را کنار بگذارید وبه حدف جوانان گوش کنید و اصلاحات را شروع کنید تا دیر نشده. البته اگر تا الان دیر نشده باشه

    • کارمند جهاد کشاورزی
      7

      متاسفانه اکثر مردم ناراضی هستن اما جرات اعتراض ندارن
      ورق برگرده سیل مردم ر ا خواهید دید

    • ایرانی آباد و آزاد
      6

      به جای تو شبه نظامی که خشن و با تهدید و ترساندن مردم اون بالا حرف میزنی باید یک مسئول و سیاستمدار سخنرانی می کرد!!!
      مرگ گفتگو فرا رسیده است....

    • ناشناس
      4

      جناب فرمانده
      باشه دیگه نمی‌آییم ولی از اون فایل صوتی سپاه چه خبر
      راحت برید و بخورید و.‌‌

    • ناشناس
      2

      زمان یزید هم شرارت با سرکوب موقتا ساکت شد اما.....

    • ناشناس
      35

      شبهه نظامی خخخخه
      کوچولو قانون بخوان اول در ضمن مماشات کردن تا الان با شماها که گستاخ شدید در نا آرام کردن بیش از حد کشور

    • به معلم متعهد باسواد
      23

      حدف نه عزیزم هدف.....دلیل بیسوادی این ملت وجود امثال شما بیسوادهاست

    • ناشناس
      34

      امریکا جانت با آن عربستان سوسمارخورت دست از ایران بردارن تا با آنها کاری نداشته باشیم وگرنه تا الان نصف ابر قدرتی کدخدایت را گرفتیم بقیه اش هم می گیریم و کشور عادی می شود و بر می گردد به سرزمین سرخپوستان که غصب کردن و فلسطین هم آزاد می شود و منجی بشریت در آنجا نماز خواهند خواند

    • به مدعی سواد
      1

      در کلمه حرف بجای(( ر )) اشتباها ((د )) تایپ شد
      جمله این بود: به حرف جوانان گوش کنید

      فهمیدی تندروی باسواد؟؟!!!!
      آروم بگیگیرید!!!!!!!

    • به شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۸:۲۸:۱۰
      2

      منظورش حرف جوانان وطن هست نه هدف!!!!
      به هدف جوانان وطن گوش کنید؟،!!
      اخه مفهوم داره بسیجی ابله؟؟!!!!
      همیشه همینطور برداشت عجولانه دارید و خودتون میبرید و میدوزید؟؟؟!!!!!!

    • 5

      دیگه مماشات هم حدی داره از این پس ملت ایران جواب اراذل و دلار بگیرا رو میده احسنت به سردار سلامی

    • 7

      دست بسیج درد نکنه اون روز با خانمم رفته بودیم بیرون سوار موتور بسیجیان عزیز هرکس که چادر داشت بهشون گل میدادن انشالله این کار فرهنگ سازی بشه

  • خون جیگر
    2

    از مستعان ۱۱۰ خبر دارید ؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      شما با مستعان خوش باش ما با ماهواره حال می کنیم!!!

  • بیداری
    3

    هرگز یه ایرانی رو تهدید نکن

  • ناشناس
    3

    امثال تو تصمیم گیر شدن اینه وضعمون مردم ایران بیدار شدن از جمعیت انبوه چهلم مهسا امینی عصبانی شدین خود زنی کردین ولی دیگه جواب نمیده

  • ناشناس
    1

    به هر چوپونی بگی میفهمه که این جنایت دست پرورده عوامل خودتون بوده برای جریه دار کردن ملت مظلوم کشورمان...وبعد کشتن جوانان کشورمان،،ممنون از تحدیدتان

    نظرات شما -
    • احسان
      8

      تهدید نه تحدید

    • ناشناس
      3

      احسان حالت خوب نیست؟

  • علیرضا
    1

    شما که میگین داعش بوده چه ربطی به اغتشاش دارد همه شما ها دروغ هستید و دغلکار.

  • ناشناس
    9

    فکر بهتری برای سرکوب مردم نداشتید .که از معصومین استفاده کردید اگر کار خودتان بوده خدا طرف مردم است

    نظرات شما -
    • 2

      اگر؟!

  • ناشناس
    12

    خجالت بکشید و حیا کنید! شرور آن کسی است که مردم تظاهر کننده حق طلب و آزادیخواه و عدالت طلب را شرور قلمداد می کند! شرور آن شخصی است که با دیکتاتوری هر چه تمام صدای حق طلبی مردم معترض و تظاهر کننده را خفه و سرکوب و آنها را به خاک و خون می کشد!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      متاسفانه هرچي مثبت ميزنم به نظر شما دوست عزيز هيچ اتفاقي نميفته ولي كاملا موافقم

    • 5

      فقط منتظر فرمان شما بودند تا خجالت بکشند!!

    • ناشناس
      2

      گناه آرتین،همان کودک ۵ ساله که درشیراز همه کسانش راازدست داد چه بود؟ بدست کثیف ترین ونجاست ترین فرد پدرومادر وبرادرش رااز او گرفتند.منظور ازاشراروشرور همان بی همه چیزهای هستند که بامردم چنین میکنند،ویقینا دفاع کردن از این افراد پست وذلیل حقارتی میخواهد بی پایان

  • ناشناس
    0

    شعار بدون شعور ! جوانان شرارت نکنند! خوب رویی دارید شما امید واینده شان را گرفته اید حق وحقوقشان را پایمال کرده اید شانس یکی زندگی عادی ندارند بیتالمال را بیت الحال خود کرده اید حالا که در مقابل ظلم ایستاده اند به انها برچسب شرارت می زنید معاویه هم به امام حسین تهمت اشوبگری می زد یزید هم ! نه جناب ! از توهم خود برحق پنداری بیرون بیا !از جایگاه قدرت هم شعار نده اسلامی که دست توست از اسلام معاویه هم خطرناکتر است !برو خودت وافکارت را اصلاح کن !

  • ناشناس
    1

    بعداز ۴۰ روز تازه اعتراف کرد جوانان ایران هستند که به خیابان آمده اند...تا دیروز می گفتند عوامل اجیر شده و پول گرفته استکبار جهانی و منافقان

    نظرات شما -
    • ناشناس
      22

      نخیر یک درصد کمی بچه های ایرانی هستند و بقیه مزدور و منظور شما مزدوران نبود

  • 3

    انشای یک بچه کلاس پنجمی ازاین سخنرانی!مستندتر ومحکم تر است !
    امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند اما با کمک خبرچینهای گزینش شده ! خودتان جای سردار سلیمانی را پیدا میکند ! وبه راحتی ابخوردن او را می کشد بعد شما کاملا بی خبر !به تاسیسات خالی حمله می کنید سربازان امریکایی ازصدای ! انفجار ها به شدت !!می ترسند ! البته یکنفرشان هم بعد از انتقام سخت !! کشته نمی شود ! وبرابر قرار البته امریکا دیگه هیچ غلطی نمی کند چون هم انها به هدفشان رسیده اند وهم شما برای مصرف داخلی! چندروزی از این فرصت درخشان ! به سود حاکمیت خود سود برده اید !

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فقط توانستی کلک وپرشان را بریزی.خوب چه فایده ای داشت اینها دوبار در میاد

    • 17

      تو که ایرانی نیستی ولی دم ایشان گرم که حسابی حال ابرقدرتها خاصه آل سعود را کرد تو قوطی آثارش را بزودی خواهید دید.

  • ناشناس
    1

    به نظرم از اين به بعد تمامي مسئولاني كه به مردم پيام يا هشداري مي دهند همزمان جزييات نحوه تصدي و اينكه چگونه به اين سمت و منصب رسيدند را هم منتشر كنند.
    مردم بدانند با چه كسي چه سوابقي چه دانش و تخصص و تلاشي مواجه هستند.
    سردار شما بفرماييد چگونه سردار شديد البته با جزييات كامل چون مردم حق دارند بدانند تا اگر رزومه درخشاني داريد گوش نوجوانانشان را بكشند و نگذارند در خيابان به شما اعتراض كنند.
    لطفا سايت هاي خبري در جمع آوري و انتشار رزومه آقايان با جزييات كامل بكوشند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فقط بفرمایند چند هزار میلیارد هدیه الهی اندوخته اند همه چی مشخص میشود .

  • ناشناس
    2

    من تورو به جهنم یا همون بهشت فاضله می‌رسونم.

  • خدا
    1

    یعنی اون اتفاق رو رقم زدید که اخرش بیای بگی تموم شد همه چی. مردک همه چی چند برابر گرون شده. البته نه برای تو

  • حميد
    7

    باز قراره كجا رو منفجر كنيد يا كدوم هواپيما رو بزنيد ؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تکراری کار نمیکنن. احتمالا برن سراغ مترو

  • حسین
    146

    چند نفر دیگه باید شهید بشن تا متوجه بشید این اعتراض نیست اغتشاش یه مشت ارازل اوباش بی غیرت ترسو که دارن مملکت و نابود میکنند زودتر باید جمشون میکردید
    تو فرانسه طرف اعتراض میکند نه اغتشاش نه آسیب به اموال عمومی نه زدن و آتش زدن مامور و ماشین آتش نشانی و آمبولانس همچین میزنن که دیگه این کارا نکنه اونوقت تو مملکت ما طرف داره به مامور نیرو انتظامی توهین میکنه مامور هیچ کاری نمیکنه؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      اونی که با دست خالی می ره جلوی تیر اراذلی مثل تو تر سو نیست. ترسو و بزدل و رذل کسانی هستند که در گله های مسلح زن و دختر و کودک مردم را به خاک و خون می کشند.

    • ناشناس
      3

      بیشرف و ارازل و بیناموس تویی که با اسلحه تو خیابون زن و بچه مردم رو به خاک و خون میکشی ما با شما و خانوادهاتون که از پول حرام و ناموس فروشی و وطن فروشی سرمست شدین کار داریم اونم چه کاری حرومی

    • ناشناس
      2

      همه فهمیدن در مزدور و تروریست بودنتان که به جان مردم و اموالشان می افتید هم آتش می زنید و هم آنها را می کشید و می گویید کار خودشان هست
      دستتان رو شده خیلی وقته فرار کن تا نیست نشدی باشرف جان!!!

    • ناشناس
      0

      حسین خان ساندیست و بزن کاری نداشته باش

    • ناشناس
      0

      یا کوری یا خودت روبه کوری ونفهمی زدی ! طرف از جلوی نیروی ویزه رد شده بردن لت وپارش کردن بعد چند ساعت فهمیدن کاری نکرده. اش ولاش تحویل خانوادش دادن. بعد شما می فرمایید به نیروی انتظامی توهین شده واکنشی نشون ندادن چاپلوسی ونملق هم حدی داره بی چاره !

  • حامد
    6

    با بیش از 250 کشته ، معنی خویشتن داری رافهمیدیم!!!
    سلامی بی کله ، کور خوندی ، برو دنبال سوراخ موش برای خودت بگرد. این جوانان غیور دیگر نه خام حیله های نخ نما شده شماها می شوند و نه ازهارت و پورت شماها هراس به خودشان راه می دهند.

    نظرات شما -
    • محمد
      94

      تو البانی نشستی شعار میدی اوا خوا خر ترسیدیم

    • 1

      دیکتاتور لیبی در حالیکه با زیر شلوار در بیابان در حال فرار بود همون موقع رادیو لیبی در حال پخش نوای پیروزی و رجز خوندن برا دشمنان‌ش بود!!!!!

    • ناشناس
      23

      ایشون پشتوانه مردمی دارد شما پشتوانه ات کی هست؟ در کف خیابان همه چیز مشخص هست که هیچ طرفداری ندارید جز اربابان انور آبی که هیچ ارزشی هم ندارید برای آنها مردم هم می دانند هنوز هیچی نشده که دنبال تغییر حکومت هستید مردم بی گناه را می کشید وای به روزی که حکومت هم به دست بگیرید

    • ناشناس
      0

      محمد جان معلومه که سرت تو آخور دزدان بیت المال و حرامخوران است

  • ناشناس
    159

    آفرین سردار عزیز

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      به بلاهت کسی آفرین نمی گویند. به جای اینکه بیاد مشکلات مردم را حل کنه ، تهدید می کنه و معترضان را شرور خطاب میکنه بعد ادعای مردمی بودن هم دارند!!!!!!
      شما خودت مگه کی هستی؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    4

    این کار هم تکرار سینما رکس، بمبگذاری حرم امام رضا، قتل کشیشهای مسیحی، قتلهای زنجیره ای، کارناوال عاشورا، عاشورای 88، و .... است، که برای سرکوب کشنده تر معترضان و وارد صحنه کرن قشر عوام است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      15

      کمتر جوک بگو

  • ناشناس
    6

    اونوقت شما چهل و چهار سال پیش شرارت کردید اسمش رو گذاشتید انقلاب تو این نیم قرن برای مردم چه کرده اید غیر از کلفت کردن خودتون

  • 2

    سلامی جون پس برای همین این کار انجام شد؟

  • 4

    داعش چرا باید چهلم مهسا امینی که به قول شما بی حجاب بود و آنهم در شاهچراغ این کار را بکنه؟ چرا تو راهپیمایی اربعین میان به قول خودتان جمعیت میلیونی این کار را نکرد؟؟؟

    نظرات شما -
    • 0

      اگه هر روزنماز جمعه برگزار بشه هرورز میشه راهپیمایی حکومتی برگزار کرد سربازا هستن روسای ادارات کارمندا
      اخوندا نظامی ها .... بالاخره برای همین کارا پول می گیرن راه ها وروشها جمع کردن این جمعیت ها بعد از ۴۴ سال برای همه رو شده این خیمه شب بازیها دیگه طرفدار نداره !

  • زرگانی
    11

    عزیزان ب خیابون نیایید از صبر من باید بترسی که صبر من صبر خداست دوران ظلم دیگر گذشته اکنون دگر روز جزاس عجب صبری خدا دارد عجب صبری خدا دارد صبور باش

    نظرات شما -
    • ناشناس
      20

      مردم تو دهنی محکمی زدن به شما و ایشون هم برای 4 تا اوباش خط و نشان کشید که با عوامل دشمن یکی نشوند که صبرمان دارد تمام می شود

    • امیر ب ناشناس
      0

      ناشناس از طرف مردم حرف نزن ساندیس شرف نمیشه ساندیس شرف نمیشه

    • امیر ب ناشناس
      0

      ناشناس از طرف مردم حرف نزن ملت دیگه شمارو قبول ندارن ساندیس خور

    • ناشناس
      1

      راهپیمایی دیروز مردم بودن

  • زرگانی
    134

    بر مخالفان سپاه پاسداران کشور لعنت خدا ابدی باد بیشمار بیشمار بیشمار

    نظرات شما -
    • 4

      درود بر آمریکا حامی آزادی و صلح جهانی.😂😂

  • حق
    6

    چشم فرمانده ،ول بجایش کجا برویم سرکار و حقوق مکفی داشته باشیم؟گشنگی و بیکاری بی فرهنگی میاره ادم یاغی میشه دست خودمون نیست.

    نظرات شما -
    • 1

      چشمت بی‌بلا

  • ایرانی آباد و آزاد
    1

    این مسئله را باید سیاسیون تمام کنند نه تو شبه نظامی تهدید کنی!!!!!
    لطفا از طرف مردم هم حرف نزن......
    چون مردم را نشناختید و هیچ احترامی هم به آنان قائل نیستید!!!
    دروغ و خشونت و جنایت و توهم سرلوحه کارتان شده..

    نظرات شما -
    • ناشناس
      14

      سیاسیون با اوباش حرف نمی زنند نیروی سخت با آنها صحبت می کنند!

    • 0

      الان خرتوخره سیاسیون همون نطامیونند ! برو سوابق همهشون نگاه کن !وزیر !نماینده استاندار !

  • مجید
    1

    مسئولان ما خیلی نامرد و پر رو هستن، خدایا خودت وعده دادی داد مظلومان میگیرم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      بد به دلت راه نده
      خودم بهش می‌سپرم داد مظلومان را بگیره

    • 0

      تو کش تنبونت رو سفت کن نیفته پایین ! نمی خواد به خدا بسپری ! از همین زری که زدی معلومه چقدر به خدا اعتقاد داری ! موقعی که چوب بی صدای خدا را هم حس کردی وهم مشاهده ! نعنی یاوه هایت را خواهی فهمید .فعلا برو بشور !

  • مش جمعه
    5

    سردار،ترا به ارواح پدرت یک مکانی برای اعتراضات مشخص کنید یا یک رفراندوم زیر نظر افراد بی طرف برگذار کنید تا حقیقت برای مردم و شما آشکار بشه.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      آن کسانی که رفراندوم به تو گفتند اول در کشور خودشان برگزار کنند!!

    • 0

      کسیکه هنوز حقیقت را نفهمیده با رفراندمم نمیفهمه

    • 0

      رفرواندم جز اصول قانون اساسی کشوره شما که قانون اساسی رویه بارنخوندی وبهت یاد دادن هنه چی رو ربط بده به خارج برو ازهمونایی که بهت یاد دادن کامنت بزاری بمرس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران !! که به قول شنا ! ثنره خون شهداست !!درباره رفراتدم وازادی تجمعات چه نظراتی داده !

  • ناشناس
    1

    یاد یه عمویی افتادم که جهار شنبه ای بود که گفت برای شنبه کرونا رو جمع می کنیم

  • ناشناس
    1

    تنها چیزی که جوانان را به این روز انداخته بی عدالتی رانت خواری فساد مدیران نالایق وانقلابی نما و...اگر این مواردریشه کن شود جوانان خودبخود آرام می گیرند مطمئن باشید.

  • امیر
    3

    درود و عرض ادب
    جناب فرمانده این جوانان مطالبه دارن
    شرارت نمیکنن
    فقط تاسف....

  • ایران
    47

    اگر اعتراض و موج مطالباتی بود به بدترین روش و حالت ممکن(به دور از خرد(کاملااحساسی ) . عدم مدیریت درست و بجا . وجود خشم و ناسزا. آسیب زا ) ظهور پیدا کرد .کسانی با توطئه سوار بر این موج شدند و موج را سمت و سو دادند و سوگیری کردند.و از رسانه استفاده حداکثری شدتا افکار افراد را گمراه کند که البته این بین سنین کمتر نمود داشت . و کمااینکه مطالبات مردمی را هم پوچ کردند و نه تنها خواسته های مردمی و جوانان دیده نشد بلکه برای ملت ایران هم خیلی سنگین و فاجعه بار تمام شد

    نظرات شما -
    • امیر ب ایران
      0

      جناب ایران ساندیس شرف نمیشه ساندیس شرف نمیشه

  • نیری
    1

    چرا دچار سفسطه شدید وفرافکنی می‌کنیدو همه اعتراضات را به گردن دشمنان خارجی میندازین یعنی شماها بی تقصیری وهیچ گناهی نداریدوملت هم فقط از خارج دستور میگیره ؟اگه شکم ملت سیر باشه جوانها بیکار نباشن وعدالت برقرار باشه اختلاس نباشه .بجای طرح محدودیت فضای مجازی وایجاد گشت ارشاد مجلس وقت خود را برای مشکل معیشت ملت صرف میکرد ملت مگه مرض داره بیاد کف خیابون وکشته بشه .یادتون هست بازنشسته های تامین اجتماعی را برای پیگیری حقوق قانونیشون پنج ماه تمام به کف خیابون اوردید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      بگذار مرور کنیم اول دو قطبی سازی از چند سال قبل علیه گشت توسط رسانه های دشمن و برخی دنبال رو بعد این که این فوتی رخ می دهد به وسیله ربات بزرگش کردن که انگار فاجعه جهانی رخ داد که 90درصد این ربات ها باز از طرف خارجی ها ایجاد شد و بعد عده ای اعتراض به فوت شده و آمدن عوامل بیگانه در جمعیت برای انقلاب ولی از همان شروع اول آشوب مشخص شد توخالی هستند ولی پر سرو صدا کن

    • 0

      صرفه شون در اینه که خودشون رو به خریت بزنن !

  • محمد
    0

    قُتِلَ الْخَرَّاصُونَ: مرگ بردروغگویان(قرآن)

  • ناشناس
    0

    مثلا اولتیماتوم بود

  • ناشناس
    0

    اگه کشور مدیریت معقول داشت، اینو همونوقت که در قابلمه دستش گرفته بود دنبال کرونا می گشت بر کنار کرده بودند

  • ناشناس
    1

    این قضیه خیلی بو دار هست. سرکار.

  • علی
    64

    درود برسرداررشید سپاه اسلام

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      اسلام !!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • 0

      جمله اشنایی هست که ترامپ گفت به این هم باید گفته بشه

  • رابی
    2

    بله جوانان دیگر اعتراض نکنند و به خیابان نیایند تا ما با خیال راحت اموال آنها را غارت کنیم.و ثروت ایران را برای حشد وحشی و حزب شیطان لبنان ارسال نماییم.
    یعنی چه شرارت می کنید!

  • ناشناس
    2

    سردار جان فقط مواظب پهپادهای دشمن باش که نیمه شب دستانت را قطع کنند.

  • ناشناس
    4

    اگر این خوی دیکتاتوری نیست پس چی هست. یعنی چی که دستور می دهی کی حرف بزنیم و کی حرف نزنیم

  • شیرتوشیر
    2

    از این حرفا مشخصه شما ملت رو جدی نگرفتید مگه کسی سرش درد میکنه الکی بیادبیرون .اول اینکه شما ملت رو تحریک می کنید ملت بیکار بدبخت هستند درآمد ندارند گرانی مواد غذایی مسکن خودرو و هزارتا بدبختی دیگه تا سرحد جنون ملت رو کشانده- چی می گی

  • سمی
    1

    بیاد جمله ایی افتادم که .......هیچ غلطی نمی توانید بکنید ملت ایران را تهدید نکنید

  • علی هادی
    1

    آقای سلامی این ترفند خودتون بود که از برگشتن مردم در شاهچراغ مردم را گمراه کنید اگر روز اول یک نفر از بزرگان مملکت عاقل و با درک بود عذرخواهی میکرد کاربه اینجا کشیده نمی شد
    اگرچهارنفر اختلاسگر را میگرفتید وعوامل پشت پرده را هم میگرفتید کار به اینجا نمیرسید
    این ملت همون ملتیست که ۴۳ سال همه جور مصیبت را تحمل کرد حالا باید به خاطر اعتراض به بی عرضگی شماها با گلوله جوابشونو بدهید؟ این آخرناجوانمردیست ، ننگ برشما باد

  • علی هادی
    0

    باید قبل از اینکه نشود جبران کرد دست بکار شوید وباسیاست وکیاست وخرد جمعی از ملت بزرگ ایران عذر خواهی کنید تهدید نکنید وضع بدتر خواهدشد

  • داود
    1

    تو خودت مخل امنیت ایرانی

  • ناشناس
    0

    بجای لجاجت باید روشها اصلاح شود چرا تاکنون موفق نشدیم یه بانکداری اسلامی تاسیس و به عنوان نمونه به جهان معرفی کنیم چه نتیجه ای از اجرای روش ،گوسفندی گشت ارشاد گرفتیم پس نتیجه چندین سال عملکرد حوزه،صداوسیما،وزارت فرهنگ و ارساد، سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش و بسیج چی بود!

  • ناشناس
    1

    با بکاربردن چنین ادبیاتی راه گفتگو بسته می شود خواسته های مردم به کما می رود وخشونت ها افزایش خواهدیافت

  • عبدالله
    37

    به HAmud کامنت گذار : تو و اربابان پلیدت چون اسرائیل و سعودی همه کاری که می توانید بکنید سطل زباله ای را اتش بزنید اما بدانید که به زودی در اتش خشم امت حزب الله جزغاله خواهید شد ، شما تک تک شناسایی می شوید و ما به وقتش به سراغتان خواهیم امد واز سوراخ هایی که پنهان می شوید بیرونتان خواهیم کشید وپاسخ اوباش گری تان را خواهیم داد .

    نظرات شما -
    • امیر ب عبدالله
      0

      عبدالله جان بسه دیگه جیره خوار دولت ساندیس شرف نمیشه ساندیس شرف نمیشه ساندیس شرف نمیشه ساندیس شرف نمیشه ساندیس شرف نمیشه

  • حقیقت
    38

    من بعنوان یک رزمنده دوران دفاع مقدس میگویم درست است که ماواقعا از نظر اقتصادی در تنگنا هستیم و از این منظر سخت در عذابیم ولی این را باید بدانیم برای وجب به وجب این خاک و دین بهترین جوانان ما از دستمان پرکشیدن. لذا به حرمت اون خونهای پاک اتحاد و یکی بودن را فدای امورات زودگذر دنیا نکنیم. واین را هم بدانیم که هیچ بیگانه ای غم و غصه مارا نخواهد خورد و دلش بحال من و شما نمیسوزد. پس علی رغم همه این مشکلات و مصائب خصوصا اقتصادی دست گرگها را مخملی نبینیم

  • کربلایی
    38

    جالبه که فقط اینجا هستید و توهم زیاد بودنتان هم که مشخص شد از ربات ها بود
    ولی این حرفهای سردار، فقط منافقان رو میسوزونه
    هرکس داره میسوزه به انسانیت خودش شک کنه.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نه شما زیادید که با زور تکلیف شرعی و مهر شناسنامه و .... تو انتخابات خودتان بنا به امار نظامتان 20 در صد هم نمی شید

  • فرداد
    32

    مردم ایران بدانند منافقین روسیاه پس از ۱۰ سال جاسوسی ومزدوری برای صدام حسین معدوم ، بالاخره از عراق اخراج شدند و امریکا و اسراییل و سعودی انها را در کشور البانی مستقر نمودند و حدودا دو هزار پیر و پاتار ورشکسته اند که در سوله هایی در ان کشور مستقر وبه دست هرکدام یک لب تاب داده اند و شغل فعلی انها شده است لجن پراکنی و نفرت پراکنی وتفرقه انداختن علیه ملت ایران ، و بیش از ۹۰ درصد این کامنت های منفی را ان بدبخت های مفلوک و به درخواست دولت سعودی می نویسند و بابت این جیره خواری مزدی برای امرار معاش می گیرند ، انها منافق اند و به طبع ذات خود کامنت های خود را به نام های مختلف و به اسم مردم می نویسند ، پس اگاه باشید که چرا نام این فرقه کثیف را منافقین گذاشته اند .

    نظرات شما -
    • 1

      میگن قمار باز اگه موقع باخت نگه به......م قلبش می ترکه ! الان شده حکایت شماها اگه نگین اینا دشمنن اینا همه از بیرون پیام می زارن ! که دلتون می ترکه باید با این اراجیف دلتون رو خوش کنید در ضمن در این جور رذالتها شما والبانی نشینها دریه ردیفین !
      سوابق خجالت اور ورسوایی کاربرهای مامور شما هم که پشت سیستمها می شینن وکامنتها رو بالا می برن برای همه روشن شده ! یادتون رفته چند ماه قبل هشتک میزدین فاکتور می کردین !

  • 2

    مگه به خواسته برحق مردم معترض عمل کرده اید که حالا مردم بروند به خانه هایشان؟؟؟؟ در ضمن معترضان فقط این افراد جان برکف گرفته خیابان نیستند اقای متوهم. میلیون هاغ نفر معترض هستند و لی هنوز به خیابان نیامده اند. که شاید به زودی سر عقل بیاید و کشور را به مردم پس دهیدو...

  • H
    1

    خواهشاً خویشتنداری نکنیداول بیایید توضیح بدید 43سال حکومت کردیدبه مردم ومملکت چه خدمتی کردیدآیاجزدزدی وفسادودروغ وفقیرکردن مردم کاردیگری کردیداین اقتصادبی دروپیکری که درست کردید به هیچ وجه خوب نمیشه پس حرف شماارزشی برای جوانان ندارد همه جوان هایی که بیرون اومدن هیچ آینده ای دراین مملکت دیکتاتوری ندارن حق دارن بیرون بیان

  • آرش
    0

    گیریم اعتراضات ۱۴۰۱ تموم بشه
    با اعتراضات ۱۴۰۲ چکار میکنید؟
    ۱۴۰۳؟
    ۱۴۰۴؟
    وقتی مردم روز به روز فقیرتر و سرخورده تر میشن
    وقتی پدرها شرمنده زن و بچه میشن
    وقتی جوانها و تحصیل کرده ها بیکارن و نا امید
    این روند ادامه داره

  • رضا
    2

    اگر در خانه کس است یک حرف بس است

  • ایمان
    0

    واقعا تحت تأثیر قرار گرفتم...خخخ

  • ایمان
    1

    آدرس ساقیتو بده

  • محسن عبداللهی طرقی
    1

    سلام حضرت علی علیه السلام گفت هرچیزی که خودت باچشمت ندیدی باور نکن

  • ناشناس
    0

    متاسفانه اینا از تاریخ درس عبرت نگرفتن از اینها قدر قدرت تر آمدند و رفتند ،، بترسید از اون روزی که قهر الهی چنان دامنتان را بگیرد که دیگه کار از کار گذشته است .........

  • ناشناس
    1

    خداوند دست کسانی را که به خون مردم بی گناه آلوده است را رو خواهد کرد و رسوایی پشت رسوایی برایتان پیش خواهد آمد، شاهچراغ هم یکی از همین کارهای کثیفتان بود ، چیزی بالاتر از اراده الهی نخواهد بود.....

  • ناشناس
    0

    حاجی چقدر حقوق میگیری

  • ناشناس
    1

    ملت فقط برای دادخواهی حقشون به خیابون میان شما هم انسان باشید اگر دین هم ندارید ازاده باشیدمثل مردم بدون سلاح بیایید بیرون دوربین هایتان را خاموش کنید چشم وگوشتان را باز کنید بانک اتش نزنید قران سر نیزه نکنید به چادری ها حمله نکنید به اماکن مذهبی یورش نبرید یکبار در تمام عمرتان مرد باشید حرف مردم را بشنوید فقط یکبار بشنوید

  • پرویز
    0

    همینه دیگه شما ودیگرمسئولین یادنگرفتید بامردم حرف بزنید فقط گفتید ورفتید درواقع گوش هایتان رابستید ودهانتان را بازکرده اید . آقای سردار ببینید مردم چه میگویند. بخدا اقتادرتان با پشتیبانی مردم است نه درسکوب وتهدید کردن.

  • ناشناس
    10

    امروز عذاب وجدان نسبت به آرتین در سخنان ایشان موج میزد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      ارتین و دهها کودک کشته شده دیگر ثمره سفاهت و قساوت امثال این هستند

  • بنده خدا
    28

    عهد می‌بندم روزی لازمت بشم عهد می‌بندم حاج قاسمت بشم

    عهد می‌بندم مثل بهجت و مثل سردارای گمنام خادمت بشم

    عهد می‌بندم که می‌مونم پای کار این نظام

    کاشکی مثل حاج قاسم به چشم تو بیام

    هزار و صد و اندی ساله همه عالم دنبال مهدی اند عهد میبندم همواره مثل جانم روحم روانم الگویم گیرنده دست دنیا و آخرتم خانم فاطمه زهرا س هیچ وقت تا مردن یا شهادت چادر از سرم برندارم واین همیشه مشتی به دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام و بدکاران خواهد بود

    نظرات شما -
    • تاجدار
      2

      پیام یه ساندیس خور به ریسش

  • ایمان
    0

    امر دیگه ای نداری ...لمپن جون

  • روح اله
    0

    عالی بود سردار کاش یه تذکر هم به مسئولان و مدیران میدادید که اگه با کارهای خودشان مردم را به نظام وانقلاب بدبین کنن به سزای عملشون میرسن عالی میشد

  • انقلابی
    1

    ای دلِ خسته ی من همدمِ ویرانی ها
    غرق شو غرقِ خودت غرقِ پریشانی ها

    زَرق و برق بدلیجات اسیرت نکند
    ماه را گم نکنی بینِ چراغانی ها…!


    جان به لب آمد و جانانِ جهان بازنگشت
    جان گرفتند ز بی جانی ما جانی ها

    خسته ام خسته از این بی عملی ها خسته
    خسته از حرف زدن ها و سخنرانی ها

    پینه دوزی به بَرَش رفت ولی ما عمریست
    غَرّه هستیم به این پینه ی پیشانی ها

    ماهمه غمزده و غمزه ی چَشمَش کافیست
    تا زشادی بشود پُر دلِ زندانی ها

    غم مخور یوسف گمگشته میاید ای دل
    این خبر را برسانید به کنعانی ها…

  • حمیدرضا
    0

    با این بگیر و ببند فیلتر و غیره اگه قرار بود درست بشه به اینجا نمی رسیدیم شما از بیخ و بن مشکل دارید و قرار نیست که درست کنید تفکر خرابتون رو.لعنت بهتون

  • ناشناس
    0

    ای کاش این سخنان را در مورد اختلاس گران میزدی که در نارضایتی مردم سهیم هستند جوان کار و زندگی آینده می‌خواهد وقتی آینده ای نباشه متاسفانه کار درست نمیشه ببینید مشکلشون چیه با تهدید کار درست نمیشه.

  • ناشناس
    1

    با این حرفاتون بیشتر بنزین روی آتش می‌ریزید .بهتر سکوت کنید و نیرو های خود را از خیابان ها جمع کنید تا اوضاع بدتر نشده.تا الان بیش از سیصد نفر از مردم عادی کشته شدن.

  • سلیمانی
    16

    تموم اونایی که این 45 روز توی خیابون ریختن در دفاع از خون و جون مهسا نبوده و نیست بلکه دختران و. پسرانی هستند که هدفشون و خواسته شون برداشتن حجاب هست و ترویج بی بند و باری،،،،، فقططططططط همینو میخوان،،،،،، ولی کوررررررر خوندین ،،، ما برا ایرانمون و شرفمون خونها دادیم،،،،، سپاه دمت گرم،،،،

    نظرات شما -
    • لورک
      0

      سلیمانی کجا زندگی میکنی حجاب مال ۴۵روز پیش بود بیا تو خیابون

  • ایران
    2

    سردار عزیز و گرامی. در شرایط بسیار اسف بار و اینچنینی برای مام‌وطن معمولا نظامیان وطن پرست و غیور و ایرانی نه اجنبی پرست که دغدغه وطن خود را دارند نه یمن و فلسطین و لبنان شرایط و زمام امور کامل مملکت را در دست می‌گیرند تا کشور چند پاره نشود و بعد رفراندوم برگزار میکنند شهروندان خود را تهدید نمی کنند. کاری که نظامیان مصر در جریان بهار عربی کردند و کشور خود را نجات دادند.

  • ناشناس
    0

    چه عجب به خود آمدید

  • یالی
    4

    ما آمریکا و اسرائیل و عرب نیستیم که از تو بترسیم

    نظرات شما -
    • محمدیزاده
      22

      اشکالی نداره به اغتشاشات ادامه دهید دفعه بعد که داعش سرچند نفرتون روتوی همین تهران برید گذاشت روسرتون فیلمشو تودنیانشون داد سوراخ موش هم گیرتون نمیاددراین فقره شک نکنید اگرکشورامنیتش ازدست بره حتما وقطعا چندروزدیگه شاهد سربریدنهاخواهیم بود.

    • رنگ نی
      3

      شما ترس‌های بزدل با بلیت ملت ایران غلط زیادی کردید داعش شمایید

    • 0

      داعش چهار دهه س ایران اشغال کرده. کیو میترسونی جوجه کمونیست

  • ناشناس
    6

    این چه مدل نظر دادن اگه یک نظر مثبت می زنی از اون طرف 4 امتیاز به نظر منفی میدن شما هم از ربات ها استفاده می کنین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟متأسفم

  • 0000000
    0

    خدا خیرتان نده با ابن ممکن داری همه تا نصف کمر داخل سطل های زباله را میگردن برای یه لقمه نان مدینه فاضله بعد از 43 سال تحمل سختترین شرایط زندگی همین بود جناب سردار خخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • 0

    تو حافظ حق مردم وخون شهیدان هستی یا حافظ یک مشت دزد ودرغگو وای به حالت که زیر دین ه هشتاد ملیون آدم خودت می‌کنی برای یک مشت دروغگو دزد این دوروزه دنیا ارزش این همه ظلم و نداره بیایید مثل حر برگردید هنوز هم فرصت برای جبران هست بترسید از آه مظلوم ۴۰سال از ناحق دفاع کردید بیایید این آخر عمری از حق دفاع کنید همه یک روز می‌میریم شاه وگدا همه می‌میرند کاخ ها به جا میمونه تاریخ قضاوت میکنه

  • ناشناس
    13

    بخدا قسم اگر شما جان برکفان نباشید در کسری از ثانیه ایران متلاشی شده مردم شهر نشین بویژه تهرانیها از قحطی خواهند مرد..

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اینها برن ما خودمون میدونیم چکار کنیم .

  • ناشناس
    0

    آقای سردار نمیشه ۸۰ملیون آدم وکشت میشه نمیشه نمیشه ۸۰ ملیون آدم ندیده گرفت میشه نمیشه نمیشه به عقل و شعور ۸۰ملیون آدم توهین کرد آگر میخواهید در وظیفه پیروز باشید حالا چه از نظر دنیایی چه از نظر آخرتی نهج‌البلاغه رو بادقت بخوانید حضرت علی گفت این دنیا از آب بینی یک بز برای من بی ارزش تر هست حالا برو ببین راجع حق مظلوم چی گفته

  • نیما
    0

    چشم هر چی تو بگی گوگولی

  • ناشناس
    5

    احسنت دکتر سید سردار سرلشگر احسنت!

  • ناشناس
    1

    تا وقتی که بگید اغتشاش اوضاع همینه😏

  • معصوم
    0

    سردارکاش بجای ملت ازآقازاده هاازازدزدی۹۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰هزارملیاردتومن فولاد،ازآخوندای ۲زاری که الان بالاشهرنشین شدن،وووو وومیگفتی.تهدید میکردی دل من پیرمردبسیجی رزمنده خنک میشدسردار

    نظرات شما -
    • 0

      اونا سهمشونا میدن

  • مریم
    0

    چی میگی برادر من؟ چرا روضه خوانی میکنی؟
    تو کشوری که یه متر از خاکش رو نمیتونم بخرم و توش راحت زندگی کنم، از کدوم آرامش حرف میزنی؟
    از قیمت خونه ها خبر داری؟ یا اونم کار آمریکاست؟
    بر قیمت اجاره خونه ها شما نظارت میکنید یا آمریکایی ها؟
    گرونی گوشت و مرغ و تخم مرغ کار آمریکاست؟
    بچه گیر آوردی؟
    تو شکم بچه های منو سیر کن، خیال منو از بابت سرپناه راحت کن من چادر که سهله، نقاب هم میزنم؟
    حجاب بهانه ست! جوان هایی که به خیابان اومدن نا امید هستن
    از شغل آینده، از اینکه باید ۳۰ سال کار کنن تا یه خونه بخرن از اینکه حتی نمیتونن اول زندگی یه پراید بخرن!!
    وگرنه چه کسی از جونش مایه میزاره و به خاطر حجاب جلوی این مامورهای موتور سوار اسلحه بدست وایمیسه؟!
    فقط اونایی که هیچ امیدی دیگه به آینده ندارن.

  • داود
    1

    آقای سلامی نه تو دنیا جایی برا ایرانیاگذاشتی نه تو کشور خودشون کاش همه ایرانی مردند از دست شما ها راحت می شدن

  • ناشناس
    4

    آی کسایی که به خیابان ها اومدید ایران داره مرزهای خودشو گسترش میده انوقت خیال کردید از پس چند تا زباله آتیش زن بر نمیاد تا الان باحاتون مدارا شد دیگه تموم شد میدونید که ده ساله تهران اغتشاش نشده پس حواستون رو جمع کنید وقتی حرف از امنیت وسط میاد و ترورسیتی میشه مطمئن باشد جای جولان پشه ها نیست

  • ناشناس
    3

    تنها راه غلبه بر بد حجابی تشویق محجبه ها است در همه جا دانشگاه شرکتها و.... حضرت امیر المومنین میفرمایند با پاداش دادن به نیکو کار بد کار را از بدی باز دار

  • ناشناس
    0

    جوانان بروند در خانه و آسوده بخوابند چون در این حکومت
    دزدان همه هستن
    غارت کشور ادامه دارد
    غلام روسیه و چین هستیم
    خائنین بیدارند
    عراق و سوریه و لبنان و یمن و... را آباد می کنیم
    دارو و غذا و ... نایاب میکنیم
    جوانان را به خارج فراری میدهیم
    گل مغز ها را به مسند می نشانیم
    گشتهای ارشاد و نیروهای بی شرف را افزایش می دهیم
    فرزندان مسئولین ولا یی را با ارزهای کشور به خارج میفرستیم
    با همه دنیا ستیز میکنینم
    کلی دژمن درست میکنیم
    موشک و پهپاد هوا میکنیم
    میمون و مموتی را به فضا میفرستیم
    حوانان صبح تا شب در خانه استراحت کنند چون بیکارند.
    در هتلهای شهر های مذهبی فاحشه خانه باز میکنیم
    ............




  • ناشناس
    0

    دانشجویان همیشه پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی بوده‌اند. حرف حق گفتی.

  • ناشناس
    1

    من در ابتدا بگویم به خدا قسم هیچ نانی از هیچ نهادی نمی خورم فقط انقلاب را دوست دارم اقتدارش را دوست دارم قدرتش را دوست دارم رهبرش را دوست دارم از ضعف هایش دلم می گیرد وبه گریه های علی در چاه به عنوان فقط فقط مسلمان می اندیشم چرا علی در چاه گریه می کرد واقعا چرا در چاه آیا تا به حال حتی یک لحظه اندیشیده اید چون تزویر خطرناک است آمریکا منافقین سلطنت طلبها همه و همه به خدا قسم تزویرند می خواهند همه ایران را به بردگی بگیرند ضمن این که حکومت هم باید در بسیاری از زمینه ها اصلاحات را بپذیرد نباید حتی ذره ای از این خاک را به دشمن بدهیم نباید سختی های که همه پدران و مادرانمان تحمل کرده اند وهمه جوانان وطن آن را لمس کرده اند تا این درخت انقلاب محکم تر شود به این راحتی از دست بدهیم باید متحد در مقابل دشمن دوباره قد علم کنیم چون همین ما ها هستیم که در جنگ شهید می شویم ودر میدان هستیم مایی که درنظام هیچ سمتی نداریم ولی آمادیه جنگ با نامردان هستبم ای دشمن بیا مرد این میدان ما هستیم بیا

  • ۱ ساعت تفکر...
    1

    کشته سازی در شاه چراغ برای به حاشیه بردن اعتراضات و پاک کردن صورت مسئله.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این کشته سازی بود !!!!!
      قضیه شده پسر نوح تا لحظه غرق شدن هم میگفت من خودمو نجات میدم !!🤔

  • ناصر
    0

    الان یعنی خویشتنداری کردین !!!!!!!
    عجب !!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها