روایت فرمانده سپاه کردستان از فردی که با سلاح‌های آمریکایی دستگیر شد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: فردی که در دیواندره دستگیر شد سه گونی اسلحه آمریکایی به همراه داشت و برادرش عضو گروهک بوده و با سرعت اخبار و حوادث را به رسانه‌های معاند گزارش کرده است.

روایت فرمانده سپاه کردستان از فردی که با سلاح‌های آمریکایی دستگیر شد

سردار سیدصادق حسینی عصر دیروز در دیدار با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان در سنندج، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره تمام شهیدان، ایثارگران و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت رزمندگان امنیت و آسایش کشور را به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اینکه مطالعه و بررسی تاریخ جنگ‌های جهان اظهار کرد: جنگ ایران با رژیم بعثی عراق افزون بر یک عملیات دفاعی یک حنگ اعتقادی بوده است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه جنگ ایران و رژیم بعثی عراق یک جنگ نابرابر بود، امکانات نظامی و جنگی ایران در برابر موقعیت تاکتیکی جنگی و تسلیحاتی دشمن غیر قابل مقایسه عنوان کرد.

وی رهبری امام راحل(ره)، مقاومت و ایستادگی دلیرمردان و رزمندگان را عامل پیروزی جنگ تحمیلی دانست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هفته دفاع مقدس را فرصت خوبی برای تبیین حماسه‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس دانست و افزود: حماسه‌های دوران دفاع مقدس در دانشگاه‌ها، مدارس و رسانه ملی برای نسل امروز بازگو روایتگری شود.

سردار حسینی عملکرد دولت انقلابی را قابل قبول دانست و گفت: نیروهای انقلابی می‌توانند جریان‌ساز باشند و در این شرایط دشوار باری از دوش انقلاب بردارند.

وی خدمات نیروهای انقلابی را در تمام دوران انقلاب بویژه در شرایط دشوار شیوع کرونا در استان بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: نیروهای انقلابی نقش مهمی در مشارکت و حضور مردم در انتخابات ایفا کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به حوادث اخیر کشور به دلیل فوت مرحومه مهسا امینی تجمعات و اعتراض‌ها و تعطیلی بازار ضمن تسلیت مرگ مرحومه مهسا امینی به خانواده محترم وی اظهار کرد: همزمان باخبر مرگ خانم امینی نماینده مردم سقز و بانه و فرماندار سقز در تشییع جنازه وی شرکت کردند و در منزل پدری وی حضور یافتند.

سردار حسینی افزود: رئیس جمهور نیز از همان ابتدا پیگیر مساله مرگ وی شدند و دستور داد با جدیت بیشتری علل مرگ خانم امینی بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام درصددند با بهره‌گیری از فتنه‌ها و حوادث کشور در راستای دستیابی به مقاصد خود بهره گیرند، رسالت رسانه‌ها در جهت تبیین موضوع را بسیار خطیر ارزیابی کرد.

سردار حسینی یادآورشد: برخی از افراد و فریب خوردگان دشمن در این اغتشاشات حضور داشتند و در دستگیری‌ها اسلحه زیادی کشف شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: فردی که در دیواندره دستگیر شد سه گونی اسلحه آمریکایی به همراه داشت و برادرش عضو گروهک بوده و با سرعت اخبار و حوادث را آنلاین به رسانه‌های معاند گزارش کرده است.

وی اظهار کرد: اعتراض و تجمعات مردمی قابل قبول است اما ناهنجاری، حرمت‌شکنی و ایجاد ناامنی برای مردم قابل قبول نیست.

منبع: افکار نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 52
  • آزادی
    1

    این کشفیات این چند روزه چقدر زیاد شده خیلی خوب میشه که دزدان و اوباش را هم به همین زودی دستگیر کنید فکر کنید که اوباش بر ضد نظام هستن اینجوری انگیزه لازم را پیدا میکنید

    نظرات شما -
    • به سردار
      1

      مگه تفنگ و تپانچه و کلت ایرانی هم داریم؟! بیشتر اسلحه های دنیا آمریکایی، آلمانی و روسی هستند.

    • زرگانی
      7

      مگه موشک و پهباد هم فقط ایرانیه که هر چندروز عربستان و اسقاطیل میگن این رو ببینید،ساخت ایرانه!!!...مردشور ببرت داره با این حرفش به اونا تیکه میندازه!!!نیازی به این نیست که اسلجه بدن و ما کشف کنیم که اونا میخان کشور رو به هم بریزن!!همین که بی بی سی و عنتر تی وی داره میگه مردم باید شورش کنن و لرها یک گوشه و کردها یه گوشه و ترک و بلوچ ها هم هر کدوم یه گوشه رو تصرف کنن وکشور جدید درست کنن نشون میده که اونا دارن این کارها رو میکنن!!هزار بار هم علنی و غیر علنی،صریح و با کنایه گفتن و هیج ابایی هم نداشتن که ما هر کاری میکنیم که ایران رو تیکه تیکه کنیم!!!...وقتی توی مفز نخودی هیچی نمی فهمی،اونا هم فکر میکنن همه مردم ایران مثل تو نفهمن و جسارتشون بیشتر میشه!!

    • آزادی
      0

      اگه امکانات به درستی در همه کشور تقسیم میشد این افراد خواهان جدایی طلبی نبودن این اقوام برای حفظ ایران شهیدان زیادی دادن اما الان امکانات فقط در شهر های بزرگ متمرکز شده حکومت باید قلب مردم خودش رو بدست بیاره با سرکوب فقط کینه ها بیشتر میشه

  • آشیل
    4

    ترکیب دین و سیاست باعث نابودی کشور شده جدایی دین و سیاست لازم و ضروری است تا کشور روی آرامش به خود ببینند درتاریخ مورد موفقی از حکومت دین بر مردم وجود ندارد

    نظرات شما -
    • عباس بوعذار
      1

      سردار یعنی توی انبار سپاه سه‌تا گونی سلاح آمریکایی پیدا نمیشه؟؟

    • تبریز
      18

      تا شیطان بزرگ است حکومت موفقی در جهان پیدا نمی کنی باور نداری یک به یک بررسی کن بی‌طرفانه.... این دولت شرور و قرومساق زاده و فاشیست و جنایتکار آمریکا ، تمام جهان را به فساد و آتش کشیده

    • زرگانی
      5

      آشیل جان !!یه چیزی بهت میگم که یادگاری باشه برا تمام عمرت!!..تو که داری به این دیندارا و خداپرستا گیر میدی ،بدون اگه بی دین ها و بیان و سیاست رو خالی از دین کنن دیگه چه به سر ملت بیارن!!!...گرفتی چی شد؟؟!!...همون بهتر که دین از سیاست توی ایران هز هم حدا نیست و الا امثال شماها میامدید روی کار و پدر مردم رو در میاوردید!!اینا که خدا پرستاشون بودن اینطوری میکنن!!اگر خدا ناپرستا و بی دیناشون بیان چه بلایی سر مردم میارن!!!...بلا بدور آقا...بلا بدور.....پس زبونتو گاز بگیر عزیزم....باشه؟؟....خخخخ

    • به تبریزی ۱۶:۱۹:۴۶
      0

      عقل کل ، سلاح های آمریکا توسط طرفداران ترامپ وارد شده ، چه ربطی به کل یک کشور که امثال شما وقتی آمریکا را تا ابد شیطان بزرگ بدانید ، آنها با ایران دشمنی نخواهند کرد؟

    • آشیل
      0

      زرگانی‌منظور من نابودی دین نیست مثل اروپا یا روسیه‌یا آمریکا حکومت بدست متخصصان اداره بشه و دین مردم در مساجد باقی بماند. خیلی ها اصلا مذهبی نیستن و درست نیست عقاید خودمانرا به اون ها تحمیل کنیم این کار ضمینه دین گریزی رو فراهم میکنه‌بعدش مگه افراد بدون دین همه جانی و آدم کش هستن که از اون ها بترسیم اون ها هم مثل من وتو آدم هستن فقط دین ندارن

    • به ۰۲:۲۱:۴۹ ۱۴۰۱/۷/۴
      0

      اولا" دزد بودن چه ربطی به مؤمن و بی دین بودن دارد ؟ زمان قبل انقلاب رابطه ایران با همه کشورها خوب بود ، حتی دزدی به کانادا که سهل هست به اسرائیل هم نمی‌توانست فرار کند !

  • مانی
    11

    حالم از هرچی سپاه و سپاهیه بدم میاد

    نظرات شما -
    • 1

      اینها خائنین به کشور به نفع سوریه و لبنان هستند

    • یاور
      22

      من هم حالم از هر چی بدخواه مملکته ، بهم میخوره.

    • ناشناس
      0

      یاور ،، اصلا نفهمیدی چی گفت ،برا همین جواب غلط دادی

    • محمد علی
      0

      ساخت کجاباشه بهتره؟

    • زرگانی
      5

      کوموله و پژاک و منافقین و القاعده و داعش ووو..همیشه از سپاه بدشون میومده و حالشون بد میشده!!این که چیز جدیدی نیست که داری اعلام میکنی!!شما بگو چرا ما مردم عادی با دیدن شما حالمون بد میشه!!...چرا؟؟...شاید بخاطر آدم کشی هاتون باشه...شاید که نه،حتما!!!....خخخخخ...تو سوریه که بدحور از سپاه خوردید...تیکه پارتون کرد.....جر وا جرتون کرد....خخخخ

    • تبریز
      5

      اگر غیر از این بود ، سپاه باطل بود .... افتاد

  • ناشناس
    0

    سرباران ملت

  • مهدی
    14

    مانی جان اگه سپاه نبودالان داعش والقاعده وطالبان وجیش الظلم والاهوازیه و......جلودرب خونتون مثل کفتارخوابیده بودند
    یادت نره ماتوچه منطقه ای داریم زندگی میکنیم
    همون منطقه ای که هیچ حکومتی تاحالانتونسته تمامیت ارضیشاحفظ کنه به غیرازجوانهای انقلابی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دروغ میگی ! نه بابا

  • ناشناس
    0

    داستان سرایی نکنید

  • بینام
    1

    از همتون متنفریم از بالا تا پایین تون....سلام درمانده

  • مدافع انقلاب
    0

    باسلام ، بسیار ناراحتم که ملت م به دودسته تبدیل شدند . یکی آنهایی که در این نظام خدمت میکنند و ناچارند بخاطر حفظ خانواده و گذران زندگی خود رودرو آنهایی که بهره ای از انقلاب نبردند قرار بگیرند منظورم جوانهایی هست که امروز بیکارند ، شغل ندارند ، توان تهیه مخارج زندگی خود را ندارند . امروز متاسفانه رانت ، فساد ، تبعیض معضل بزرگ جامعه ی ماست . باید دولت ۸۰ میلیون نفر ایرانی را سیر نگه دارد . این رسم حکومت داری است . نه سیر نگه داشتن یه عده ی خاص و حسرت به دل خوردن عده ی زیاد . مگه کشوری مثل ایران با منابع سرشار نفت و گاز و خاک و اب و معادن و کوه و جنگل باید انسان فقیر و گرسنه پیدا بشه . چرا کشورهای عربی که فقط نفت و گاز دارن مردمش در رفاه هست ولی ما ... این نشان میده که یک جای کار در این کشور میلنگد و نیاز به اصلاح دارد . باید مردم کشورمان حق اعتراض رسمی داشته باشد . باید در فضای آرام وزارت کشور مجوز اعتراض بدهد و نیروی انتظامی در کنار مردم وظیفه برقراری نظم را داشته باشد . نه اینکه مردم مجبور باشند شب وارد خیابان شوند .که عده ای از فرصت سوئ استفاده کنند و تخریب اموال عمومی کنند که بسیار کار زشتی هست . از خداوند بزرگ میخواهم که به ایه ی شریفه اهدنا الصراط المستقیم ، هدایتگر ما ایرانیان باشد وراه راستی و نیکی را پیش روی ما ایرانیان قرار دهد و ملت ما را در فضای امن الهی خویش در کنارهم قرار دهد .

    نظرات شما -
    • یاور
      2

      حرف حقی زدی ،

    • بهزادی
      16

      هرگز نباید وارد اعتراضاتی شد که نفعش به بی بی سی خبیث و سعودی اینترنشنال و من و تو و VOA میرسد .

    • زرگانی
      2

      حرفتون کاملا درسته...ولی جوابتون هم در درد و دلی که نوشتین موجوده...همیشه یه عد زالوصفت اعتراضات مردم رو خراب میکنن تا کشور آشوب بشه و هم کارهای خوب دولت و حکومت دیده نشه و همون زالوصفتا برن و یه صندوق فرهنگیان جدید رو چپاول کنن!!

    • ناشناس
      0

      زرگانی چرا برگشتی؟
      موقع انتخابات اومدی واسه رییسی خودت رو کشتی و رفتی
      دیدی با رییسی و بی رییسی مردم بدبختن؟
      چرا برگشتی؟

      اتفاقا همین رییسی تیر خلاص رو زد و مردم فهمیدن دیگه امیدی به این رژیم نیست

  • ناشناس
    3

    شماها مزدور اخوند هستید.مردم را ول کردید

    نظرات شما -
    • زرگانی
      5

      هر وقت شما مزدورای آمریکایی مردم رو ول کردید اینا هم مردم رو ول میکنن!!...خخخخخ

  • ناشناس
    2

    همش ساخته و پرداخته خود حکومته تا تظاهرات را به خارج کشور نسبت بده ، چرت محضه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      مگهوصل نیستی بدون اینترنت و ماهواره و شبکهای خارج نشنین شما منبعتون چی بود

    • زرگانی
      2

      خودشون(بی بی سی،منوتو،سخنگوی آمریکا،سخنگوی اسقاطیل،سخنگوی کردستان عراق و منافقین آلبانی وو..)دارن میگن که ما این آشوب رو طراحی کردیم ولی این دوستمون انکار میکنه!!به نظرتون چرا ایشون انکار میکنه؟؟...عدم آگاهی یا مزدوری؟؟

  • دانا
    1

    آمریکایی ها لب مرز ایستاده اند که فوری به آنها خبر دهند و اسلحه ها را وارد کنند؟ اگر گروهک منظورتان گروهک منافقین است راه را بیراهه رفته اید گروهک منافقین چون خود را از شما مسلمان تر می ببینند با حجاب اجباری موافق هستند تا الان هم دهانشان مانند خیلی از سردمداران غربی و شرقی بسته است .

  • ،
    1

    حق با سردار است باید این بسیجیانی که با شوکر آمریکایی به مردم حمله میکنن هم هر چه سریعتر دستگیر وبه سزای اعمالشون برسن.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      الان چینی هستن . آمریکایی ها را دادن به منافقین

    • زرگانی
      0

      شوکر چینی باشه یا آمریکایی یه روسی فرقی نداره وفقط شوکره و جون آدم رو نمیگیره!!..کلت کمری و یا شات گان که نیست!!چاقو نیست که گلوی کسی رو ببره!!بنزین که نیست که باهاش زنده زنده بسوزونن!!...مگه نه؟؟

  • ناشناس
    0

    اگه برادران بگن صد در صد درسته .به خدا !!!!

  • ناشناس
    0

    این دروغها فقط بسیجیاتونا گول میزنه

  • 1

    پس خدا پدرشو بیامرزه بیشتر از شما به فکر مردم ایرانه .

  • بینام
    0

    خخخ مگه واستون کاری داره یه مشت اسلحه جلوی دوربین بچینید و دو نفرم از خودتون اجیر کنید با صورت شطرنجی بیان بگن از اون طرف اومدن. شماها با تئوری توهم توطئه تا حالا خیلی از اهدافتون رو پیش بردید در ثانی وقتی اجازه حرف زدن به مخالفین خودتون رو نمی‌دید اونام جذب خارج میشن بقول معروف زدی ضربتی ضربتی نوش کن. از نظر شما همه عالم بدن فقط دو سه تا کشور عراق و لبنان و سوریه و یمن خوبن ولی نمیدونم چرا توله هاتون این کشورها رو واسه تحصیل و اقامت و خوشگذرونی انتخاب نمیکنن و به دامان استکبار جهانی پناه میبرن.

  • ناشناس
    0

    چرا لقمه را دور سر میچرخونید وضع
    مردم درست کنید جنگ داخلی پیروزی
    نداره نهایت سربازان صلیب سرخ و حافظ صلح
    بین الملل ورود میکنند

  • ناشناس
    0

    اتفاقا سردار محترم از نظر شما اعتراضات و تجمعات مردمی هم قابل قبول نیست،شما حتی به بازنشستگان هم اجازات تجمع نمی دهید.

  • ناشناس
    1

    فقط دروغ وتهمت می زنید ،که مردم را دستگیر کنید

  • :-(
    0

    خااااک برسرتون که توکشور دودستگی ایجادمیکنید.این کارنه به نفع شماست نه مردم.فردامیشیم مث عراق,افغانستان و...هرروز جنگ داخلی

  • ناشناس
    0

    این سلاح های آمریکای تو شهر های مرزی مثل پشکل خریدو فروش میشود . پس دروغ تحویل ملت ندهید. حداقل یک بار توی اینترنت (اگه بلدیدباهاش کار کنید) بگردید.

  • ناشناس
    0

    از بس که دروغ گفتید شدین چوپان دروغگو

  • ناشناس
    1

    سلاح دست شماهم روسیه خخ

  • محمود
    1

    نه اینکه تمام اسلحه ها ساخت حوزه علمیه قم است.

  • م
    0

    ابن کارها دبگه نخنما شده به فکر نان باش که خربزه ابه نسل جدید نسل هوشمند ه مکروومکر الاه

  • ناشناس
    0

    سردار شما چند نا گونی پول آمریکایی داری؟

  • ناشناس
    0

    این ضایعات جمع کن محله ما سه تا گونی مستعان ۱۱۰ (در قابلمه) از تو سطل آشغال ها جمع کرده بود و داشت پشت درخت ش ا ش می کرد .
    الان مطمئن شدم با این همه سلاح حتما جزو اغشاشگران هست لطفا سریع دستگیرش کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها