معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمنان تلاش می کنند با ایجاد شک و تردید، حس بدبینی به نظام را در میان مردم رقم بزنند

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم‌فریبی کلید واژه دشمنان در شرایط کنونی است و آنان با این حربه دست به جنگ شناختی علیه مردم ایران زده‌اند که جهاد تبیین تنها ابزار مبارزه در این زمینه است.

 دشمنان تلاش می کنند با ایجاد شک و تردید، حس بدبینی به نظام را در میان مردم رقم بزنند

 سردار یدالله جوانی روز دوشنبه در همایش دانش‌افزایی و توانمندسازی استادان بسیجی سراسر کشور در مشهد مقدس افزود: دشمنان امروز با حربه حیله‌گری، ترفند و دروغ گویی تلاش می کنند با ایجاد شک و تردید، حس بدبینی به نظام جمهوری اسلامی را در میان مردم رقم بزنند.

وی جهاد تبیین را راهگشای مبارزه با این فتنه دشمنان برشمرد و خاطر نشان کرد: جهاد تبیین به معنای روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه است و کمک می‌کند با افزایش شناخت، سطح تحلیل مسائل و ابعاد مختلف موضوعات در افراد افزایش یابد.

این مقام سپاه پاسداران تصریح کرد: مراکز علمی و فضاهای دانشگاهی باید به محیطی برای جهاد تبیین تبدیل شود و تلاش بر آن باشد با افزایش شناخت در میان آحاد مردم، محاصره تبلیغاتی دشمن با شکست مواجه شود.

سردار جوانی گفت: نیروی سپاه و بسیج باید در هر زمینه ای که دشمن وارد می شود، ورود پیدا کنند چراکه اساس ایجاد چنین نهادهایی مبارزه با جریان هایی است که به دنبال ضربه زدن به ارزش های نظام جمهوری اسلامی هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران جهاد تبیین را راهکار مبارزه با جنگ نرم دانست و ادامه داد: اکنون انبوهی از رسانه های بین المللی با هزاران متخصص با هدف وارد کردن آسیب به آرمان های انقلاب اسلامی به صف شده اند که برای ایستادگی در مقابل آنها نیاز به اقداماتی جهادگونه و فوری است.  

وی با بیان اینکه بسیاری از جنایات تاریخی علیه مسلمانان و شیعیان از صدر اسلام تاکنون از جمله واقعه عاشورا ناشی از گمراهی و غفلت عاملان آن بوده است که در مقابل هجمه دشمنان فریب خورده‌اند،خاطر نشان کرد: مردم ولایت مدار کشور هم بارها این دسیسه‌ها را خنثی کرده‌اند و اکنون راه مقابله با بدخواهان توسل به جهاد تبیین در تمامی عرصه‌های مقاومت است.

طرح ولایت در قالب دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی هیات‌های علمی دانشگاه های کشور از روز یکشنبه، سیزدهم شهریورماه در مشهد آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 25
  • ناشناس
    0

    شما تحمل کن مردم هیچی

  • محسن
    1

    با این رویکرد ، همه باید خفه خون بگیرند ، برای این که منتقدان، یا دشمن یا پیاده نظام دشمن، تعریف می شوند..

    نظرات شما -
    • .
      7

      ديگه ازادي از اين بيشتر هر چي دلتون ميخوايد به نظام و مملكت ميگيد . تازه گله هم داريد . شما هم از روحاني ياد گرفتي كه همه جور غلطي ميكرد بجز كار كردن ، بعد هم ميگفت اختيارات نداريم .

    • ناشناس
      0

      لعنت خدا بر کسی که بخواهد درصف دشمن مملکت قراربگیرد اماچند سوال چرا کشوری که از منابع خدادادی و ثروت جزه ۵ کشور برتر جهان است باید در فقر فلاکت جزه ۵ کشور بد تر جهان باشد چرا باید ۵۰۰۰ فرزند مسولی که شعار مرگ بر امریکا سر میدهند در امریکا زندگی کنند چرا باید در کشوری که پرچم دار سلام است مسولینی که دم از اسلام ناب می زنند اختلاس های ناب میلیاردی کنند چرا باید عده ای از مسولینش را فقط مرگ از صندلی ریاست جداکند وهیچ یک از انها حاظر به ترک صندلی ریاست نیستند وهزاران سوال دیگر مردم از اینها خسته شدن

  • دنیا
    0

    باید دل مردم بدست آورید .نه آنها را سرکوب کنید ،،طالبان

  • ناشناس
    1

    نیازی به ایجاد بدبینی دشمنان خارجی نیست فرافکنی نکن آنچه ایجاد بدبینی مردم میکنه عملکرد مسولان داخلیه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دشمن اصلی نظامتون شماها هستید با عملکرد چهل و سه ساله تون

  • ناشناس
    0

    چقدر باج دادی کاترین اشتون فیلمت پخش نکنه؟

  • مح
    0

    برای ایجاد شک و تردید نیاز به دشمن نیست خود شما کافی هستین

  • ناشناس
    0

    شماخودتان‌شکمتان سیراست وحساب‌بانکی‌پرازحال‌وروزمردم‌خبرنداریدکه برای‌نان‌شبشان‌محتاج هستندپس‌لطفاخاموش

  • افشین
    0

    بلای که شما به سر مردم ایران اوردیدید هیچ دشمنی نیاورده در طول تاریخ

  • ناشناس
    0

    شما را بخدا سریال رازناتمام را تمام کنید ، هر قسمتی که نمایش داده میشود بیشتر ضد انقلاب میشویم

  • ناشناس
    0

    هیچ دشمنی به اندازه شما ومسولین دلسوزنظام مردم را از این نظام وانقلاب بدبین نکرده‌اند!

  • مصطفی
    0

    این چندهزار هزار میلیاردارو دشمنان میان اختلاس میکنن؟!!!!دشمنان در مملکت رو بستن میگن پراید و بقیه آشغالهای آدمکش و پر خرج مارو به قیمت بوگاتی بخرین!!
    آره این گرگ سال هاست که با گله آشناس!!!

  • هم وطنت
    0

    اقای سردار یک مرتبه شده که عوض دشمن دشمن بیایی واز دوست شدن حرف بزنی ما دوست نادان داریم که جیبمان را خالی کند واز انها بگو که با ما دارند چکار میکنند.مردم را از خودتان راضی کنید کسی نمی تواند بین ملت تفرقه بیاندازد عملکرد خودتان و مدیریت بد وبیسوادی از بالا تا پایین باعث نارضایتی مردم شده واین را خودتان هم میدانید توی این 44 ساله چه گلی سر مردم و مملکت زدید وعیان کنید الا از نظر سلاحهای مونتاژ کمی پیشرفت داشتید و ان هم هی گفتید تا انهایی هم که دشمن نبودندرا هم دشمن کردید.دوست پیداکردن خیلی سخته ولی دشمن پیدا کردن راحته مردم از شما جدا شده اند و دارند جدا میشوند انها را دریابید .عده ای که دور برتان است انهارا شما تغذیه می کنید وگرنه انها هم جدا میشوند.

  • ناشناس
    0

    دشمن تلاش میکند ؟؟

  • مش جمعه
    0

    طی چهل سال همیشه ازین حرف ها زدید.حس نیست حقیقت تلخی هست که در جامعه بوجود آمده است.خیلی از مردم به فردای خود امید ندارند. جامعه از حیث اقتصادی در حال انفجار هست.شما به پادگانت برگرد و اقتصاد و سیاست را به اهلش بسپارید

  • داد
    0

    فقط دشمن دشمن کنید تا کاسبی خود را رونق بدهید . در کشوری که ویران شده و مردم حتی توان تهیه نان هم ندارند ، دشمن فرضی امثال تو مفتخور ، توجه ای به آن ندارد

  • امییییییییییر
    0

    این بدبختیهارو رو شما بسر مردم بدبخت اوردید به دشمن چه ربطی داره مگر اختلاسها ودزدیهارو دشمن به شما یادداده

  • ناشناس
    0

    اولا شک وتردید نیست ویقینه ثانیا عملکرد خودتون باعث شده تو فکر میکنی مردم چیزی سرشون نمیشه .ثالثا با وجود دوستانی مثل شماها دیگه نیازی به دشمن نداریم .رابعا همه اون بادمجون دور قاب چینهای دور وبرتون نیستند که برا منافعشون هر چرندی را بپذیرند .

  • ناشناس
    0

    تو خود دشمن خویشی حجاب از میان بردار

  • 0

    خسته نشدید از بس کلمه دشمن بکار میبرید؟ مملکت رو به فنا دادید هرکس حرفی بزنه میگید دشمنه ..باعث وبانی همه مشکلات مردم رو هم میگید دشمنه .میلیاردها میلیارد دزدی و حیف ومیل پول مردم تو کشورهای دیگه کار دشمنه؟

  • ناشناس
    4

    درود بر سپاهيان سلحشور

  • ناشناس
    1

    دشمن ایران همینجاست

  • ناشناس
    0

    درود بردکترحسن روحانی که اورا بالباس وعبا وعمامه وبادست بسته انداختین توی استخرآب ودوراستخرتماشای شناکردنش شدین انوقت او رایک دروغگومعرفی کردین واین همه برای ملت مشکلات وگرفتاری درست کردین وتمام دنیاشدن دشمن .برف که برود گی نمایان میشود.!!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها