اوپو A7n معرفی شد

اوپو A7n ساعاتی پیش با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶.۲ اینچ با وضوح HD پلاس رونمایی شد.

اوپو A7n معرفی شد

اوپو ماه گذشته‌ی میلادی گوشی هوشمند A5s را رونمایی کرد؛ دستگاهی که از مشخصات سخت‌افزاری قابل‌قبولی بهره می‌بُرد و همچنین قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای داشت. امروز این شرکت نسخه‌ی مخصوص چین این گوشی را با نام A7n با تغییراتی بسیار جزئی، رونمایی کرده است.

مشخصات سخت‌افزاری ای ۷ ان مشابه ای ۵ اس است و اصلی‌ترین تفاوت این بخش به حافظه‌ی رم مربوط می‌شود؛ افزون‌بر‌این، دوربین سلفی A7n نسبت به A5s بهبود پیدا کرده است. بر این اساس، گوشی اوپو A7n از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین سلفی مجهز به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ این درحالی است که A5s مجهز به رم ۳ گیگابایتی بوده و در پنل جلویی‌اش از دوربین ۸ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

دیگر مشخصات سخت‌افزاری A7n شامل تراشه‌ی هلیو پی ۳۵، نمایشگر ۶.۲ اینچ با وضوح HD پلاس و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هستند؛ گفتنی است که نمایشگر دستگاه، ۸۸.۳ درصد از قسمت جلویی آن را می‌پوشاند. این گوشی در پنل پشتی‌اش از دوربین دوگانه استفاده می‌کند: دوربین اول مجهز به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی است و از لنزی با دیافراگم f/2.2 استفاده می‌کند؛ از طرفی دوربین دوم حسگر ۲ مگاپیکسلی دارد و از دیافراگم f/2.4 بهره می‌گیرد.

درضمن گوشی جدید اوپو مجهز به سیستم‌عامل اندروید اوریو با رابط کاربری اختصاصی ColorOS 5.2.1 است و در رنگ سبز روانه‌ی بازار خواهد شد. نکته‌ی درخورتوجه دیگر اینکه اوپو A7n در پنل پشتی‌اش میزبان حسگر اثر انگشت به‌فرم دایره است و از باتری ۴٬۲۳۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. تاریخ عرضه و قیمت گوشی جدید اوپو فعلا مشخص نشده است.

نظر شما کاربران در مورد این دستگاه چیست؟

منبع: زومیت

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها