تا چند روز دیگر آنر گوشی جادویی خود را معرفی می‌ کند

هفته قبل از نسخه جدید گوشی Honor Magic 2 با اسکنر سه بُعدی گفتیم که در شبکه اجتماعی Weibo ظاهر شده بود. حالا مدیر عامل این کمپانی تأیید کرده گوشی Honor Magic 2 3D تا کمتر از سه روز دیگر رونمایی می‌شود.

تا چند روز دیگر آنر گوشی جادویی خود را معرفی می‌ کند

George Zhao، مدیر عامل Honor که زیرمجموعه هواوی است، در خلال یک رویداد تصاویری از این گوشی به همراه یک تیزر ارائه کرده که به صراحت خبر از گوشی جدید Honor Magic 2 3D می‌دهد. انتظار می‌رود این گوشی جز در اسکنر سه بُعدی، کاملاً مشابه نسخه اصلی باشد و از همان طراحی کشویی بهره ببرد.

اسکنر سه بُعدی این گوشی قادر به دنبال کردن 10,000 نقطه خواهد بود و برخلاف حسگرهای عُمق میدان، حتی در تاریکی هم کار می‌کند. لایه امنیتی بیومتریک اضافی که با این حسگر اضافه می‌شود، در قابلیت AliPay به خدمت گرفته می‌شود. AliPay سیستم پرداخت موبایل اختصاصی Alibaba و در نوع خود بزرگ‌ترین است. علی رغم تفاوت یاد شده، Honor Magic 2 3D از همان چیپست Kirin 980 بهره می‌برد اما پدهای خنک سازی گرافینی به آن اضافه شده‌اند که به حفظ کارایی بالا برای مدت طولانی‌تری کمک می‌کند. در واقع دفع بهتر گرما به کار طولانی مدت در فرکانس‌های بالاتر کمک می‌کند.

این گوشی تنها در مدل 512 گیگابایتی با 8 گیگابایت حافظه رم ذخیره می‌شود و چیزی حدود 870 دلار قیمت دارد. بهترین پیکربندی نسخه اصلی این گوشی در ظرفیت 256 گیگابایت با 6 گیگابایت حافظه رم عرضه شده بود. مدل 3D هم از همان طراحی کشویی نسخه اصلی با باتری 3,500 میلی آمپر ساعت با شارژر شارژ سریع 40 واتی بهره می‌برد. در وقع حسگر سه بُعدی، خنک سازی به کمک گرافین و حافظه بیشتر، جزء تغییرات اصلی این مدل جدید هستند. با این حال انتظار نمی‌رود تفاوت ظاهری دیگری داشته باشند.

طبق اعلام مدیر عامل Honor ،این گوشی در روز 7 مارس (16) اسفند معرفی می شود که تنها چند روز با آن فاصله داریم. نسخه اصلی در ماه نوامبر 2018 معرفی شده بود. جالب اینکه شایعات قیمت 865 دلاری را برای گوشی Honor Magic 2 3D دست نشان کرده اند.

منبع: شهر سخت افزار

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها