کیف دستی از جنس فیبرهای کربنی ابداع تازه لامبورگینی

نسبت بالای قدرت به وزن با ویژگی هایی از قبیل مقاومت در برابر درجه حرارت بالا باعث شده که فیبرهای کربنی به یکی از کاربردی ترین مواد در ساخت هواپیماها، دوچرخه ها، کشتی ها و خودروها تبدیل شوند.

کیف دستی از جنس فیبرهای کربنی ابداع تازه لامبورگینی

اکنون یکی از مشهورترین شرکتهای تولید کننده خودرو، لامبورگینی از این ماده مقاوم و مستحکم در تولید ابزاری در دسترس تر و شخصی تر استفاده کرده است: کیف دستی.این شرکت که بر روی تولید پلاستیکهای تقویت شده یا CFRP برای ساخت ابرخودروهایی مانند "اونتادور" و "سستو المنتو" سرمایه گذاری های کلانی انجام داده به تازگی خبر از تولید محصولی جدید، یعنی کیفهایی از جنس فیبرهای کربنی داده است. این شرکت برای اولین بار از فیبرهای کربنی در تولید پارچه های نرمی که در صنعت مد کاربرد خواهند داشت، استفاده کرده است و با کمک آن مجموعه ای از کیفهای دست ساز تولید کرده است که هنوز قیمتی برای آنها تعیین نشده است.

این کیفها در سه سایز کیف سفری، کیف های پیام رسان و کیفهای کوچک ویژه تبلتها تولید شده اند. در کنار فیبرهای کربنی این کیفها از قطعه های چرمی، یراق آلات آبکاری شده و آستر پنبه ای برخوردار است. این شرکت استحکام کیفهای کربنی خود را به محافظت از لپ تاپها و تبلتها نسبت داده است.

منبع: گیزمگ

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها