کادیلاک CT6-V Pedestal Edition 2019 رونمایی شد

این شرکت هر سال مدل های جدیدی را در سگمنت سواری، شاسی بلند و چندی دیگر رونمایی می کند و حال به تازگی نسخه محدود و منحصربفردی از سری Vسدان 2019 به نام Pedestal Edition رونمایی کرد.

کادیلاک CT6-V Pedestal Edition 2019 رونمایی شد

گفتنیست این خودرو اولین CT6-V با پیشرانه 3.0 لیتری توربو دوقلو شش سیلندر 550 اسب بخاری محسوب می شود که کادیلاک آن را توسعه داده است. سری V کادیلاک محصولاتی لوکس و با طراحی نوین محسوب می شوند. البته کادیلاک نسخه CT6-V Pedestal Edition را به مناسبت 15مین سال عرضه خودروهای سری V معرفی کرده است. از این رو برخی تغییرات در تریم ظاهری آن به وجود آمده و CT6-V را به یک سدان اسپرت و جذابی تبدیل کرده است.

گذشته از نسخه Pedestal Edition دو مدل CTS-Vو ATS-V کوپه نیز معرفی شد که تمی همانند نسخه CT6-V دارند. ATS-V Coupe Pedestal Edition و CTS-V Pedestal Edition دو خودرو بروزرسانی شده هستند که از سری V محسوب می شوند. CST-V Pedestalدارای رنگ برنزی تیره است و از رینگ های 19 اینچی V شکلی بهره می برد. برخی قطعات فیبرکربنی نیز برای این نسخه در نظر گرفته شده که باید به قسمت زیر دامنه، اسپویلر عقب و بخش کوچکی از کاپوت اشاره کرد. صندلی ها نیز به حالت اسپرت درآمد و طراحی اسپرتی به این خودرو بخشیدند.

پاور 110 ولتی و دوربین عقب نیز دیگر ویژگی این مدل است. ATS-V Coupe Pedestal Edition نیز دارای رنگی مشابه CST-V Pedestal است و با رینگ های 18 اینچی و کالیپر ترمز قرمز رنگی همراست. برای سفارش این خودروها باید از ماه نوامبر اقدام کرد و در تعداد محدودی نیز به تولید می رسند. ATS-V Coupe Pedestal Edition قیمتی 77 هزار دلاری دارد اما CTS-V از 102 هزار دلار شروع می شود کادیلاک تنها 300 دستگاه این اتومبیل ها را به تولید خواهند رساند.

منبع: سخت افزار مگ

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها