هندزفری بی سیم HONOR FLYPODS احتمالا ۹ آبان معرفی شوند

تا کنون می دانیم که آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) و ساعت هوشمند آنر (Honor Watch) در این مراسم رسما رونمایی خواهند شد و ضلع سوم این مراسم هندزفری های بی سیم HONOR FLYPODS خواهد بود!

هندزفری بی سیم HONOR FLYPODS احتمالا ۹ آبان معرفی شوند

اگر به یاد داشته باشید پیش از معرفی رسمی خانواده هوآوی میت ۲۰ شایعه هندزفری Huawei FreeBuds 2 Pro وجود داشت که با قرار گرفتن روی هوآوی میت ۲۰ پرو به صورت بی سیم شارژ می شد. هنوز این هندزفری های کاملا بی سیم هوآوی رسما معرفی نشده اند و دلیل مشخص نیست، شاید مدتی بعد معرفی شوند و شاید تا معرفی خانواده هوآوی پی ۳۰ (Huawei P30) خبری از آن ها نباشد ولی این آنر را از معرفی هندزفری های کاملا بی سیم خود منع نمی کند!

امروز نام و شماتیک کلی هندزفری های کاملا بی سیم FlyPods آنر به صورت رسمی در تیزری دیده می شود که تاریخ ۹ آبان را برای معرفی رسمی نشان می دهد. انتظار می رود که ویژگی هایی همچون کنترل های لمسی، کاهش نویز و قاب با قابلیت شارژ دوباره گوشی های هندزفری را هم داشته باشد. به نوعی شاید بک پک فضانورد موجود در تصویر طراحی کلی این قاب باشد.

ترکیب آنر مجیک ۲، ساعت هوشمند آنر و هندزفری های کاملا بی سیم FlyPods می تواند یک کلکسیون جذاب برای طرفداران برند آنر باشد تا درون اکوسیستم همین برند نیازهای خود را برطرف کنند. نظر شما چیست؟ علاقه به هندزفری های کاملا بی سیم دارید؟‌ فکر می کنید روز برسد که یک هندزفری کاملا بی سیم و شارژر بی سیم درون درون جعبه موبایل های ما قرار بگیرد؟ کمی بعید است!

منبع: ترنجی

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها