نمایشگر OLED هوآوی میت 20 پرو ساخت BOE است

گفته می شود نمایشگر OLED هوآوی میت 20 پرو ساخت BOE است و این یک آزمون بزرگ برای BOE و هوآوی است. در ادامه با ما همراه باشید.

نمایشگر OLED هوآوی میت 20 پرو ساخت BOE است

اجازه بدهید کمی درباره BOE Technology صحبت کنیم. چهارماه پیش بود که در ترنجی خواندیم شرکت BOE Technology نمایشگر OLED منعطف موبایل منعطف هوآوی را خواهد ساخت. همچنین پس از آن نمایشگر OLED منعطف شرکت چینی BOE را در عمل دیدیم. شرکت کمتر شناخته شده BOE یک شرکت بزرگ در چین است که در زمینه تولید پنل های نمایشگر فعالیت می کند و حالا یک فرصت عالی برای نمایش کیفیت کار خود دارد چرا که نمایشگر هوآوی میت 20 پرو ساخت BOE است!

شرکت چینی BOE از سال 1993 تاسیس شده است و این روزها حتی به عنوان گزینه احتمالی اپل برای کم کردن اتکای کوپرتینویی ها به سامسونگ هم مطرح است. این می تواند ارتباط مستقیمی با درخشش یا عدم درخشش نمایشگر OLED منعطف دو لبه خمیده ای است که در هوآوی میت 20 پرو ارایه کرده اند.

همچنین گفته می شود دقیقا همین نمایشگر در هوآوی میت ۲۰ آر اس (Huawei Mate 20 RS) نیز استفاده شده است و جالب است بدانید در میت 10 آر اس از نمایشگر OLED ساخت ال جی استفاده شده بود. درباره نمایشگر OLED تخت و کم رزلوشن تر هوآوی میت 20 ایکس صحبتی نشده است که ساخت این شرکت است یا نه. البته بد نیست بدانید که نمایشگر OLED هوآوی میت 10 پرو نیز ساخت همین شرکت BOE است.

منبع: ترنجی

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها