ویوو Z3 با بریدگی قطره ای صفحه نمایش فردا رونمایی می شود

هدف گوشی‌های سری Z ویوو تمرکز بر نسل جوان است. آخرین گوشی از این سری با نام ویوو Z3 در روز هفدهم اکتبر (بیست و پنجم مهر) رونمایی خواهد شد.

ویوو Z3 با بریدگی قطره ای صفحه نمایش فردا رونمایی می شود

سری Z گوشی‌های ویوو مجموعه جدیدی از گوشی‌های این شرکت است که بر مشتریان جوان تمرکز کرده است. اولین مدل از این خانواده در ماه می (اردیبهشت) عرضه شده بود. گوشی ویوو Z1 که توانسته بود نظر مشتریان را به خاطر ظاهر زیبا و عملکرد قدرتمندش جلب کند. می‌دانیم که از دومین مدل این مجموعه یعنی ویوو Z3 در هفدهم اکتبر (بیست و پنجم مهر) پرده برداری خواهد شد.

بنابراین، از پوسترهایی که قبل از عرضه این گوشی منتشر شده‌اند می‌توانیم اطلاعات زیادی به دست بیاوریم. یکی از این پوسترها که امروز منتشر شده است، به ما نشان می‌دهد که ویوو Z3 دارای طراحی قطره‌ای برای بریدگی صفحه نمایش است در حالی که در قسمت پشت گوشی از افکت گرادینت -طیف رنگ‌های مختلف به صورت شیب دار ایجاد می‌شوند و مرز مشخصی بین رنگ‌ها نباشد- استفاده خواهد شد.

در مقایسه با ویوو Z1 ، که با یک صفحه نمایش مرسوم عرضه شده بود، بریدگی قطره‌ای صفحه نمایش فضای بیشتری را برای صفحه نمایش ایجاد می‌کند. بدین ترتیب، حق این گوشی بیشتر است که آن را یک گوشی هوشمند تمام صفحه بنامیم. علاوه بر این، انتقال سطح خمیده بین صفحه نمایش و قاب میانی صیقلی و گرد است که باعث می‌شود تمام گوشی نازک‌تر و سبک‌تر به نظر بیاید.


به طور کلی، می‌دانیم که ویوو به ظاهر گوشی‌های خود توجه زیادی دارد. امسال، تاکنون توانسته‌ایم که گوشی‌های ویو نکس (NEX)، ویوو لوگو فون (Logo Phone) و گوشی‌های دیگری که تجربه واقعی استفاده از یک گوشی شیک را دارند، ببینیم. در خصوص ویوو Z3 هم می‌توانیم حرفی مشابه بزنیم. با وجود تولید مدل‌های ذکر شده، ویوو Z3 همچنان شیک و زیبا است.

چیزی که مهم است، این است که ظاهر شیک و زیبای این گوشی سخت افزار و عملکرد این گوشی را تحت تأثیر قرار نداده است. ویوو Z3 با تراشه اسنپدراگون 710عرضه خواهد شد. بدین ترتیب، عملکرد کلی ویوو Z3 به طور قابل ملاحظه‌ای نسبت به ویوو Z1 بهبود یافته است.

علاوه بر این، ویوو Z3 به یک موتور توربوی دوگانه شتاب دهنده (فناوری توربوی دوگانه ویوو) مجهز است. مورد دوم سیستم مکانیزم برنامه‌ریزی منابع را برای ایجاد یک موتور شتابده دهنده مجدداً مهندسی می‌کند تا تجربه‌ای روان و بدون اشکال در استفاده از گوشی را ارائه دهد. ترکیب طلایی پردازنده اسنپدراگون 710 و توربوی دوگانه ویوو گوشی ویوو Z3 را به قدرتی کمیاب در داخل و خارج بازار تبدیل می‌کند.

منبع: پلازا مگ

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها