مقایسه عمر باتری آیفون Xs مکس با گلکسی نوت 9

ما مقایسه عمر باتری آیفون Xs مکس با گلکسی نوت 9 را قبلا داشتیم اما متاسفانه تست عمر باتری هایی که تا کنون انجام می شد یا سیستماتیک نبود یا اگر سیستماتیک بود، ویدیویی نبود که کاملا کاربر شاهد آن باشد.

مقایسه عمر باتری آیفون Xs مکس با گلکسی نوت 9

حالا دیوید رحیمی در PhoneBuff به فکر یک تست باتری سیستماتیک افتاده که کاملا می تواند جذاب باشد. او همچنین تست سقوط و تست سرعت سیستماتیک را نیز ارایه می کند که یکی از قابل مقایسه ترین تست هایی است که انجام می شود. بسیار خوب، اجازه بدهید مقایسه عمر باتری آیفون Xs مکس با گلکسی نوت 9 را داشته باشیم.

اجازه بدهید ابتدا با مقایسه مشخصات سخت افزاری دو دستگاه حاضر در این تست باتری بین آیفون تن اس مکس و گلکسی نوت 9 آغاز کنیم. همانطور که در تصویر بالا می بینید، گلکسی نوت 9 حاضر در این تست نسخه اسنپدراگون 845 بوده است و رزلوشن نمایشگر برای پردازش گرافیکی روی FHD+ تنظیم شده است. بسیار خوب، به ویدیو می پردازیم:

دقت رعایت جزئیات در این تست قابل توجه است، از تنظیم نور نمایشگرها روی مقدار معین 200 نیت و یکسان بودن دسیبل بلندگوی دو دستگاه و پخش صدا در تست مکالمه برای شبیه سازی واقعی تست مکالمه نشان می دهد که این تست سیستماتیک باتری می تواند یک تست قابل اتکا دیگر از PhoneBuff باشد.

ابتدای تست همان شیطنت کلی اپل برای دیرتر کم شدن درصد باتری را شاهد هستیم ولی پس از آن گلکسی نوت 9 بسیار بهتر از آیفون Xs مکس در تست باتری ظاهر می شود. در این تست باتری در حالی آیفون Xs مکس خاموش می شود که گلکسی نوت 9 هنوز 37٪ باتری دارد و این یک تفاوت بسیار زیاد است. حجم باتری گلکسی نوت 9 نسبت به آیفون Xs مکس حدودا 26٪ بیشتر بوده که این نیز نکته قابل توجهی است.

پیش از این اما ما دیدیم که عمر باتری گلکسی نوت 9 در حالت رزلوشن FHD+ حدودا 24٪ بهتر از حالت QHD+ است. دقت کنید این تست در حالت پیش فرض گلکسی نوت 9 (رزلوشن FHD+) انجام شده و همه کاربران اگر تنظیمات را تغییر ندهند، همین تجربه را خواهند داشت.

منبع: ترنجی

1696

حجم ویدیو: 10.66M | مدت زمان ویدیو: 00:06:28 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها