کارت گرافیک 35 میلیون تومانی GALAX RTX 2080 Ti HOF OC Lab Edition معرفی شد

GALAX برای آن دست از خریدارانی که به دنبال اورکلاک کردن کارت‌های سری GeForce RTX 2080 انویدیا هستند، پرچم‌دار جدید مخصوص اورکلاک کردن خود را به نام GeForce RTX 2080 Ti HOF OC Lab Edition معرفی کرد.

کارت گرافیک 35 میلیون تومانی GALAX RTX 2080 Ti HOF OC Lab Edition معرفی شد

به گفته این سازنده کارت RTX 2080 Ti HOF OC Lab Edition به طور اختصاصی برای اورکلاک کردن شدید طراحی شده است و امکان دست یابی به فرکانس‌های بسیار بالا می‌دهد. این کارت به صورت پیش فرض دارای فرکانس پایه هسته 1350 مگاهرتز و بیشینه فرکانس بوست 1650 مگاهرتز است. GALAX برای خنک سازی این کارت از واتربلاک اختصاصی ساخت Bitspower با پوشش کامل سطح کارت بهره گرفته است که افزون بر پردازنده گرافیکی، تراشه‌های حافظه و مدار تغذیه را هم خنک می‌کند.

این کارت از طراحی تمام اختصاصی برای PCB بهره می‌برد و دارای مدار تغذیه پرقدرت با 16 فاز رگلاتور ولتاژ برای تغذیه پردازنده گرافیکی است. به گفته GALAX در مدار تغذیه این کارت از جدیدترین نسل از پکیج‌های رگلاتور ولتاژ DrMOS و کنترلر دیجیتال Infineon استفاده شده که برای اورکلاک کردن شدید ایده آل است. تراشه‌های حافظه GDDR6 نیز از 3 فاز رگلاتور ولتاژ اختصاصی بهره می‌برند. این کارت دارای سه کانکتور تغذیه 8 پینی PCI-E است.

کارت گرافیک GALAX RTX 2080 Ti HOF OC Lab Edition با قیمت 1800 دلار روانه بازار می شود که با فرض دلار 17,500 تومانی و با توجه به مدل قیمت گذاری بازار خودمان، حداقل 35 میلیون تومان برای علاقمندان آب می خورد.

منبع: شهر سخت افزار

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها