Mate 20 و Mate 20 Pro هواوی عکاسی در نور محدود را وارد مرحله ای جدید خواهند کرد

بدون شک P20 Pro هواوی یکی از قدرت‌مندترین گوشی‌ها در زمینه ثبت تصاویر، مخصوصاً در زمینه عکاسی با نور محدود است.

Mate 20 و Mate 20 Pro هواوی عکاسی در نور محدود را وارد مرحله ای جدید خواهند کرد

اما ظاهراً هواوی قصد دارد تا پا را از این فراتر بگذارد و عکاسی با موبایل را وارد مرحله‌‌ای جدید کند.

احتمالاً می‌دانید که پرچمدار فعلی هواوی، P20 Pro، مجهز به سنسوری 40 مگاپیکسلی است. ترکیب این سنسور با فناوری جدیدی به نام "Fusion Light" سبب ثبت تصاویری خیره کننده در نور محدود می‌شد. ساز و کار این فناوری به این صورت است که با تنظیم رزولوشن تصاویر بر روی 10 مگاپیکسل، هر 4 پیکسل با یکدیگر ترکیب می‌شوند و یک پیکسل بزرگ را تشکیل می‌دهند.

پیکسل بزرگ‌تر به معنی جذب نور بیشتر و خروجی مطلوب در شرایط نوری محدود است. اما هواوی قرار است در سری جدید میت 20 از فناوری جدیدتری با نام"FusionMind" استفاده کند. نحوه عملکرد این فناوری مشابه به نمونه قبلی است. با این حال اضافه شدن هوش مصنوعی به این فرایند کمک شایانی به بهبود نتیجه نهایی خواهد کرد.

در حال حاضر دارندگان P20 Pro باید از میان دو رزولوشن 10 و 40 مگاپیکسل یکی را برای ثبت تصاویر خود انتخاب کند. اما اضافه شدن هوش مصنوعی به این فناوری می‌تواند به طور خودکار این انتخاب را برای کابران انجام دهد و تصمیم بگیرد تصویر در هر صحنه‌ای با چه رزولوشنی ثبت شود.

به طور کلی می‌توان گفت هواوی قصد دارد تا برترین اسمارت‌فون را (حداقل در زمینه عکاسی) به بازار عرضه کند. البته کسب عنوان "بهترین اسمارت‌فون برای عکاسی" توسط پرچمدار جدید هواوی چندان هم کار ساده نخاوهد بود. چراکه به هنگام عرضه باید با رقبای جدی و بسیار سرسختی نظیر Pixel 3 XL و LG V40رقابت کند.

منبع: شهر سخت افزار

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها