بی ام و M5 COMPETITION 2019 رسما معرفی شد؛ قوی ترین محصول تاریخ بی ام و

نسل فعلی بی ام و M5 که با کد F90 خوانده می شود به لطف تغییراتی همچون سیستم چهارچرخ متحرک که به حالت محور متحرک عقب نیز مجهز شده است و قوای 600 اسب بخاری، توانسته دل بسیاری از عشاق این برند را ببرد

بی ام و M5 COMPETITION 2019 رسما معرفی شد؛ قوی ترین محصول تاریخ بی ام و

نسل فعلی بی ام و M5 که با کد F90 خوانده می شود به لطف تغییراتی همچون سیستم چهارچرخ متحرک که به حالت محور متحرک عقب نیز مجهز شده است و قوای 600 اسب بخاری، توانسته دل بسیاری از عشاق این برند را ببرد و توجه های بسیاری را به خود جلب کرده است و از آن به عنوان یکی از بهترین سدان های پرفورمنس فعلی بازار یاد می شود.

اما بی ام و زیر مجموعه آن یعنی بخش M به این هم راضی نبوده است و به تازگی مدل قدرتمندتر با قابلیت های بیشتر تحت نام Competition را معرفی کرده است.

نسل قبلی بی ام و به صورت یک پکیج اضافه به مدل Competition تبدیل می شد که برای این خودرو اسب بخار بیشتر و تنظیمات حرفه ای تر در بخش فرمان و سیستم تعلیق را به همراه خود داشت. اما بی ام و برای نسل جدید تصمیم گرفته تا این مدل را بیش از پیش به نسبت نسخه عادی تمییز دهد، همانگونه که چند هفته پیش نیز از مدل Competition M2 رونمایی کرد.

در بخش ظاهری برای این که خودرو به نسبت مدل معمولی متمایز شود. از رنگ مشکی در آیینه ها، اسپویلر عقب، تریم پنجره ها، دستگیره درب ها استفاده کرده است.

تغییرات در داخل اتاق تنها به استفاده از کمربند با تریم M و استفاده از لوگو و رنگ آمیزی متفاوت در چند بخش داخل اتاق است.

با توجه به علاقه بیش از حد ما به M5 فعلی، بی صبرانه منتظر این مدل خواهیم ماند و باید دید که این سوپر سدان با این تغییرات حتی بهتر از مدل فعلی شده است یا خیر. قیمت این مدل 110.995 دلار اعلام شده است. مدل معمولی M5 103.595 دلار قیمت دارد.

منبع:دیجیاتو

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها