گلکسی نوت 9 سامسونگ با مایشگر 6.4 اینچی و باتری بزرگتر عرضه می‌شود

سامسونگ در حدود یک ماه پیش پرچمداران سری گلکسی اس9 را معرفی کرد. حالا زمزمه های معرفی گلکسی نوت 9 زودتر از موعد معمول به گوشی میرسد.

گلکسی نوت 9 سامسونگ با مایشگر 6.4 اینچی و باتری بزرگتر عرضه می‌شود

سامسونگ در حدود یک ماه پیش پرچمداران سری گلکسی اس9 را معرفی کرد. حالا زمزمه های معرفی گلکسی نوت 9 زودتر از موعد معمول به گوشی میرسد. با این حال مدت زمان نسبتاً زیادی به رونمایی این گوشی مانده و فرصت برای پیشرفت و بهبود در مشخصات آن زیاد است. شایعات جدید در خصوص این گوشی در شبکه اجتماعی Weibo توسط یکی از افشاگران نسبتاً قابل اعتماد منتشر شده است، اما قبل از اینکه به این اخبار امیدوار شویم، بهتر است که منتظر اعلام آنها از منابع رسمی باشیم.
گلکسی نوت جدید احتمالاً کمی بزرگتر از نوت 8 و با نسبت ابعاد یکسان خواهد بود. نوت قبلی 6.3 اینچی بود و گفته می شود که صفحه نمایش نوت آینده 6.4 اینچ می باشد. این 0.1 عدد کوچکی است اما فاصله بین اندازه های گلکسی S9+ و گلکسی نوت 9 را بیشتر می کند. انتظار میرود که گلکسی نوت 9 دارای سنسور اثر انگشتی در زیر این صفحه نمایش 6.4 اینچی باشد. البته اخبار ضد و نقیض در این رابطه بسیار زیاد است و ممکن است این حسگرها در نوت آینده نیز استفاده نشوند.

در هر حال، خبر خوب در خصوص پرچمدار آینده سری نوت اینست که دارای باتری بزرگتری در مقایسه با نسل قبل (3300 میلی آمپر ساعت) است. باتری این گوشی ممکن است 3850 میلی آمپر ساعت و یا حتی 4000 میلی آمپر ساعت باشد. نوت 9 از چیپ ست مشابه با S9 بهره خواهد برد (اسنپدراگون 845 و یا اگزینوس 9810). البته با توجه به اینکه ظرفیت باتری این گوشی بیشتر خواهد بود، باید انتظار استقامت بیشتری از آن داشته باشیم.

منبع: مجله سخت افزار

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها