حضور فوتبالیست معروف در ویدئوی تبلیغاتی گوگل!

گوگل با اضافه‌شدن هوش مصنوعی Gemini Pro اکنون برنامه‌های تبلیغاتی بیشتری برای چت‌بات بارد دارد.

حضور فوتبالیست معروف در ویدئوی تبلیغاتی گوگل!

گوگل با هری کین، فوتبالیست معروف، همکاری کرده است تا نشان دهد بارد چطور می‌تواند در موقعیت‌های روزانه با پیکسل ۸ پرو به کاربران کمک کند. ویدیو غول جست‌وجوی اینترنت نشان می‌دهد که Bard روش خوشحالی پس‌ از گل جدیدی به کین پیشنهاد می‌دهد.

در ویدیو گوگل، مشاهده می‌کنیم هری کین از بارد می‌خواهد برای او سناریو خوشحالی خاصی پس‌ از گل‌زدن ایجاد کند و هوش مصنوعی مذکور این کار را با جزئیات فراوان انجام می‌دهد.

در سال‌های اخیر، گوگل بارها تبلیغاتی با مضمون ورزشی منتشر کرده است. واحد گوشی گوگل قراردادی چندساله با اتحادیه‌ی فوتبال منعقد کرده است تا به‌طور رسمی به شریک تجاری تیم‌های بزرگ‌سالان مردان و زنان انگلیس تبدیل شود. براساس پست وبلاگی گوگل، این شرکت با فوتبال زنان آلمان نیز همکاری می‌کند.

تبلیغ هوش مصنوعی گوگل بارد در متروهای ژاپن

در همین حال، گوگل تبلیغات هوش مصنوعی بارد در متروهای ژاپن را آغاز کرده است. این شرکت همچنین با همکاری یوتیوبر معروف، مارک رابر، ویدیویی برای نمایش قابلیت‌های هوش مصنوعی بارد منتشر کرده است.

درحال‌حاضر، گوگل همچنان از برچسب آزمایشی در چت‌بات هوش مصنوعی بارد استفاده می‌کند و بدین‌ترتیب پس‌ از انتشار نسخه‌ی عمومی، انتظار داریم حجم تبلیغاتش درباره‌ی این ابزار جذاب افزایش یابد.

منبع: زومیت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها