هری‌ کین خوشبین به آینده‌اش در بایرن

ستاره انگلیسی بایرن‌مونیخ تاکید کرد آینده درخشانی را برای خود در این تیم متصور است.

هری‌ کین خوشبین به آینده‌اش در بایرن

به گزارش بی‌تی‌اسپورت، بایرن‌مونیخ مقتدرانه به دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. بایرن در بازی پایانی خود برابر منچستریونایتد در اولدترافورد توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

هری کین بعد از بازی گفت: بازی زیبایی بود. کنترل بازی را در اختیار داشتیم و فرصت‌های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم. ما آرام بودیم؛ چرا که می‌دانستیم هر لحظه بخواهیم می‌توانیم حریف را اذیت کنیم. با آنکه صعودمان قطعی شده بود اما انگیزه لازم را داشتیم. پیروزی در چنین مسابقه‌ای زیبا بود.

او ادامه داد: از زمانی که راهی بایرن شده‌ام این احساس را داشته‌ام که آینده خوبی در انتظارم است و می‌توانم موفقیت‌های زیادی را به دست آورم. می‌دانم که سرمربی تیم از من چه می‌خواهد و این باعث می‌شود تا کارم در تیم راحت باشد. بعد از شکست سنگینی که در بوندسلیگا متحمل شدیم به پیروزی در این بازی نیاز داشتیم.

این مهاجم انگلیسی در پایان گفت: این توانایی را داریم که به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم. انگیزه زیادی برای درخشش در این رقابت بزرگ داریم. کار سختی داریم اما می‌توانیم بدرخشیم و نتایج خوبی را کسب کنیم. باید سطح کیفی خود را بازی به بازی بالاتر ببریم.

هری کین که فصل نخست حضورش در بایرن‌مونیخ را تجربه می‌کند عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و بهترین گلزن تیمش بوده است. آمار او حتی از لواندوفسکی هم در بایرن بهتر بوده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کورش قلیچ پور
    0

    باید بدنبال این پرونده بود نه البته بصورت دولتی بلکه بصورت عمومی . مقصرین در هر جایگاه و پستی که باشند باید تمام اموال خانواده های دور و نزدکشونو مصادره کرد نه بنفع غزه بلکه برای آبادانی این مرز و بوم . ولی منی که نمی تونم 1000 دلار آزاد پیدا کنم چطور این مقدار دلار اختلاص شده . اگه اون دنیایی که میگن وجود داشت حداقل کمی میترسیدن ولی مشخصه اون دنیا برای سرکیسه کردن مردم این مرز و بومه ..ملت همیشه در صحنه و بدبخت ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها