شرکت OpenAI اعلام کرد؛

چت Gpt اکنون می تواند «ببیند، بشنود و صحبت کند»

چت بات تولیدی شرکت OpenAI می تواند صحبت کند، گوش دهد و تصاویر را پردازش کند.

چت Gpt اکنون می تواند «ببیند، بشنود و صحبت کند»

به گزارش گروه ترجمه خبر فوری، شرکت OpenAI اعلام کرده که ChatGPT اکنون می تواند «ببیند، بشنود و صحبت کند» یا حداقل کلمات گفته شده را بفهمد، با صدا پاسخ دهد و تصاویر را پردازش کند.

به روز رسانی این چت‌بات به کاربران اجازه می دهد تا مکالمات صوتی را در برنامه تلفن همراه ChatGPT انتخاب کنند و از بین پنج صدای مختلف برای پاسخگویی ربات انتخاب کنند. کاربران همچنین می توانند تصاویر را با ChatGPT به اشتراک بگذارند و مناطق تمرکز یا تجزیه و تحلیل را برجسته کنند مثلا عکس آسمان با ابر را برایش بفرستید و از آن بپرسید: "اینها چه نوع ابرهایی هستند؟".

اوپن AI گفت که این تغییرات در دو هفته آینده برای کاربران نسخه پولی این چت بات اعمال خواهد شد. در حالی که عملکرد صوتی به برنامه‌های iOS و اندروید محدود می‌شود، قابلیت‌های پردازش تصویر در همه پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود.

البته کارشناسان نگرانی هایی را در مورد صداهای مصنوعی تولید شده توسط هوش مصنوعی و تهدیدات سایبری در چگونگی استفاده از دیپ فیک برای نفوذ به سیستم های امنیت سایبری را مطرح کرده اند. برهمین اساس OpenAI در اطلاعیه خود این نگرانی ها را تأیید کرد و گفت که صداهای مصنوعی داخل چت بات خود را با صداپیشگانی که مستقیماً با آنها کار کرده و نه افراد غریبه به وجود آورده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها