طراح مرسدس بنز به سامسونگ پیوست

هوربرت اچ. لی، مدیر ارشد طراحی سابق مرسدس بنز در چین می‌خواهد بیش از دو دهه تجربه‌اش را به سامسونگ بیاورد.

طراح مرسدس بنز به سامسونگ پیوست

سامسونگ در یک بیانیه رسمی اعلام کرده است که تیم طراحی MX (موبایل اکسپرینس) یا محصولات گلکسی را «هوبرت اچ. لی» رهبری خواهد کرد. اچ. لی مدیر ارشد طراحی سابق مرسدس بنز در چین است و می‌خواهد بیش دو دهه تجربه طراحی و مدیریت خود را به تیم سامسونگ بیاورد.

لی به‌عنوان مدیر ارشn طراحی مرسدس بنز در چین، تا به امروز چندین جایزه در ایالات متحده و چین دریافت کرده است و حالا قرار است مدیریت تیم طراحی MX سامسونگ را برعهده بگیرد. این تیم مسئول طراحی محصولات گلکسی مانند گوشی‌های سری گلکسی S و زد، تبلت‌های گلکسی تب، ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ و دستگاه‌های دیگر است.

لی حال‌وهوای جدیدی را به محصولات سامسونگ می‌آورد

سامسونگ

طبق بیانیه سامسونگ، هوبرت لی. اچ ظاهر و حس‌وحال جدیدی را به محصولات گلکسی می‌آورد و آن‌ها را روی صفاتی خلق می‌کند که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان دوست دارند. لی درباره نقش جدیدش گفته که هیجان‌زده است: «از اینکه به سامسونگ، شرکتی که در اوج نوآوری‌های گوشی‌های هوشمند قرار دارد، پیوسته‌ام و همچنین رهبری تیم مسئول خلق تجربیات جدید موبایل از طریق هنر طراحی را برعهده می‌گیرم، هیجان‌زده‌ام.»

باید منتظر بمانیم و ببینیم پیوستن اچ. لی به سامسونگ و مدیریت تیم طراحی محصولات گلکسی، منجر به چه تغییراتی در این دستگاه‌ها می‌شود. شاید با سبک طراحی کاملاً جدیدی در سال‌های آینده روبه‌رو شویم و یا اینکه طراحی‌های کنونی، کمی بهبود پیدا کنند. این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ با استخدام لی، به‌دنبال طراحی دسته جدیدی از محصولات باشد.

منبع: دیجیاتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها