ساخت اولین استودیوی فیلمسازی در فضا

یک شرکت انگلیسی تا سال ۲۰۲۴ اولین استودیوی فیلمسازی در فضا را با هدف گسترش دو تریلیون دلاری در صنعت سرگرمی می‌سازد.

ساخت اولین استودیوی فیلمسازی در فضا

به گزارش روزنامه گاردین، شرکت اسپیس اینترتیمنت اینترپرایز (SEE) که از تهیه‌کنندگان فیلم تام کروز در فضاست، اولین استودیوی فیلمسازی فضایی را در فاصله ۴۰۲ کیلومتری زمین می‌سازد. 

این استودیو با نام SEE-۱ تا دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (آذر- دی ۱۴۰۳) تکمیل شده و در کنار ایستگاه اکسیوم، شاخه تجاری ایستگاه بین‌المللی فضایی (ISS)، پهلو خواهد گرفت‌.

اولین استودیو فیلمسازی جهان در فضا میزبان رویدادهای سینمایی، تلویزیونی، موسیقی و ورزشی خواهد بود اما ظرفیت تماشاچیان آن هنوز مشخص نیست.

دیمیتری و النا لزنوسکی، از بنیان‌گذاران شرکت SEE در این باره گفتند: ساخت استودیو SEE-۱ یک فرصت استثنایی برای بشریت است تا به یک قلمرو متفاوت وارد شده و فصلی جدید و هیجان انگیز را در فضا شروع کند. این استودیو مرکزی منحصربه فرد و در دسترس برای جامه عمل پوشاندن به فرصت‌های بدون مرز سرگرمی در سالنی است که با زیربنای مبتکرانه دنیای جدیدی از خلاقیت را آزاد خواهد کرد.

آن‌ها افزودند: استودیوی پیشرفته و انقلابی SEE-۱ نه تنها اولین بلکه پیشرفته‌ترین استودیوی فضایی خواهد بود که گسترش صنعت دو تریلیون دلاری سرگرمی را در مدار زمین ممکن می‌سازد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها