۳ برند برتر تلفن همراه در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰

همانطور که انتظار می‌رفت، سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ نسبت به زمان مشابه سال ۲۰۱۹، با توجه به همه گیری جهانی کرونا، سود کمتری برای سازندگان گوشی‌های هوشمند داشته است.

۳ برند برتر تلفن همراه در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰

در فهرست برند‌های برتر بین سه ماهه سوم سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ تغییرات چشمگیری رخ نداده است. درواقع سامسونگ و هواوی هر کدام ۲۰ ٪ سهم بازار را دارند و اپل با ۱۳.۵ ٪ سهم بازار در جایگاه سوم قرار دارد.

در کل سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰، ۲۰.۴ درصد تلفن کمتر از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ ثبت کرده است، یعنی ۲۹۴.۷ میلیون دستگاه سال ۲۰۲۰ در مقایسه با ۳۷۰.۳ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۹.

کاوش کمی بیشتر روی اعداد نشان می‌دهد که سامسونگ ۵۴.۷ میلیون تلفن فروخته است که این میزان نسبت به رقم کرده است که ۷۵۲.۱ میلیون در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ و نیز در مقایسه با ۶۰ میلیون در سه ماهه نخست در سال ۲۰۲۰ کاهش یافته است. هواوی نیز ۵۴.۱ میلیون نسخه فروخته و ۴۲.۶ درصد از بازار چین را به خود اختصاص داده است.

تلفن همراه
اپل با ۳۸.۳ میلیون تلفن در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰، در مقایسه با ۳۸.۵ میلیون تلفن در سه ماهه دوم در سال ۲۰۱۹، ثابت‌ترین رقم فروش را ثبت کرده است. به نظر می‌رسد این رکورد با عملکرد فروش مناسب اپل در بازار چین مرتبط است.

سایر برند‌های برتر شامل شیائومی با ۱۰.۲ ٪ که تقریباً مشابه سه ماهه نخست سال جاری با ۱۰.۷ ٪ و اوپو با ۸.۶ ٪ بودند. در همین حال ریلمی تنها برندی است که با ۱۱ درصد رشد نسبت به سه ماهه دوم سال گذشته رشد دو رقمی داشته است.

آیفون ۱۱ اپل با ۳۷.۷ میلیون دستگاه بهترین فروش را در نیمه اول سال ۲۰۲۰ ثبت کرده است. گوشی گلکسی A۵۱ سامسونگ نیز با ۱۱.۴ میلیون دستگاه و ردمی نوت ۸ و نوت ۸ پرو شیائومی با ۱۱ و ۱۰.۲ میلیوننسخه، دومین فروشنده است. آیفون SE (۲۰۲۰) اپل ۸.۷ میلیون دستگاه فروخت و پس از آن آیفون XR با ۸ میلیون، ۱۱ Pro Max با ۷.۷ میلیون و آیفون ۱۱ Pro با ۶.۷ میلیون دستگاه قرار دارند.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها