تاکنون ۱.۲ میلیارد اپل فروخته شده است

تیم کوک مدیر عامل اپل اعلام کرده است که شرکت متبوعش از زمان رونمایی موبایل انقلابی خود در سال ۲۰۰۷ تا امروز بیش از ۱.۲ میلیارد دستگاه آیفون را به فروش رسانده است.

تاکنون ۱.۲ میلیارد اپل فروخته شده است

به گزارش خبر فوری و به نقل از دیحیاتو، تیم کوک مدیر عامل اپل در خلال کنفرانس ارائه گزارش مالی سه ماهه دوم این شرکت در سال ۲۰۱۷ اعلام داشت که شرکت متبوعش از زمان رونمایی موبایل انقلابی خود در سال ۲۰۰۷ تا امروز بیش از ۱.۲ میلیارد دستگاه آیفون را به فروش رسانده است.

سال گذشته این رقم چیزی در حدود یک میلیارد دستگاه اعلام شده بود. این یعنی شرکت ساکن کوپرتینو توانسته در طی یک سال گذشته حدود ۲۰۰ میلیون واحد از مدل های مختلف تلفن هوشمند محبوب خود را به فروش برساند.

نکته جالب آمارهای فروش آن است که در این یک سال بیشترین فروش متعلق به گران قیمت ترین مدل بوده، طوری که آیفون 7 پلاس فروشی بالاتر را نسبت به آیفون 6s پلاس در سال قبل از آن تجربه کرده است. بسیاری این افزایش فروش را تا حدود زیادی مدیون استفاده از دوربین با لنز دوگانه در مدل مورد بحث می دانند.

حالا و در آستانه سالگرد دهمین سال معرفی نخستین نسل از آیفون افسانه ای، علاقه مندان اشتیاق بالایی برای معرفی نسل تازه این موبایل هوشمند دارند، محصولی که انتظار می رود به همین مناسبت ویژگی های متمایز زیادی را نسبت به آیفون های سال های گذشته در خود داشته باشد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها