انسان مصنوعی سامسونگ معرفی شد

سامسونگ از انسان مصنوعی خود با نام پروژه نئون رونمایی کرد. این پروژه در حقیقت آواتارهای دیجیتال است.

انسان مصنوعی سامسونگ معرفی شد

زیر مجموعه سامسونگ، STAR Labs به صورت رسمی پروژه اسرارآمیز انسان مصنوعی را معرفی کرد. پروژه Neon در حقیقت آواتارهای دیجیتال محسوب می شوند. در حقیقت با انسان های ساخته شده توسط کامپیوتر روبه‌رو هستیم که شباهت زیادی به انسان دارند. STAR Labs سعی کرده ویژگی های جدیدی را به این آواتارها اضافه کند.

در حال حاضر نمی توان در رابطه با عملکرد انسان مصنوعی سامسونگ اظهارنظر قطعی کرد، چراکه چندین تصویر رسمی در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. مدیر STAR Labs، آقای Pranav Mistry در رابطه با پروژه نئون اعلام کرده:

نئون شکل جدیدی از زندگی است. میلیون ها گونه در کره زمین وجود دارد و ما امیدواریم بتوانیم یکی به آن ها اضافه کنیم. محتوای نمایش داده شده در نمایشگاه CES شبیه سازی شده برای اهداف خاص هستند.

با توجه به این گفته، نمی توان عملکرد این آواتارها را در دنیای واقعی تشخیص داد. هر یک از آواتارهای Neon توسط کامپیوتر ساخته شده اند و قادر به گفتگو با یکدیگر هستند. بر اساس اعلام STAR Labs، این آواتارها قادر به نمایش احساسات و هوش هستند. در حقیقت آن ها قادر به ساخت احساسات و گفته های جدید هستند. هر آواتار را می توان برای کارهای خاصی شخصی سازی کرد.

این شرکت اعلام کرده که در آینده می توان اشتراک مربوط به این آواتارها را خریداری کرد و از آن ها برای کارهایی مانند مشاور اقتصادی، مشاور سلامتی، سخنگو و حتی بازیگر سینما استفاده کنند. می توان از آن ها به عنوان یک دوست و همراه نیز استفاده کرد.

انسان های CGI در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته اند. در صورتی که STAR Labs بتواند آواتارهای خود را به واقعیت نزدیک تر کند، کاربرد آن ها افزایش پیدا خواهد کرد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها