آزادی احتمالی دنی آلوز پس از حبس یک ساله

دفاع راست برزیلی پیشین تیم فوتبال بارسلونا ممکن است از محکوم شدن به حبسی طولانی مدت نجات پیدا کند.

آزادی احتمالی دنی آلوز پس از حبس یک ساله

به گزارش نشریه آ اس اسپانیا؛ دنی‌ آلوز با روزنه‌ای از امید برای پایان دوران حبسش در اسپانیا مواجه شده است.

مدافع برزیلی پیشین بارسلونا در ابتدای سال 2023 در پی شکایت یک شهروند زن اسپانیایی به تجاوز متهم شد و با توجه به مخالفت قاضی پرونده با آزادی مشروط او به قید وثیقه (به دلیل نبود قانون استرداد زندانیان میان اسپانیا و برزیل) از آن زمان تا به امروز در زندان برایانس 2 شهر بارسلونا روزها را سپری کرده است.

روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام شد که فرآیند تحقیقات برای مشخص شدن تمامی ابعاد اتفاق رخ داده در کلوب شبانه «سوتون» در آخرین روز سال 2022 به پایان رسیده و مدارک و شواهد کافی برای اثبات اتهام آلوز به دست آمده است.

به این ترتیب مجرم شناخته شدن آلوز قطعی به نظر می‌رسد که در این صورت او برای مدت بیشتری پشت میله‌ها خواهد ماند اما گویا وکلای بازیکن برزیلی توانسته‌اند راهی برای جلوگیری از این اتفاق پیدا کنند.

طبق گزارش شبکه Antena 3 کاتالونیا؛ برخلاف آنچه در ابتدای پروسه دادرسی به نظر می‌رسید، اکنون احتمال توافق نهایی میان شاکی پرونده و آلوز برای پرداخت غرامت به زن اسپانیایی برای نجات از حبس 4 ساله بسیار زیاد است.

در صورتی که در نهایت توافقی میان طرفین حاصل نشود، دادگاه رسیدگی به این پرونده حداکثر تا پایان ماه مارس سال 2024 برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها