آزار شیطانی ۹ پسربچه از سوی مربی فوتبال

پرونده مربی فوتبال که با آزار پسربچه‌ها از آنها فیلم می‌گرفت، روی میز قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

آزار شیطانی ۹ پسربچه از سوی مربی فوتبال

مربی فوتبال که 9 پسر نوجوان را مورد کودک‌آزاری و تعرض قرار داده است، در دادگاه حاضر شد.

 متهم که مدتی نیز فراری بود در ابتدا سعی کرد خود را بی‌گناه نشان دهد اما وقتی فیلم‌های آزار و اذیت‌ها پیدا شد، اتهام را قبول کرد.

اولین شکایت از مربی فوتبال یک سال قبل به جریان افتاد. مردی به ماموران پلیس مراجعه کرد و گفت پسرش آزار دیده است. او گفت: مدتی قبل پسرم را در یک مدرسه فوتبال ثبت‌نام کردم. من همه چیز را بررسی کردم و کارت مربیگری مرد 40ساله را که مربی بچه‌ها بود، دیدم. چند ماهی از حضور پسرم در مدرسه فوتبال گذشته بود که متوجه تغییر رفتار او شدیم. به‌شدت پرخاشگر و گوشه‌گیر شده بود. غذا نمی‌خورد و شب‌ها از خواب می‌پرید. من و مادرش متوجه شدیم اتفاقی برای این بچه افتاده است. خیلی سعی کردیم متوجه شویم چه شده است. من حتی مدت‌ها پسرم را همه جا با خودم بردم که شاید حرفی بزند اما حرف نزد تا اینکه گفت دیگر نمی‌خواهد فوتبال را ادامه دهد. آنجا بود که فهمیدم اتفاقی در مدرسه فوتبال برای او افتاده است. بعد از کلی کلنجار رفتن با پسرم متوجه شدم در مدرسه فوتبال به او تعرض شده و از بچه‌ها فیلم گرفته شده است.

با شکایت این مرد تحقیقات ماموران آغاز شد و وقتی برای بازداشت مربی فوتبال اقدام کردند، متوجه شدند او فرار کرده است؛ اما پلیس پی برد که این مرد قربانیان دیگری هم دارد. هشت پدر دیگر شکایت‌های مشابهی از همان مدرسه فوتبال مطرح کردند و خواستار رسیدگی شدند.

مدتی بعد ماموران رد مرد کودک‌آزار را در یکی از شهرهای شمالی کشور زدند و او را در مخفیگاهش بازداشت کردند.

پسران نوجوان همگی مربی فوتبال را شناسایی کردند و گفتند او آنها را وادار می‌کرد کارهای غیراخلاقی بکنند و فیلم تهیه می‌کرد.

این در حالی بود که پلیس موفق شد تعدادی از فیلم‌های کودک‌آزاری این مرد را پیدا کند. با انجام تحقیقات اولیه متهم برای بازجویی بیشتر به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه بازجویی تعدادی از شکات با فرزندان‌شان در جلسه حاضر شدند و آنچه اتفاق افتاده بود از زبان بچه‌ها بازگو شد. سپس متهم در جایگاه حاضر شد. او گفته‌های پسران نوجوان را رد کرد و مدعی شد کاری نکرده است اما وقتی فیلم‌ها به او نشان داده شد اتهام را قبول کرد.

او گفت: قصد من کودک‌آزاری یا سوءاستفاده از بچه‌ها نبود. همه چیز شوخی بود.

قضات در پایان جلسه ادامه تحقیق را منوط به حضور دیگر شکات در جلسه آینده کردند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 22
  • ناشناس
    5

    به علت بی حجابی بوده...مشکل از خودشان بوده...به مربی فوتبال ربط نداره...از قدیم گفتن کرم از خود درخته...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      والله پسرها هم باید حجاب را رعایت کنند
      این حکم روح خداست

    • ناشناس
      3

      فقط بشمار توی کامنتهای مربوط به اینجور اخبار چند دفعه مینویسند که شخص تبهکار یک حیوان است و باید کشته شود. همین نشون میده چه ملت مریض سادیستی حیوان‌آزاری هستند. تف به اون فرهنگ کثیفشون

    • 3

      تا پسر نگه میو مرد نمیگه بیو

  • ناشناس
    9

    شیطان همیشه درکمین است تا انسان را به کارهای ناشایست دعوت کند

  • ناشناس
    13

    این ادم نه ببخشید حیوان باید اعدام بشه تمام

    نظرات شما -
    • 4

      اعضای بدنشان را پیوند بزنند یا اینکه بزنند قطع نخاعش کنند و در فاضلاب زندگی بکندکه تا آخر عمر زجر بکشه. باید بندازنش توی قفس شیر و گرگ و مردم هم تماشا کنند تا دلشان خنک بشود.

  • ناشناس
    10

    اين ادم شيطان صفت وكثيف بايستي در ملاعام اعدام شود تا عبرتي براي ديگران باشد كسي كه با احساسات وروح وروان جند بچه معصوم بازي مي كند وطول تمام عمر انها را نابود مي كند بايد به طرز فجيعي بميرد اگر هركس فقط يك لحظه خودش را جاي پدر ومادر اين بچه ها تصور كند مي فهمد چه فاجعه اي برايش اتفاق افتاده است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      11

      سایت وزین خبر فوری مردم ایران از شما توقع بیشتر از اینها را دارند که نظرات مردم را چاپ کنید البته میدانیم محدودیت هائی هم دارید ولی لطفا تا میتوانید نظرات مردم را چاپ کنید تا اولا مسئولین ببنند و اقدامات لازم را انجام دهند دوم اینکه مردم از پناه بردن به سایت ها و تلویزیونهای ماهواره ای عقب نشینی کنند . خود بزرگان فوتبال ایران میدانند متاسفانه فضای فوتبال ایران از مربی گرفته تا کارچاق کن ها و کارگر های خدمتگذار و لیدر ها و مدیران باشگاها مسموم و الوده است و لات بازی و چاقوکشی و عربده کشی و جیب مردم را خالی کردن و فساداخلاقی داشتن بیداد میکنه از طرف دیگر هرکس میخواهد یک شبه ره صد ساله را برود با یک عنوان دکتر وارد کارزار فوتبال نوجوانان و جوانان میشوند بدون اینکه باشگاه ها سوء سابقه اورا بدست اورند میدان را برای انان باز و بدون نظارت میگذارند . عفت و غیرت و مردانگی و شرف و ابرو که در گذشته در فضای فوتبال بود از بین رفته و همه از راس تا ذیل فقط پول را می شناسند . دل پیشکسوت ها و مربیان و بزرگان فوتبال ایران از این وضعیت خون است ولی متاسفانه فریاد رسی نیست ان زمانهای نچندان دور سازمانی بنام حراست هم نبود ولی عرق بود و غیرت بود و شرف بود و ابرو . این بچه ها فرزندان من و شما هستند این ننگ و کثافتکاری تا ابد در ضمیر این بچه ها میماند باید دستگاه قضائی کاری کند که دیگر این چنین بی ابروئی ها پیش نیاید اینجا حکومت اسلامیست نه لائیک ؟ ایران مهد خدا شناسی و سرزمین قرانی است . در گذشته ورزشکاران را اموزش میدادند زمین ادب ببوسند و نام مبارک مولای متقیان را بزبان بیاورند . حتی مارا وادارمیکردند نماز بخوانیم . وزیر محترم ورزش نباید در اطاق های در بسته بنشیند باید سازو کارهای نو برای کنترل باشگاها بوجود اورند تا هر بی سر و پائی جرعت نزدیک شدن به باشگاه ها و به فرزندان این مملکت را نداشته باشند .

  • ناشناس
    2

    باید پدر بچه ها هم باهاش شوخی کنند

  • ناشناس
    6

    کسی که به بچه ها و پسران کوچکترین اذیت یا آزاری برساند باید سریعا اعدام بشه تا درس عبرتی باشد که دیگران حتی جرات نگاه کردن هم نداشته باشند

  • ناشناس
    9

    اعدام بعد از شوخی گروهی با این حیوان تنها راه است

  • ناشناس
    8

    چرا اسم آموزشگاه رو اعلام نمی کنید؟ این کار باعث می شه سایر آموزشگاه ها حواسشون بیشتر جمع باشه.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      9

      دقیقن...اموزشگاه هم مقصره...کلن زندگی این چن تا بچه معصوم به افتضاح کشیده شده و ترومای روحی و روانیش سالها با اونها خواهد بود

  • امیر
    3

    ایشان گفته قصد من کودک آزاری نبوده و همه چی شوخی بود
    پس پیشنهاد میگردد این مردک را مجازات و اعدام کنید و اعلام کنید قصد ما اعدام نبود فقط خواستیم ایشان را به سزای اعمال کثیف اش برسانیم و شوخی شوخی فرستادیم اون دنیا .

  • محمد
    38

    خدا رو در نظر بگیرید
    کجا نوشته مجازات امثال این قصاص هست، که شما می گید باید باهاش شوخی بشه
    خدایا پناه میبریم به تو که آنی مارا به حال خودمان واگذاری

  • ناشناس
    8

    آی مردم باز این خوبش بوده حالا مثل خارج در ایران آزادی وبی حجابی بشه چه خاک به سری میشه برای بی حجابهاحالادانستیدچقدرحجاب خوبه اگه بی حجابی بشه ایران ازاین بدترمیشه

  • مراد
    0

    باجناق ها هم باید حجاب کنند

    نظرات شما -
    • تبریز
      0

      زیاد حساس نباش. مبتلا میشوی

  • ناشناس
    0

    ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران باید مواظب بچه های خود باشند.!

  • ناشناس
    5

    این متجاوز باید توسط شاکی ها مورد تجاوز دسته جمعی قرار بگیرد آنقدر که حامله شود و دوباره باز به او تجاوز کنند تا آخر عمر ش .این بهترین راه هست.

  • ناشناس
    0

    اعدام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها