دستگیری افرادی که قصد بدحال کردن دانش آموزان را داشتند

روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: تعدادی از افرادی که قصد مسمومیت دانش آموزان بروجردی را داشتند دستگیر شدند.

دستگیری افرادی که قصد بدحال کردن دانش آموزان را داشتند

روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان  بروجرد  اعلام کرد: در پی  حوادث  چند وقت گذشته در برخی مدارس شهرستان بروجرد و بروز تشویش و نگرانی برای دانش آموزان و خانواده های آنان، در این راستا با رصد اطلاعاتی و بررسی های امنیتی و انتظامی، افرادی که به قصد شیطنت و تعطیلی مدارس موجب برهم زدن نظم و امنیت مدارس و سلب آرامش روانی دانش آموزان را داشتند شناسایی و  دستگیر  شدند.

بدین منظور ابعاد موضوع در حال بررسی است و افرادی که به هر نحوی قصد برهم زدن آرامش و امنیت مردم و دانش آموزان را داشته باشند به شدت برخورد خواهد شد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    2

    تا خر هست خرسوار هم هست. درستش هم همینه. وقتی چند میلیون خر در کشور وجود داره چرا مسوولین خرسوار سوارشان نشوند ؟؟ اگر سوارشان نشوند باید به آنها ها شک کرد!!

  • ناشناس
    1

    خبری نیست و برای خالی نبودن عریضه فرمایش کرده اند!

  • ناشناس
    1

    فیلم! آقا چرا فیلم لحظه ای که داشتند اغتشاش ببخشید تلاش برا بدحال کردن دانش آموزان می کردند رو بیرون نمیدن؟! خدا رو شکر دوربین هم که دیگه هر گوشه کنار برا امنیت گذاشتند!

    نظرات شما -
    • رابی
      1

      دوربین‌های نیروی انتظامی می توانند خانمهای بد حجاب را در کشور شناسایی کنند و برایشان پیامک بدحجابی ارسال کنند اما لنزشان برای شناسایی عوامل حملات شیمیایی کار نمی کند.

    • ناشناس
      1

      خیلی نگران خانومای بی‌حجاب هستی؟؟؟؟؟؟؟
      آخی......

  • رابی
    1

    تا کنون بارها اعلام نموده اند که عوامل حملات شیمیایی به مدارس را دستگیر کرده اند و بازهم شاهد استمرار این حملات هستیم!
    نکته مهم اینجاست که مواد شیمیایی به کار رفته در حملات چیزی نیست که در دسترس عامه باشد و ترکیب این مواد نیازمند دانش و آزمایشگاه خاص می باشد که در توان افراد عادی نیست. در ضمن وقتی به گستردگی این حملات در کشور نگاه کنید متوجه خواهید شد که این حملات سازماندهی شده و هدفمند هستند و نمی تواند شیطنت چند نوجوان یا دانش آموز باشد.

  • ناشناس
    0

    به شما اصلاح طلبان منافق برای دستگیری عوامل مسمومیت دانش آموزان تسلیت می گویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها