دستگیری ۱۱۰ نفر در ارتباط با بدحالی دانش‌آموزان

سخنگوی فرماندهی انتظامی از شناسایی و دستگیری بیش از ۱۱۰ نفر از خاطیان توسط سازمان اطلاعات فراجا خبر داد و گفت: حدود ۹ هزار بمبک بدبو جمع‌آوری و از فروش آن جلوگیری به عمل آمد و تعدادی از واردکنندگان عمده، دستگیر شدند.

دستگیری ۱۱۰ نفر در ارتباط با بدحالی دانش‌آموزان

سردار سعید منتظرالمهدی، اظهار کرد: در ایام اخیر و در پی نگرانی‌های فراوان خانواده‌ها، پلیس با ایجاد گشت‌های سواره و پیاده به‌صورت  محسوس و نامحسوس، بالغ بر 4 هزار گشت پلیس، روزانه مدارس کشور را در رصد اطلاعاتی و پایش عملیاتی قرار داد.

وی با بیان اینکه در طی این روزها بیش از 110 نفر از خاطیان توسط سازمان اطلاعات فراجا شناسایی و دستگیر شدند، عنوان کرد: شماری از مسمومیت‌ها، واقعی و بخش عمده دیگر متاثر از عوامل روان شناختیِ مبتنی بر ترس و سرایتِ روانی بوده است.

سخنگوی فراجا گفت: هیجان‌طلبی دانش‌آموزان و استفاده از بمبک‌های بد بو و موارد مشابه نیز از عوامل اصلی این رخداد است که در این راستا حدود 9 هزار بمبک بدبو جمع‌آوری و از فروش آن جلوگیری به عمل آمد و تعدادی از واردکنندگان عمده که این مواد را از طریق کشورهای همجوار وارد کرده بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: بعد از استفاده بمبک های بدبو در مدارس، جلوی ورود آنها  به کشور گرفته شد و 2 نفر نیز که در حال وارد کردن انبوه این مواد از کشورهای همجوار به صورت قاچاق بودند، با حکم قضائی بازداشت شدند.

منتظرالمهدی تصریح کرد: به والدین گرامی و دانش آموزان و معلمان گرانقدر سرزمین‌مان به جهت تامین امنیت عزیزان‌مان در مدارس، اطمینان خاطر می‌دهیم که پرونده این پدیده شوم به‌زودی بسته خواهد شد و کماکان پلیس در کنار آنان است.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    0

    خخخخخخخخ

  • بهلول
    16

    دقت کنید یک مسئله که مبهم است گزارش دانش آموزان درهرهرمدرسه مبنی براستشمام بوهای مختلف که حرفهای متفاوتی از نوع بو بود وبعد مسمومیت‌های خفیف بدون هیچ ماده سمی. این علامت نشان از امواج پرقدرت ماکروویو دارد که درامواج مخابراتی دکل‌ها وبخصوص ماهواره‌ای اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر یک دستگاه ماکروویو آشپزخانه داشته باشید بسته به مدت کارکردن آن غذای شما گرم‌تر می‌شود. کاری که امواج ماکروویو انجام می‌دهند افزایش جنبش ملکولی آب درون غذا میباشد. اگر میزان کارکرد آن کم باشد ابتدا بوی غذا بلند می‌شود قبل از آنکه به گرمای مطلوب شما برسد.لذا چون همراه دانش آموزان تغذیه هست ویا چوب نیمکت وچرم طبیعی کیفشان وبدن آنها بخصوص معده آنها دارای آب میباشد باعث برخواستن بوهای مختلف ومسمومیت کاذب می‌شود امواج ماکروویو دارای محدوده موجی مشخصی است که ناچارا برای اینترنت پرسرعت با حجم انبوه داده ها از آن استفاده می‌شود. دراینترنت معمولی با وجود سرعت بسیار پایین تر ازاینترنت ماهواره ای بازتوصیه هایی مانند خاموش کردن موبایل در هواپیما وپمپ بنزین می‌شود واین نشان از خطر امواج آنها دارد. حال تنها سامانه که می‌تواند امواج را باحداکثر قدرت وبا قابلیت همپوشانی چند ماهواره وتوانایی تمرکز کردن دریک محدوده جغرافیایی کوچک درحد یک مدرسه ساطع کند سامانه اینترنتی استارلینک است.این سامانه از پاییز امسال همزمان با شروع اغتشاشات بدون مجوز ایران وجهت جاسوسی درآسمان ایران فعال شده که متعاقب آن در آذر ماه اولین مسمویت دانش آموزان قم رخ داد که می‌توان پیش بینی کرد که چرا از این شهر شروع شده چون یکی از شهرهای مهم انقلاب است. لازم به ذکر است این امواج جهت اینترنت ماهواره ای با آخرین قدرت ساطع می‌شوند که به‌طور معمول سه ماهواره روی یک نقطه همپوشانی دارد. ولی اگر بخواهند این امواج حالت خطر ناکتربگیرند وهدف مخابراتی نداشته باشند می‌توانند بیش از سه ماهواره دریک نقطه متمرکز شودواین دراصل یک جنگ جدید پرتویی میباشد. احتمالا مواردی که توسط وزارت اطلاعات جمع شده تا کنون پاسخگوی تمام موارد نبوده شاید برخی کار فردی ویا عمدا برای انحراف از عامل اصلی باشد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      در جواب بهلول داننده ---چرا فقط تو مدرسه دخترانه ؟؟؟؟؟

    • ناشناس
      0

      عجب این امواج با تشخیص جنسیت و هوشمند و هدفمند عمل میکنه آفرین بر این امواج آفرین

    • 0

      وقتی ادم هیچ چی نداشته باشد .

    • بهلول
      7

      ادامه :این اتفاق درمدارس ژاپن هم افتاد وجالب است بدانید فقط دردوکشور آسیایی به غیر از ایران فعال شده که یکی ژاپن است. بنده گفتم این ماهواره‌ها قدرت مانور دریک محدوده کوچک حتی یک کلاس درس راهم دارند. درجنگ روسیه این سیستم کمک زیادی به اکراین درجنگ کرده است. پس اطلاعات می‌تواند درحد نقطه با تمرکز امواج باشد. ضمنا این سامانه از متهمان اول شروع آتش‌سوزی جنگل‌ها به شکل بسیار گسترده تراز زمان قبل از فعالیتش میباشد. مانند کالیفرنیا والمان وازاردیبهشت امسال که در یونان شروع کرد ودیدید چه جنگل سوزی بی سابقه ای رخ دادکه به ترکیه هم سرایت کرد.

  • ناشناس
    0

    دروغ بهایی ندارد.

    نظرات شما -
    • بهلول
      7

      توجه کنید که این ماهواره‌ها قدرت تمرکز دریک نقطه محدود دارند مثلا آتشفشان آندورا یاکشور مالت که اختصاصی فعال شد پس با داشتن یو تی ام یک مدرسه ارسال امواج درمحدوده قابل انجام است.

    • بهلول
      6

      اگر درمتن دقت کنید گفتم این سیستم قادراست دریک نقطه بسیارکوچک و متمرکزعمل کند شما به آمار و زمان فعالیت این سیستم مراجعه کنید می‌بینید که درمحدوده کوچکی مانند آتشفشان آندورا یا کشوربسیار کوچکی چون مالت به شکل اختصاصی فعال می‌شود یا وقتی درنروژ فعال می‌شود هیچ کدام ازهمسایه های آن فعال نمیشود پس باتوجه به اینکه یو تی ام ویا جی پی اس تمام مدارس دخترانه ایران ازطریق سامانه های موقعیتی مانند گوگل مپ موجود است گزینش آنها برای فعالیت اختصاصی ومحدود قابل انجام است. واین تقریبا شبیه کار موشک‌های نقطه زن است که ابتدا نیاز به مختصات جغرافیایی محل دارند.

  • بازنشسته
    0

    سه ماه بود که می گفتید دورغه ؟! بعد انتظارید مردم حرف شما نا بخردان را باور کند ...

  • ناشناس
    0

    خخخخخخخخخخ

  • ناشناس
    0

    مسمومیت دانش اموزان چرا اینقدر طول کشید؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حالا چرا اينهمه فوران اطلاعات را به وزارت اطلاعات نميدين مثل نقل ونبات توفضاي مجازي پخش ميفرماييد جناب بهلول 🤔

  • ناشناس
    0

    صورت مسله را پاک نکنید با گرفتن یک یا چند نفر کار را به انحراف نکشانید این یک جریان است میگن در جنگ جهانی هم روسیه از این گازها برا چند گلو زایی استفاده کرده است نمیدونم این شایعه است یا واقعیت باید مسئولین بررسی کامل کنند تا به واقعیت برسن با چند نفر گرفتن وغیره نمیشه حقیقت را جست این یک عمل حیوانی و دور از انسانیت است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها