نایب رئیس کمیسیون صنایع خبر داد:

واردات خودرو از پایه ۷ تا ۲۰ هزار دلار

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: برای تنظیم بازار، واردات خودرو به کشور با پایه ۷ تا ۲۰ هزار دلار صورت خواهد گرفت.

واردات خودرو از پایه ۷ تا ۲۰ هزار دلار

سیدجواد حسینی کیا امروز (یکشنبه) در حاشیه جلسه کمیسیون صنایع با معاونان وزارت صمت، افزود: آیین نامه واردات خودرو در دولت در حال نهایی شدن است و نگاه بر این است که واردات خودرو از خودرو‌هایی با پایه ۷ هزار تا ۲۰ هزار دلار صورت گیرد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به متناسب نبودن عرضه و تقاضای خودرو در کشور و ضرورت واردات خودرو برای تامین نیاز مصرف کنندگان، افزود: در صورت تصویب آیین نامه واردات خودرو در دولت، همه افراد با اعلام منشاء ارز خود و تایید بانک مرکزی، می‌توانند اقدام به واردات خودرو کنند.

حسینی کیا همچنین با تاکید بر حرکت خودروسازان کشور به سمت تولید خودرو‌های با کیفیت، گفت: رقابت پذیربودن، صادرات محوری و ارزان بودن قیمت خودرو از نکات مهمی است که مجلس شورای اسلامی بر آن تاکید دارد و این موارد را به خودروسازان نیز اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    1

    حرکت خودرو سازان به سمت تولید خودروی با کیفیت؟؟؟!!!!!!
    ثابت شده هست که خودرو های ایرانی ساخت ده سال پیش و حتی قبل تر از هر نظر از مدل های مشابه فعلی باکیفیت تر و ایمن تر بوده اند.
    کاهش ضخامت رنگ خودرو ضخامت بدنه و دوام قطعات بشدت محسوسه.

  • ناشناس
    0

    دروغ که کنتور ندارد

    نظرات شما -
    • جواب ۲۳،۱۵
      0

      اتفاقا دروغ مسوولین کنتور فعالی دارد و روزانه حد اقل ده تا وعده و حرف دروغ تحویل جامعه دادن کنتور دروغ آقایان تا امروز بالای ۱۰۰ هزار تا دروغ و وعده و شعار توخالی نشان میده

  • ناشناس
    1

    ابتدا باید مشکلات سیاسی با دنیا حل شود و جهت گیری کلی کشور بجای آرمانهای من در آوردی بشود رفاه آزادی مشارکت عمومی اقتصاد آزاد و رقابتی گردش منطقی قدرت وهر آرمانی که به نفع ملت ایران باشد اگر اینطور شود هم معیشت درست می شود هم خودرو هم فرهنگ هم ورزش هم هر چیز دیگر، در سایه آزدای و شایسه سالاری است که استعدادها می توانند شکوفا شوند و موتور محرک توسعه یک کشور شوند

  • احمد
    2

    ما ماشین ارزانتر میخواستیم حدود ۵۰میلیون اینجوری که بازهم همون اش وهمون کاسه شد حداقلش ۲۱۰ میلیون میشه خودرو هندی وچینی بیارین تا ماهم سوارماشین بشیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خودرو ۱۰ تا ۲۰ هزار دلاری خودروی گرانقیمتی در سطح جهان نیست بلکه مشکل در افزایش قیمت دلار ۳۰۰۰ تومانی در ایران به ۱۰ برابر یعنی ۳۰ هزار تومان است!!!

  • غریبه
    0

    حالا شد ---- دستتون درد نکنه----- اگه یه کم عوارض هم کمتر بود خیلی بهتر بود اما همین هم برای جریمه خودرو سازی که ادعا میکنه داره زیان میده خوبه

  • 0

    خودرو ساز وقتی می بینه هر اشغالی تولید می کنه مردم مجبور هستند بخرند دیگه کاری به کیفیت نداره... چرا ماشین های ایرانی هر چه مدل پایین تر بهترند؟

  • ناشناس
    0

    70 تا200 هزار دلارم به مردم می اندازید .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها