قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو/ دناپلاس اتوماتیک ۳۹۰ میلیون تومان

ایران خودرو قیمت جدید محصولات خود را برای تیر ماه ۱۴۰۰ اعلام کرد.

قیمت جدید محصولات ایران‌خودرو/ دناپلاس اتوماتیک ۳۹۰ میلیون تومان

ایران خودرو با شروع هر ماه قیمت محصولات را روی خروجی سایت این شرکت قرار می‌دهد که این قیمت‌ها برای ماه تیر ۱۴۰۰ نیز اعلام شد. روندی که به گفته مسئولین این شرکت در راستای شفاف سازی صورت می گیرد.

این شرکت در تیرماه نیز این روند را تکرار کرد و قیمت‌های جدید محصولات این شرکت را منتشر کرد. ۷ گروهی که قیمت آنها از سوی شرکت ایران خودرو اعلام شده شامل «پژو ۴۰۵»، «پژو ۲۰۶»، «پژو پارس»، «سمند»، «رانا»، «دنا» و «پژو ۲۰۷» می‌شود که با در نظر گرفتن مجموع زیرگروه آنها می‌توان گفت ایران خودرو برای تیرماه قیمت ۲۱ محصول این شرکت را اعلام کرده است.

براساس ارزیابی جدول قیمتی ایران خودرو عنوان ارزان‌ترین محصول ایران خودرو در تیرماه به پژو ۴۰۵ ال ایکس اختصاص یافت و دنا پلاس توربوشارژ نیز گران ترین محصول این شرکت شد.

خودرو

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • دنا
    0

    سلام....سال98 به عنوان مشارکت در تولید دنا اتوماتیک مبلغ 80 میلیون معادل 50درصد قیمت خودرو را از ما گرفتن وثبت نام کردیم...حال امسال موقع تحویل قراره همون ماشین تولید شده از محل مبالغ مشارکت مردم به قیمت 390 میلیون تومن حساب کنن...ایا این واقعا انصاف وعدله که در اثر تورم ایران خودرو ضررشو از مردم بگیره...واقعا کسی نیس که بداد این مردم برسه.....

  • عبدالغفوز
    0

    اپارتی

  • بیداد
    0

    انشالله ۳۰سال که حسابی کارکنم و فقط جداازاجاره خونه فقط نون وپیاز بخورم شاید بتونم یکیشوبخرم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها