عضو هیئت رئیسه شورای شهر:

امکانات شهرداری مشهد در اختیار ستاد مقابله با کرونا/ قرارگاه شهید سلیمانی به مدد مبتلایان می‌ رود

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد از در اختیار قرار گرفتن امکانات شهرداری مشهد برای مقابله با کرونا خبر داد.

امکانات شهرداری مشهد در اختیار ستاد مقابله با کرونا/ قرارگاه شهید سلیمانی به مدد مبتلایان می‌ رود

حسین حسامی ظهر امروز در جریان بازدید از قرارگاه عملیاتی شهید سلیمانی با بیان اینکه تمام اعضای ستاد کرونای استان، از جمله سپاه امام‌ رضا(ع) و جامعه بسیج پزشکی با روحیه ایثار و شهادت پای کار آمده‌اند، اظهار داشت: در هر عرصه‌ ای که اقدامات ما توام با روحیه جهادی و ایثار و گذشت بوده به پیروزی دست یافته‌ ایم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد بیان کرد: در بحران کرونا نیز گردآمدن عناصر حزب‌اللهی، انقلابی و متخصص در قالب قرارگاه شهید سلیمانی و با هدف خدمت‌رسانی مستقیم به زائرین و مجاوران بارگاه منور رضوی سبب بهبود شرایط کنترل و کاهش شیوع بیماری خواهد شد.

وی ادامه داد: شورای شهر مشهد در همین راستا با تصویب لایحه دوفوریتی مقرر کرد زیرساخت‌ها، نیروها و اماکن شهرداری در اختیار ستاد کرونای استان قرار گیرد تا این ستاد بتواند از این امکانات برای اجرای برنامه‌های پیشگیرانه، درمانی و واکسیناسیون شهروندان استفاده کند.

به گفته حسامی، علاوه بر این مبلغ 5 میلیارد تومان اعتبار نیز به منظور تامین بخشی از هزینه‌های لازم و ضروری برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی به این ستاد اختصاص یافت.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: روحیه ایثارگری در تاریخ انقلاب ما همواره جریان داشته در برهه‌ های حساس زمانی مانند دفاع مقدس، دوران سازندگی و امروز در دفاع از سلامت شهروندان باعث شده که جوانان انقلابی و نیروهای جهادی با همه وجود از جان خود برای دفاع از سرزمین و هم‌ وطنانشان خرج کنند.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها