ثبت‌نام از داوطلبان خدمت‌رسانی در برنامه‌های مبارزه با کرونا

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ثبت اطلاعات شهروندان متقاضی خدمت‌رسانی داوطلبانه در برنامه‌های پیشگیری از شیوع و مبارزه با کرونا خبر داد.

ثبت‌نام از داوطلبان خدمت‌رسانی در برنامه‌های مبارزه با کرونا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، محمدمحسن مصحفی با اشاره به اینکه «شهروندان مشهدی نسبت به خدمت‌رسانی داوطلبانه مکرر به ما در خواست داده بودند»، اظهار کرد: در پاسخ به این مطالبه مردمی، درگاه اینترنتی «مشهدی‌شو» به آدرس www.mashhadisho.ir را که قبلا به همت معاونت گردشگری و زیارت سازمان برای ثبت اطلاعات متقاضیان خدمت‌رسانی به زائران دهه آخر صفر راه‌اندازی شده بود، به ثبت‌نام از متقاضیان فعالیت داوطلبانه در مبارزه با کرونا را نیز انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه «تاکنون بیش از 480 نفر از شهروندان به معاونت اجتماعی مراجعه و برای فعالیت در برنامه‌های پیشگیری از شیوع کرونا اعلام آمادگی کرده‌اند»، عنوان کرد: این شهروندان به بخش‌های مختلف خدمت‌رسان نظیر معاونت خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی معرفی شده‌اند.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه «به منظور برنامه‌ریزی و بهره‌گیری مؤثرتر از این ظرفیت اجتماعی سامانه فوق راه‌اندازی شد»، ادامه داد: شهروندانی که مایل به فعالیت داوطلبانه در این زمینه هستند، می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی گفته شده اقدام نمایند.

مصحفی در خصوص نحوه عملکرد این سامانه، بیان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به این درگاه اینترنتی اطلاعات فردی و نوع فعالیت مدنظرشان را ثبت کنند تا در نوبت برای امدادرسانی قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان نیکوکار می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه در اقدامات و فرایندهایی نظیر بسته‌بندی و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی در نظر گرفته شده برای اقشار آسیب‌پذیر، گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، ارائه خدمات مشاوره و روان‌شناسی غیرحضوری، ارائه خدمات پزشکی و پرستاری و... مشارکت کنند.

منبع: ایسنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها