کلاهبرداری از حساب بانکی شهروند ملایری

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروند این شهرستان شناسایی شد.

کلاهبرداری از حساب بانکی شهروند ملایری

سرهنگ داود علی بخشی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان کرد:از شناسایی عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروند ملایری خبر داد و اظهار داشت: اعتماد بی جا به افراد مختلف و در اختیار قرار دادن کارت بانکی به آنان عواقب جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

وی گفت: خانمی مسن با در دست داشتن مرجوعه قضایی در محل پلیس فتا شهرستان ملایر حضور یافت و مدعی شد که از حسابش مبلغی بصورت غیرمجاز برداشت شده است، که در این خصوص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرارگرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد عامل برداشت غیرمجاز از حساب شاکى با در دست داشتن اطلاعات حساب و مشخصات کارت عابر بانک و رمز دوم اقدام به خرید شارژ و پرداخت قبوض خدماتی، درچندین فقره کرده است.

سرهنگ علی بخشی ادامه داد: با تلاش کارشناسان پلیس فتا و اقدامات فنى و پلیسى، متهم که به عنوان پرستار به منزل شاکی رفت و آمد داشت و با سوءاستفاده از اعتماد شاکی به اطلاعات کارت بانکی وی دسترسی پیدا کرده بود، شناسایی شد.

وی اظهار داشت: در حفظ و نگهداری اطلاعات بانکی خود کوشا باشید و در این خصوص به‌ هیچ وجه حتی به اقوام و دوستان خود نیز اعتماد نکنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها