هشدار پلیس درباره کلاهبرداری شرکت های هرمی

پلیس آگاهی خراسان جنوبی در خصوص کلاهبرداری های شرکت های هرمی هشدار داد.

هشدار پلیس درباره کلاهبرداری شرکت های هرمی

سرهنگ حسینی رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: اخیرا سرگروه های شرکت های هرمی از استان های دیگر با تماس تلفنی به دوستان دوران سربازی و یا دانشجویی خود در سراسر کشور و در خراسان جنوبی، از آنها برای فعالیت و یک شغل پرسود در شرکتی دعوت به همکاری می کنند.

وی با بیان اینکه این شرکت ها عمدتا در تهران و کرج دایر هستند،افزود: پس از اینکه افراد برای همکاری به این شرکت ها مراجعه می کنند، از خروج آنها جلوگیری می شود و با برگزاری کلاسهای آموزشی چگونگی فعالیت شرکت را برای آنها توضیح می دهند و آنها را مجاب می کنند که از خانواده و یا دوستان خود به بهانه گرفتن پول اجاره و یا رهن منزل در تهران مبلغی را دریافت کنند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه فعالیت در این شرکت ها جرم است و افراد تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند، گفت: افرادی از خراسان جنوبی نیز که با این شرکت ها همکاری می کنند، در تهران با همکاری پلیس آگاهی استان و تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شده اند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی ضمن هشدار به خانواده ها افزود: خانواده ها بایستی هوشیار باشند و در صورت مشاهده مورد مشکوکی مبنی بر درخواست پول از سوی جوانان خود، پلیس آگاهی را مطلع سازند.

منبع: ایران آنلاین

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • Reza Reza
    0

    من را به مشهد دعوت كردن واقعا كلاهبرداري واضح هست ولي من شركت نكردم والآن كه دارم اين متن را مينويسم بين انها هستم و ميخاهند قانعم كنند كه شركت كنم وعضو شوم ادرس دقيق رو بلد نيستم چطوري ميتونم با پليس انلاين صحبت كنم متشكرم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها