مرگ نوزاد ۲۰ ماهه به علت کمبود تخت بیمارستان

نوزاد ۲۰ ماهه‌ای که پس از سه روز انتظار در نوبت جراحی، به دلیل کمبود تخت بیمارستان جان خود را از دست داد.

مرگ نوزاد ۲۰ ماهه به علت کمبود تخت بیمارستان

یک نوزاد ۲۰ ماهه پس از آن که سه روز در انتظار نوبت جراحی بود، به دلیل کمبود تخت بیمارستان جان خود را از دست داد.

بیمارستان رویال منچستر بار‌ها نوبت جراحی این کودک را به تعویق انداخته بود. در آوریل ۲۰۱۶ این کودک در حادثه‌ای از تخت به پایین می‌افتاد و صورت او به زمین کوبیده می‌شود و همین اتفاق باعث می‌شود که پزشکان به بیماری او پی ببرند.

بعد از این اتفاق کودک به بیمارستان منتقل شده و در آنجا معلوم می‌شود که روده این کودک از طریق یک سوراخ وارد دیافراگم شده است. پزشکان تشخیص می‌دهند که کودک باید فوراً عمل جراحی شود، اما بعد از سه روز دچار حمله قلبی می‌شود و جان خود را از دست می‌دهد.

به گفته پزشک قانونی، در بخش تخصصی کودکان بیمارستان منچستر هیچ تختی برای این کودک وجود نداشته و بیمارستان بسیار شلوغ بوده است. مادر کودک به خبرگزاری مترو گفت، ما گمان کردیم که پزشکان آماده جراحی فرزند مان هستند، اما آنان به ما گفتند که یک مصدوم تازه وارد بخش شده و باید هرچه زودتر جراحی شود.

وی همچنین در دادگاه گفت که فرزندش در بیمارستان از درد رنج می‌برد و بسیار بی تابی می‌کرد. روز چهارشنبه هنگاهی که کودک بر روی تخت بیمارستان خوابیده بود مادر متوجه تغییر رنگ چهره و کبودی لب‌های فرزندش می‌شود که بعد از چند دقیقه به او حمله قلبی دست می‌دهد. پزشکان و پرستان به مدت نیم ساعت در تلاش بودند تا کودک را احیا کنند، اما تلاش آن‌ها نتیجه‌ای نداشت. انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: فانوس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها