شهادت 3 مامور پلیس به دست شرور مسلح در نارمک تهران/ ویدئو

ماموران پلیس در درگیری با یکی از اراذل و اوباش در شرق تهران به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

شهادت 3 مامور پلیس به دست شرور مسلح در نارمک تهران/ ویدئو

شب گذشته یکشنبه سی‌ام اردیبهشت‌ ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، گشت انتظامی ماموران کلانتری 107 نارمک در حال گشت‌زنی بودند که به مرد جوانی مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

مرد جوان که پشت موتورسیکلت خود بود، هنگامی که متوجه حضور ماموران پلیس شد در همان لحظات اولیه با سلاح کلت‌کمری‌اش به سمت پلیس تیراندازی کرد که یکی از ماموران زخمی اما پس از انتقال به بیمارستان انصاری به درجه رفیع شهادت نائل شد.

با اعلام این خبر، خیلی زود قاضی امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شد.

اقدامات اطلاعاتی حکایت از آن داشت، قاتل که اراذل و اوباش سطح یک و فروشنده مواد مخدر بوده پس از ارتکاب جنایت با سلاح جنگی قبل از رسیدن پلیس، متواری شده است.

 

پس از پایان تحقیقات میدانی، ماموران پلیس پیشگیری، تردد متهم را در حوالی منطقه رسالت شناسایی کردند و برای دستگیری وارد عمل شدند اما مرد جنایتکار پس از مشاهده نیروی انتظامی مجدداً دست به سلاح شد و با چند شلیک، 2 مامور دیگر را به درجه رفیع شهادت نائل کرد و 2 نفر دیگر از پرسنل نیروی انتظامی نیز به شدت زخمی شدند.

بیشتر بدانید: شهادت یک مامور انتظامی در نارمک تهران

همچنین خود مرد جنایتکار در جریان تیراندازی توسط ماموران پلیس با شلیک گلوله به هلاکت رسید و تعدادی از شهروندان نیز در این حادثه مجروح شدند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 24
  • ناشناس
    2

    خسته نباشید!دیشب زده یک مامور را کشته و با اینکه می دانستید مسلح و خطرناک است باز هم تمهیدی نیاندیشید و 2 کشته و تعدادی مجروح هم باز دادید؟!

  • دومان
    6

    امنیت از در و دیوار داره می باره ....

  • nh5try
    5

    وقتی طبق قانون الهی افراد شرور رو دست و پاش و قطع کنید این جوری نمشه

  • ناشناس
    3

    یه شرور ۳ مامور رو شهید کرده !!!!

  • محمدرضا
    4

    متاسفانه آنقدر نیروی انتظامی از فرماندهان بی لیاقت وبی کفایت ضربه خورده از هیچ شیطانزاده ای نخورده..این که یک لات بی سروپا تونسته سه مامور رو شهید کنه ..نشان میده چقدر در آموزش های تخصصی رزمی نظامی به کادر نیروانتڟامی کاهلی وبی توجهی شده..عدم دیسیپلین کاملا در برخورد با کادر نیرو انتظامی مشهوده..عدم امادگی بدنی ..جسمی .وذهنی..کاش برای یکبارهم شده یک ارشد تحصیلکرده باسواد وباتجربه مانند تیمساران ارتش را به فرماندهی نیرو انتظامی بگمارند تا سروسامان ونظم وانظباط ویک تحول اساسی،در نوع آمادگی جسمی وذهنی ودانش رزمی کادر این نیرو بوجود میاورد..تا دیگر شاهد جولان چارتا لات لوت اماتور وکشته شدن مامورین نباشیم..

    نظرات شما -
    • چای دبش باغ ازگل
      2

      همه ارازل اوباش رشوه بده نیستند رشوه گیری بی نظمی ب بار می‌آورد

    • ناشناس
      0

      وقتی پلیس شدن برای فرار از بیکاری و امرار معاش شغل میشود و تهی از حس خدمت و شجاعت باشد همین میشود که مجرم دست بالا دارد.

  • ناشناس
    3

    اراذل و اوباش درجه یک مواد یعنی قبلش شناسایی نشده بوده و نمی شناختند یک درجه دار به شهادت رسیده دو باره بعدش دوتا دیگه مگه یار تکاور نیرو دریایی آمریکا بوده خدا رحمت کنه ایشان را زنده باد مردان حافظ جان و مال مردم نبود پلیس یعنی نبود هیچ امنیت در کشور کلانتری نارمک بسیار فعال و پا کار است لطفا اگر این آدمها و می شناسند زودتر دستگیر کنید که البته خیلی زیادن مخصوصا تو میدانها

  • ناشناس
    8

    هیچ جای دنیا پلیس اینقدر محدودیت در برخورد را ندارد. در مقابل قانون شکن باید جدی بود تا جسارت نداشته باشه اونوقت اینجا پلیس جرات نداره به یک دزد بگه تو

  • شهروند
    2

    جالبه که با وجود اینکه سه نفرو شهید کرده بازم عکسش منتشر نمیشه.عکس سارقغ با وجود اینکه اعتراف به جرم خود می کنند بازم شطرنجی پخش می شه

  • ناشناس
    2

    متاسفانه این ضعف قوانین و نیروی انتظامی هست

  • ایمان
    2

    امنیت تپان است

  • ناشناس
    3

    متاسفانه نیروی انتظامی در انجام ماموریت های اصلی خودش،بسیار مشکل داره،هم از نظر تخصص هم از نظر چالاکی و آمادگی رزمی و بدنی و به راحتی توسط افراد مجرم،شهید می شوند،نیروی انتظامی الکی وقت و انرژی خودش را صرف حجاب و موی دختران کرده که اولویت صدم ملت ایران هم نیست،ای کاش عقلای قوم و عقلای این نیروی،دست از این کارهای فرعی و بی حاصل بردارند و به ماموریت ذاتی و اصلی خودشون بپردازند

  • ناشناس
    2

    خدا رحمت کنه

  • ناشناس
    3

    پلیس فقط برای زن های بی حجاب شیره ازپس یه اراذل برنمیاد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      با خودی کاری ندارند

    • ورزش
      2

      آقای باهوش فراجا خودش چند بخشه و وظایف هر کدام جداس مثل مرزبانی ضد گروگان کلانتری ها

  • ناشناس
    11

    دمش گرم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      دم پلیس گرم که به خدمت افراد بی حجاب و بی حیا میرسه. انشالله به زودی کلیه ی معابر شهری از وجود بدن نماها و بی حیاها پاک سازی میشه. کسانی که فحشا رو با زندگی مدرن اشتباه گرفته اند و در سطح خیابان ها جولان می دهند. خودشون می دونند منظورم چی هست و مشکل این افراد حجاب نیست و بی حجابی کوچکترین مشکلشون هست و فضای شهر را آلوده می کنند باید جمع آوری بشوند. در این حادثه پلیس فداکاری کرده ولی باز یه عده حرف مفت می زنند.

    • ناشناس
      3

      بعضی از افراد در ایران نیازمند پلیس هایی هستند که به شیوه ی پلیس آمریکایی و بدون رودربایستی باهاشون برخورد کنه تا طعم واقعی فرهنگ غربی رو بچشند. امیدواریم پلیس ایران در برخورد با قانون شکنان و هنجارشکنان مانند پلیس آمریکا با قدرت و شدت برخورد کنه و پوز قانون شکنان و هنجارشکنان گستاخ رو درست و حسابی به خاک بماله تا طعم فرهنگ غرب رو که خیلی حسرتش رو می خورند بچشند.
      پلیس ایران نیازمند تحول هست.

  • ناشناس
    1

    امروز 1:30 اتفاق افتاده نه دیشب

  • دانا
    4

    واقعا باعث تاسفه که نیروی انتظامی در مقابل یک اراذل اوباش ۵ نیروی عملیاتی خودش را از دست بده این نشون میده چقدر این نیرو ناتوان وغیر موثر عمل میکنه سه شهید ودو مجروح شدید!!!!

  • Vahid
    0

    باز خداروشکر فقط کلت کمری داشته ،اگه کلاش داشت چی میشد!!!

  • ناشناس
    1

    با سلام و درود بر روح شهدای گرانقدر
    عزیران گستردگی کار نیروهای پلیس و بخصوص نیروهای اجرایی و سطح توقع ایجاد شده برای ارباب رجوع و تعجیل در انجام کارها ظراحی انواع سیستم ها در بدنه فراجا و مشغول شدن اکثر نیروها برای پاسخگویی به مکاتبات بی اثر به آموزش و توانمند سازی بدنی و تخصصی وذهنی نیروها لظمه وارد کرده است
    ضعف بنیه مالی کارکنان و نداشتن علاقه و کاهش شان ومنزلت پلیس در بین مردم موجبات بروز این چنین پیشامد ها می شود

    آفت کار دل نبستن به ان است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها