دستگیری زورگیر مهرشهر در کمتر از 6 ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق زورگیر توسط ماموران کلانتری 22 مهرشهر در کمتر از 6 ساعت پس از ارتکاب جرم خبر داد.

دستگیری زورگیر مهرشهر در کمتر از 6 ساعت

سرهنگ پیمان گودرزی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به روش زورگیری توسط شخصی ناشناس در منطقه مهرشهر کرج؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 22 مهرشهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند متهم با زیرنظر گرفتن سوژه های خود آن ها را در مناطق خلوت و کم رفت و آمد به دام انداخته و با استفاده از سلاح سرد لوازم با ارزش آن ها سرقت می کند.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی در کمتر از 6 ساعت موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از مناطق حاشیه نشین شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه ماموران، متهم منکر هرگونه سرقت شد اما پس از مواجهه با مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به چند  فقره سرقت با شیوه زورگیری اعتراف کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده با دستور مقام قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها