«گرگ سیاه » دوباره شکار شد

موتورسوار سیاه پوشی که چند ماه قبل به خاطر کیف قاپی های وحشتناک و انتشار فیلمی از صحنه سرقت بی رحمانه در فضای مجازی دستگیر و در میان شهروندان به «گرگ سیاه» معروف شد دوباره هنگام کیف قاپی از یک زن دیگر با وظیفه شناسی شهروندان و حضور به موقع گشت انتظامی به دام افتاد.

«گرگ سیاه » دوباره شکار شد

اردیبهشت گذشته بود که فیلمی از کیف قاپی خشن از یک زن کهنسال در فضای مجازی، دل ها را تکان داد و احساس نفرت از موتورسوار سیاه پوش را به اوج رساند. در این صحنه سرقت که دزد بی رحم طعمه خود را حدود 30 متر روی زمین می کشاند، به حدی دردناک بود که با صدور دستوری ویژه از سوی فرمانده انتظامی مشهد، نیروهای انتظامی تلاش گسترده ای را برای دستگیری جوان موبوکسوری آغاز کردند و پس از ساعت ها ردزنی اطلاعاتی بالاخره او را با همکاری شهروندان وظیفه شناس به دام انداختند.
این جوان به حدود 80 فقره کیف زنی وگوشی قاپی از زنان  و دختران اعتراف کرد و درحالی که دو قبضه سلاح سرد ترسناک نیز از وی کشف شده بود روانه زندان شد.
در همین حال تصاویری از صحنه های بی رحمانه سرقت  و تصویر متهم در رسانه های گروهی نقش بست به گونه ای که درمیان شهروندان «گرگ سیاه» لقب گرفت اما با گذشت حدود 10 ماه از این ماجرای تکان دهنده، باز هم اخباری از کیف زنی های موتورسوار سیاه پوش، نیروهای انتظامی را به تکاپو انداخت و با توجه به اهمیت جرایم خشن، دستور محرمانه ای از سوی سرتیپ دوم احمد نگهبان رئیس پلیس برای پیگیری کیف قاپی های موتورسوار مذکور صادر شد.

بدین ترتیب گروه کارآزموده ای از افسران دایره تجسس کلانتری با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ احمد زمانی رئیس کلانتری قاسم آباد وارد عمل شدند و بررسی های تخصصی گسترده ای را در دستور کار قرار دادند چراکه تعدادی از سرقت های موتورسوار سیاه پوش در منطقه قاسم آباد رخ داده بود.
درحالی که ردزنی های اطلاعاتی برای شناسایی کیف قاپ خشن از طریق بازبینی دوربین های ترافیکی ادامه داشت ناگهان ظهر بیست و یکم اسفند خبر واژگونی موتورسوار جوان در تقاطع بولوار امامیه و دکتر حسابی، در بی سیم های پلیس پیچید و بلافاصله نیروهای نزدیک ترین گشت انتظامی عازم محل مذکور شدند و درحالی حلقه های قانون را بر دستان موتورسوار سیاه پوش گره زدند که شهروندان او را محاصره کرده بودند.

اما لحظاتی بعد ماجرای دستگیری موتورسوار مذکور اهمیت ویژه ای یافت چراکه ماموران انتظامی دوباره «گرگ سیاه » را شکار کرده بودند.
طولی نکشید که با انتقال «گرگ سیاه» و موتورسیکلت طرح هوندای وی به مقر انتظامی، تحقیقات ریزبینانه ای به سرپرستی سرهنگ بهنام رضایی رئیس دایره تجسس آغاز و مشخص شد که «گرگ سیاه» کیف زن 55 ساله ای را از روی دوش وی ربوده اما با فریادهای مال باخته و هجوم شهروندان وظیفه شناس ، کنترل موتورسیکلت را از دست داده و درحالی حاشیه خیابان واژگون شده است که کیف سرقتی را نیز درون بوته های شمشاد انداخته بود.

56dcb3b2-a34a-438a-99b2-5f52094b3041

بررسی های مقدماتی افسران دایره تجسس نشان داد که «گرگ سیاه» قبل از دستگیری، کیف زن دیگری را در بولوار شهید فلاحی ربوده و در بولوار توس نیز گوشی تلفن یک زن را به سرقت برده است.
از سوی دیگر وقتی این دزد بی رحم که هنوز تصاویر جرایم خشن وی در فضای مجازی خودنمایی می کند به کیف زنی های دیگری اعتراف کرد، بررسی های ویژه ای با دستور مقام قضایی در این باره آغاز شد و «گرگ سیاه» به پلیس آگاهی انتقال یافت.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • محمدعلی
    0

    خدا رو شکر خودش خورد زمین ،با اون همه سابقه و اینهمه سابقه جدید و شبیه هم چه کرده نیروی انتظامی !!!! رد زنی کرده پیگیری کرده ،در دستور کار قرار داده و کلی کار دیگه .جا داره بهشون یه خسته نباشید بگیم به خاطر شلوغی سرشون واسه روسری و پوشش مردم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      حالا اگه روسریش برداشته بود یگر آن امنیتی میرفت سراغش

  • ناشناس
    0

    آزاد می کنید چرا تبعید به بیابان نمی‌کنید با اعمال ساق .

  • Aaaaaa
    0

    چرا این مجرم را آزاد کرده و به جان مردم انداخته اند؟

  • مهدی
    1

    کامل مشخص هست از اتباع بیگانه هست، حواس مسئولان هست یا این نحوه زاد و ولد اتباع چند سال دیگه ایرانی ها تبدیل به اقلیت خواهند شد، آیا تاریخ صفویه و نحوه سقوط صوفیان را مطالعه میکنند؟

  • ناشناس
    0

    فساد در دادگاه‌ها و آزاد کردن خلافکاران نتیجه اش نا امنی در جامعه هست

  • ناشناس
    3

    ازنیرو های جهادیه

  • حائری
    0

    سلام چرا مجرمین با سابقه را بعد از مدتی کوتاه آزادمی کنیدتا آنها موجب قتل یا جرم های مختلف بشوند؟

  • امیر
    0

    چرا آزاد شده بود؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها