راز جنایت در مجتمع مسکونی

مرد ۳۹ ساله ای که به دنبال خشمی خون آلود، جنایت وحشتناکی را دریک مجتمع مسکونی رقم زده بود، بعد از حدود یک سال فرار تسلیم قانون شد و راز این جنایت را فاش کرد.

راز جنایت در مجتمع مسکونی

بعداز ظهر بیست وششم فروردین سال گذشته، دختر بچه خردسالی سوار دوچرخه اش شد و به بازی در محوطه یک مجتمع مسکونی واقع در بولوار بهمن پرداخت. درحالی که دختر بچه با شوق وصف ناپذیری به بازی کودکانه خود ادامه می داد، ناگهان یک دستگاه پراید نیز وارد محوطه مجتمع مسکونی شد و هنگام عبور از کنار دختر دوچرخه سوار، او را به زمین انداخت.

«محمد» پدر این دختر که با مشاهده این صحنه عصبانی شده بود به طرف راننده پراید رفت و به خاطر سرعت جوان پرایدسوار به او اعتراض کرد.

طولی نکشید که مشاجره لفظی بین آن ها بالا گرفت و به جملات توهین آمیز رسید. در همین حال راننده پراید هم از پشت فرمان بیرون آمد و درگیری لفظی به نزاعی تلخ کشید اما با میانجیگری همسایگان و یکی از مدیران مجتمع مسکونی، دو جوان از یکدیگر فاصله گرفتند تا شرایط آشتی کنان آن ها فراهم شود اما در این میان ناگهان زنی که از بستگان جوان پرایدسوار بود با برادرش تماس گرفت و او را از نزاع داخل مجتمع مسکونی مطلع کرد.

دقایقی بعد و درحالی که هنوز گفت و گوهای اهالی محل برای آشتی دادن دو همسایه ادامه داشت خودروی دیگری وارد مجتمع شد و چند نفر از داخل آن بیرون آمدند و به طرف «محمد» (مرد39ساله) رفتند.

او که هنوز شعله های خشم در وجودش زبانه می کشید با مشاهده این صحنه، چنین تصور کرد که همسایه اش عده کشی کرده است! در همین حال آتش زیر خاکستر دوباره زبانه کشید و این بار تیغه چاقو در حالی سینه جوان 18ساله را شکافت که او نقشی در ماجرای درگیری نداشت.

لحظاتی بعد با فرار متهم از صحنه نزاع، پیکر خون آلود جوان مذکور به بیمارستان شهید هاشمی نژاد انتقال یافت اما تلاش ها برای نجات وی به نتیجه نرسید و این جوان روزبعد براثر عوارض ناشی از اصابت چاقو جان سپرد.

دقایقی بعد با اعلام مرگ جوان مجروح در مرکز درمانی، بلافاصله قاضی ویژه قتل عمد مشهد عازم بیمارستان شد و به تحقیق در این باره پرداخت.

بررسی های مقدماتی و اظهارات شاهدان، دامنه تحقیقات را به مجتمع مسکونی در بولوار بهمن کشاند اما مشخص شد که عامل جنایت به مکان نامعلومی گریخته است.

این گونه بود که با دستور قاضی محمودعارفی راد گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی به رد یابی های اطلاعاتی پرداختند وتحقیقات گسترده ای را برای شناسایی مخفیگاه جوان 39 ساله آغاز کردند.

ساعاتی بعد گروه کارآگاهان با راهنمایی های سرهنگ جواد شفیع زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی رصدهای اطلاعاتی را ادامه دادند وبه سرنخ هایی از چند مخفیگاه احتمالی متهم فراری رسیدند اما بررسی های نامحسوس نشان داد که متهم در این مکان ها حضور ندارد.

در حالی که حدود یک سال از ماجرای این جنایت تکان دهنده می گذشت بالاخره در آخرین روزهای سال گذشته، کارآگاهان پلیس آگاهی در چند عملیات تخصصی چنان عرصه را بر متهم فراری تنگ کردند که او به ناچار تصمیم گرفت تا خود را تسلیم قانون کند.

این بود که به طرف پلیس آگاهی خراسان رضوی حرکت کرد وبدین ترتیب حلقه های قانون بر دستان وی گره خورد. عامل این جنایت مدعی بود وقتی افرادی ازخودرو پیاده شدند و به طرف من آمدند، من هم ازترس چاقوکشیدم که «محمدجواد»(مقتول)خودش را جلو انداخت و چاقو به قفسه سینه اش خورد.

وی در ادامه اعترافاتش افزود: چاقو را به صورت کلنگی زدم و سپس آن را در بیرون از مجتمع مسکونی دور انداختم.

بررسی های بیشتر درباره زوایای این جنایت هولناک در حالی ادامه دارد که جوان 18 ساله (مقتول) فقط2 روز بود که به عنوان شاگرد مغازه طرف مقابل مشغول کار شده بود.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    کارآگاهان پلیس آگاهی در چند عملیات تخصصی چنان عرصه را بر متهم فراری تنگ کردند که او به ناچار تصمیم گرفت تا خود را تسلیم قانون کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها