جزئیات قتل عام خانواده بهمن ماندگار لنگرودی در مهاباد/ به نوزاد 7 ماهه اش هم رحم نکردند

چهار عضو یک خانواده روستایی با اسلحه کلاشینکف و کلت در مهاباد استان آذربایجان غربی به قتل رسیدند.

جزئیات قتل عام خانواده بهمن ماندگار لنگرودی در مهاباد/ به نوزاد 7 ماهه اش هم رحم نکردند

چند ساعت از وقوع این  قتل خانوادگی  در روستای قم‌قلعه می‌گذرد. بعضی اهالی از جنایت خبر دارند اما بعضی دیگر نه. بهمن ماندگار لنگرودی که بین ۳۲ تا ۳۵ سال داشت همراه همسر،مادر ۵۴ ساله و فرزند 7 ماهه‌اش به قتل رسید.

یکی از اهالی روستا می‌گوید بهمن، پسر صاحبخانه را می‎شناخت و مشتری‌اش بود. پدر بهمن چند سالی است فوت شده و او با مادر، همسر و فرزندش زندگی می‌کرد: «ساعت یک بامداد روز یکشنبه این جنایت اتفاق افتاد و علاوه بر این چهار نفر، یکی از بستگان بهمن هم در خانه بود. آن شب 4 مرد مسلح که همگی صورت‌شان را پوشانده بودند، به خانه بهمن رفتند.

گویا این چهار مرد به‌دلیل آشنایی قبلی که با این خانواده داشتند، بدون مشکل و دردسر وارد خانه او شده بودند.

قتل عام خانواده بهمن ماندگار لنگرودی در مهاباد / به نوزاد 7 ماهه اش هم رحم نکردند + عکس

مردان مسلح شروع به صحبت با بهمن و خانواده‌اش کردند اما مدتی بعد صدای مشاجره‌شان بلند شد و در نهایت آنها به سمت هرچهار نفر شلیک کردند. آن فامیل بهمن که در خانه بود، صدای مشاجره را شنیده و به سمت اتاق رفت که مردان مسلح به او هشدار دادند بهتر است آنجا را ترک کند، در غیراین صورت اورا نیزمی‌کشند.

از قرار معلوم اسلحه‌های آنان صدا خفه‌کن داشت چون هیچ‌کس صدای  تیراندازی  را نشنیده بود.»

او ادامه داد: «هنوز هم مشخص نیست مردان مسلح به چه علتی بهمن و خانواده‌اش راکشتند اما به نظرمی‌آید اختلاف و مسائل شخصی عامل این قتل بوده است.»

رسول شیخی‌پور، دایی بهمن نیز در حالی‌که به شدت اشک می‌ریزد، می‌گوید: «من از طریق برادرم که دایی بزرگ بهمن است از این جنایت باخبر شدم. خانه بهمن و دایی‌اش کنار هم است که برادرم متوجه سروصدا در خانه بهمن شده بود.

برادرم که مشکوک شده بود برای این‌که ببیند بهمن و خانواده‌اش در چه وضعیتی هستند به خانه رفت و متوجه شد او، همسر و مادرش را به قتل رسانده‌اند. بهمن دو فرزند پسر داشت که یکی شش هفت ماهه بود و دیگری کلاس دوم دبستان است. فرزند بزرگش پنهان شده بود و افراد مسلح متوجه او نشده بودند. ما صدای شلیک گلوله را نشنیدیم و برادرم مرا از جنایت مطلع کرد.»

به گفته دایی بهمن، او هیچ دشمنی واختلافی باکسی نداشت و اگر هم داشت به هیچ‌کس حرفی نمی‌زد:«مأموران پلیس در حال تحقیق روی این موضوع هستند و امیدواریم قاتل یا قاتلانش هرچه زودتر دستگیر شوند.»

بیشتر بدانید: قتل عام یک خانواده 3 نفره در مهاباد/ دستور ویژه دادستانی صادر شد

به گفته یکی دیگرازاهالی،مدتی بودکه صدای مشاجره و دعوا ازخانه مقتول بلند بود امامشخص نیست چه عاملی باعث مشاجره‌های متعدد بوده است 

ناصر عتباتی، رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی پس از افشای راز این قتل، دستور داد با اعزام کارآگاهان و تیم‌های ویژه جنایی از مرکز استان به صحنه جرم و با هماهنگی دادستان مهاباد و بازپرس ویژه رسیدگی‌کننده سریعا ابعاد و علت ارتکاب جرم کشف و با استفاده از تمام امکانات و شگرد‌های پلیسی و جنایی عاملان و قاتلان شناسایی، تعقیب و دستگیر شوند.

وی همچنین به دادستان مهاباد هم دستور داد ضمن حضور در محل تمام اقدامات قضایی لازم برای حفظ صحنه جرم و ادله موجود و اشیا و آلات ارتکاب جرم ضبط و جزئیات حادثه با تحقیقات کامل محلی صورت جلسه و دستورات لازم برای تعقیب مجرمان و  دستگیری  آنها صادر کند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    2

    آتش به اختیار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها