اعدام قاتلان ۹ نفر در کمتر از ۲۴ ساعت

۳۴ سال پیش در چنین روزهایی در لرستان جنایت فجیعی رخ داد که افکار عمومی را به‌شدت جریحه‌دار کرد.

اعدام قاتلان ۹ نفر در کمتر از ۲۴ ساعت

۴ شرور ۹ عضو یک خانواده در نورآباد را به طرز هولناکی به قتل رساندند و تنها ۲۴ ساعت بعد از جنایت ۲ نفرشان دستگیر و اعدام شدند.

روزنامه کیهان در ۲۲مهر سال ۶۸، درباره این جنایت هولناک نوشت: با پیگیری رئیس قوه قضاییه و مسئولان انتظامی و قضایی استان لرستان، ۲ نفر از قاتلان ۹ عضو یک خانواده در نورآباد ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم، به دار مجازات آویخته شدند.

در ادامه این گزارش آمده است: محمدرضا فراهانی، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی شهرستان خرم آباد این جنایت را از جهاتی مانند قتل عام دسته‌جمعی، ذکر کرد و افزود: بر اساس دستور تلفنی آیت‌الله یزدی، رئیس قوه قضاییه مبنی بر تسریع در برخورد با افراد جانی و قاتلان ۹ عضو یک خانواده در نورآباد، ۲ نفر از عاملان جنایت به نام‌های صادق و مراد به دارمجازات آویخته شدند.

وی اضافه کرد: روند قضایی این پرونده با سرعت دنبال شد و ظرف کمتر از ۲۴ ساعت از زمان ارتکاب جرم از مجموع ۵۰ نفر که در این رابطه دستگیر شده بودند، تعداد ۴ نفر آنان در مظان اتهام جدی قرار گرفتند که در این میان صادق و مراد که ارتکاب جرمشان به اثبات رسیده بود، اعتراف کردند که ۹ نفر را به طرز فجیع و هولناکی به قتل رسانده‌اند.

اینها بدون اعتراض به حکم و رأی قضایی اعدام خود را پذیرفتند که در محل ارتکاب جرم و در ملأ عام به دار آویخته شدند و به‌منظور عبرت گرفتن دیگر افراد شرور معدوم‌شدگان ساعت‌ها بر بالای چوبه دار در معرض دید عموم قرار گرفتند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    و از آن زمان به بعد و پس از این حکم سریع و شدید و بدون برگزاری دادگاه! کلیه اشرار درس عبرت گرفته و آمار جرم و جنایت و قتل نزولی گشته و تا به امروز که این آمار به صفر رسیده است!!

  • ناشناس
    0

    تو شهر ما قاتل پولدار فراری دادند یونان،آیا برا قاتل وثیقه قبول میکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها