کشف روانگردان با قیمت کیلویی ۶ میلیارد تومان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر با ۲ کیلوگرم روانگردان گران قیمت خبر داد.

کشف روانگردان با قیمت کیلویی ۶ میلیارد تومان

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال دریافت خبری مبنی بر توزیع مواد روانگردان از سوی فردی در پایتخت رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت که در جریان تحقیقات انجام شده، مشخص شد که این فرد در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به تبلیغ و فروش مواد روانگردان کرده است.  

به دنبال این موضوع کارکنان اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با همکاری ماموران پایگاه دوم این پلیس با انجام اقدامات فنی و مهندسی اجتماعی موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از محلات شرق پایتخت مورد شناسایی قرار دهند.  

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای دستگیری متهم اخذ شد، گفت: در ادامه تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

همچنین اقدام به بازرسی محل دستگیری این فرد کردند که در جریان آن دو کیلو مواد روانگردان گران‌ قیمت به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال را کشف کردند. در جریان این بازرسی دو قبضه سلاح کمری به همراه ۱۲ فشنگ جنگی نیز کشف شد.

باباپور با بیان اینکه اقلام و موادمخدر مکشوفه نیز به همراه متهم به مقر پلیس منتقل شد، گفت: متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد و گفت که قصد داشته تا مواد رونگردان را در بسته‌های کوچک به فروش برساند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی هم در این خصوص همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    چرا شما فوری قیمت مواد ، جریمه وووو را زود رسانه ای میکنید ۰۰‌ این مواد را ازبین میبردین نه اینکه تبلیغ قیمت میلیاردی کنید

  • بهزاد
    1

    چرت پرت تحویل ندیم کارآگاهان با کار عملیاتی شبانه روزی مخفیگاه پیداکردن...ببین کدوم آدم فروش آمده آمار آدرس طرف داده۴تا مشنگ ریختن تویه خونه طرف خواب بوده راحت دستگیرش کردن

  • ناشناس
    0

    پس چرا اسم مواد نگفته فقط قیمت گفته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها