بازداشت 2 مرد با معده هایی پر از تریاک

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر به صورت بلع و انباری و دستگیری 2 نفر در این رابطه خبر داد.

بازداشت 2 مرد با معده هایی پر از تریاک

سردار حشمت اله ملکی، با اشاره به هوشیاری پلیس در مبارزه جدی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان  مواد مخدر  به ‌ویژه از طریق خطوط ریلی کشور گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر پلیس راه آهن تهران حین کنترل و بازرسی مسافران قطار زاهدان - تهران در سالن مسافری ایستگاه راه آهن تهران به دو مسافر زن در خصوص حمل مواد مخدر به شیوه  بلع انباری  مشکوک  شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تکنیک چهره زنی و بهره گیری از دستگاه های نوین کمک بازرسی، وجود مواد مخدر در بدن این متهمان محرز شد و پس از مراحل تخلیه مواد، مقدار یک کیلو و 15 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار ملکی در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان و مواد مخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر و کالا و رصد مجرمان و قاچاقچیانی که قصد هر نوع قاچاق از طریق خطوط ریلی را دارند به صورت ویژه در دستور کار پلیس راه آهن کشور قرار دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    یاللعجب در مملکتی که سیستم اطلاعاتی و امنیتیش از امحا و احشای خلاف کاران مطلعند بعد از سه ماه هنوز یک نفر هم بعنوان مظنون و متهم این همه جنایت در مدارس پیدا نشده..

  • ناشناس
    1

    عجب را باید از مغز نخودی افرادی مثل شما داشت که اندازه ی یک گربه هم فهم ندارید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها